Wredna matka Roberta

183 8 0
                                    

"Constance Robert miał wypadek szybko przyjeżdżaj do szpitala! !
Po czym się rozłączył "

Po usłyszeniu tego co powiedział ojciec Roberta wzięłam kluczyki od mojego samochodu, ubrałam buty i szybko pojechałam do szpitala. Gdy już dojechałam wysiadłam z auta i podbiegłam do rejestracji, ludzie patrzeli się na mnie z pogardą.
- Proszę mi powiedzieć w jakiej sali leży Robert Pattinson!
- o to ten Przystojniaczek. - Jej wyraz mordy wyglądał jakby chciała wyruchać tu i teraz mojego chłopaka.
- Do jasnej cholery powiedz mi !. - Ta zdzira spojrzała się na mnie i wybuchła śmiechem. Gdyby nie ojciec Roberta, który do mnie pobiegł i wziął za rękę, to bym jej przywaliła. Pan Pattinson zaprowadził mnie pod salę Roberta i powiedział zdanie przez które wybuchłam płaczem
- Consi Robert ma pęknietą czaszkę, oraz krwiaka przy mózgu, prawdopodobnie może nie pamiętać nikogo z nas.
- Co? ! Muszę tam iść.
- Nie poczekaj u niego jest Vanessa (matka Roberta)
Po jego słowach z sali Roberta wyszła zapłakana Matka chłopaka, która do mnie podeszła i powiedziała okrutne słowa.
- To wszystko przez ciebie ty suko! - jej oczy paliły się od złości. Gdyby Robert dalej był z Suki (była dziewczyna Roberta) Nic by mu się nie stało!!!
Wybuchłam płaczem, wiedziałam że jego matka mnie nie nawidzi ale nie, że tak bardzo. Nagle podszedł do mnie tata Roberta i objął mnie w swoich ramionach, a swojej żonie powiedział coś czego bym się po nim nie spodziewała.
- Vanessa przestań drzeć tą mordę na Consi, dosyć już jej przykrości zrobiłaś przez te 4 lata. Robert dobrze zrobił że wybrał ją , a jak ci się nie podoba to proszę wyjść ze szpitala!





Dziewczyna której nie pamiętam //R.P [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz