°29°

531 41 24
                                    

Джехьон излезе от стаята, в която имаше час. Тръгна надолу по стълбите, стигайки до първия етаж в 107 стая, където се очакваше да му се проведе следващия час. Чу някакъв спор и погледна нататък, виждайки как Лукас и Джънгу спореха.

-Казах ти да не ме доближаваш повече! Стига си ме следвал като някакво бездомно куче, а си отивай да си гледаш работата!-извика ядосано русокосия и се обърна, виждайки Джехьон и се затича към него, хващайки ръката му.-Дже,моля те, спаси ме от този досадник!

-Аз не съм досадник! Аз просто искам да проговорим насаме за онова нещо.-светлокосия хвана Джънгу за другата ръка и го гледаше сериозно.-Стига си бягал от мен! Налага се да проговорим за това!

-Няма! Бях пиян и не мислех трезво!-русокосия затвори очи и се притисна към бившия си,надявайки се той да го измъкне.-Дже,моля те, разкарай този от мен.

Джехьон огледа двамата и въздъхна. Хвана Лукас за яката и задърпа и двамата към изхода на сградата. Щом излязоха навън, той ги пусна и ги погледна сериозно. Не му се занимаваше с тях. И без това сега му бе трудно да не отсъства от часовете, понеже Темин и Минхо му дишаха във врата, а тези двамата точно това го караха да прави.

-Дже, помолихте да го разкараш от мен, не да ни водиш на двора!-Джънгу го гледаше сърдито.-Това,че сега си с Дойонг не означава, че трябва да се държиш толкова студено към бившия си! Дори не съм те притеснявал от както ми каза, че не искаш да се съберем!

Щом чу това, китаеца погледна шокирано към брюнета, след което го хвана за яката.

-Защо, копеле, не ми каза, че ти и Джънгу сте били заедно!? Защо когато те питах не каза нищо за това?! Това е нещо наистина важно, задник! Трябва да се казва на хората!-крещеше светлокосия на Дже, който само го гледаше.-Говори, кретен!

Джънгу хвана ръцете на китаеца, опитвайки се да го отдръпне от бившия си.

-Лукас, олигофрен, пусни Джехьон веднага! Той не ти е сторил нищо, а и си е наша работа какви сме били преди!-викаше русия и дърпаше ръцете на Лукас, но сякаш изобщо нищо не правеше.

-Виновен е! Когато го разпитвах за теб нарочно си спести това, че вие двамата сте излизали! И явно той е момчето, което ти е разбило сърцето и заради което винаги когато си сам плачеш!-Юкхей вдигна ръката си и щеше да удари брюнета в лицето, но русокосия веднага реагира и хвана ръката му.

『Buy my love』Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang