#ufakbiryazarnotu

1.1K 57 15
                                    

Hepinize merhabaaa :) Çakmış bulunduğunuz üzere bu yeni bir bölüm değil ama lütfen okumaya devam edin. Çok önemli de :)

Lafı uzatmayıp direk konuya dalıyorum.

Bu hikayeciği beğeniyor musunuz?

Çünkü okulun başlamasıyla pembiş gözlüklerimi de çıkardım ve hikayemin tahmin ettiğim kadar iyi olmadığını anladım. Bir de sizin düşüncelerinizi almak istedim sadece.

Sizce devam etmeli miyim?

Gerçi beğenilmese de bu hikayeye ve zavallı Alyson'a o kadar bağlandım ki bırakmam imkansız. Bu yüzden yazmaya devam edeceğim ama yine de düşüncelerinizi yazarsanız memnun olurum. Realistik olun lütfen. Beğenmediğinizi açıkça belirtin ki ben daha güzel hikayeler yazayım.

Lütfen biri tarafsız olup yazsın şu lanet cümleyi. Biliyorum, berbat bir yazarım ama bir de sizin ağzınızdan duysam da tam inansam?

Bunlar blöf değil, yorum ve vote için okuyucuya tehditler savurmak da değil amacım.

Sadece gerçekleri duymak istiyorum. Çünkü okuyucu sayısı ve vote yorum sayısını kıyaslayınca vardığım sonuç canımı acıtıyor.

Lütfen bu konuda düşündüklerinizi açıkça belirtin. Bir yorumcuk istiyorum, çok mu? Çünkü ben her bir bölüm için o kadar uğraşıyorum ki... Ve yazmaya ilk başladığım günden beri beni destekleyen ve her bölüme vote yapan @littlepirince'nin ve vote verip beni her defasında mutlu eden @zekiyeceliker , @lerachanel, @UykucuZombie125, @AdaDefne, @bet337, @sugdeyagmurulas, @stranger698'in yorumlarını özellikle bekliyorum. Değerlisiniz, hem de çok fazla. Unutmuş olabilirim birkaç kişiyi. Lütfen söyleyin :)

Bir hafta içinde yb geliyor.

Okuyan varsa, okuduğu için çok teşekkür ederim.

Yorumlarınızı bekliyorum.

Çok çok öptüm. Hepinize mutlu okumalar :*

Mükemmel Üniversite (Finalsiz Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin