Тейонг вървеше с бърза крачка към офиса на баща си, който го бе извикал за нещо много важно, прекъсвайки момента между него и Юта. Той мина покрай секретарката на баща си, игнорирайки молбите и да изчака и направо влезе в офиса на баща си, тръшвайки вратата с гръм и трясък.
-Господин Тейонг, баща ви е зает в момента. Моля ви, излезте и го изчакайте да се освободи.-помоли момичето, което изглеждаше доста притеснена.
-Остави го, секретар Мин.-каза бащата на чернокосия и направи знак на момичето да се върне на мястото си.
Младото момиче се поклони и ги остави сами. Тейонг се приближи до бюрото на баща си, сядайки на един от столовете срещу този на по-възрастния.
-Дано е наистина важно, прекъсна нещо, което е...-замлъкна за момент червенокосия, замисляйки се за това, което щеше да направи с японеца.-Така де, това, което правех бе наистина много важно за мен. Така че, ако може да ми кажеш най-после за какво ме извика, за да мога да продължа с това, което правех.
Баща му го изгледа намръщено и въздъхна примирено. Той взе една от папките на бюрото и я подаде на сина си, който го погледна объркано. Те отвори въпросната папка и започна да я чете. Щом я прочете надигна глава към баща си, гледайки го ядосано.
-Защо ще ходя в Тегу и то за месец?!-извика ядосано червенокосия.-Нямаш ли хора, които да ти свършат тази работа? Защо тогава аз ще ходя там?!
-Трябва ми представител за една много важно бизнес среща там и понеже аз няма да мога да отида реших, че на теб ще ти се отрази добре.-каза възрастния, усмихвайки се.-Тъкмо ще видиш какво представляват тези работи и ще се научиш да се справяш с тях. И без това ти ще наследиш моя дял от тази компания. А и.-усмивката му се замени с подла такава, а червенокоското се намръщи.-Това ще бъде и хубав тест за теб и Юта. Да видим дали вие двамата ще можете да си имате доверие един на друг. Така ще разберете дали единия би изневерил на другия.
Щом чу това Тейонг разшири очи, а в очите му си личеше яростта. За какво говореше той?
-Ако и двамата го издържите, ще бъда напълно сигурен, че ще останете заедно завинаги.
-Какво ще опитваш да направиш с това? Искаш да ни разделиш ли? Така ли, татко?-в думите на Те си личеше гнева и болката, която изпитваше.
CZYTASZ
『Buy my love』
FanfictionДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?