...După doi ani...
--- Matteo!---striga o fata de la machiaj și haine la celebrul cântărețimedist ce iese de pe scena, nu o aude
Pentru o fracțiune de secunda o privește, rânjește ca un copil prostuț și merge la ea imediat după ce trage dintr-o țigară puțin mai diferita. Îi smulge umerașul din brațe și merge după paravan schimbând ținuta. Iese purtând un sacou rosu vișiniu, un tricou negru și niște blugi albi.
Realizează ca e ciufulit, asa ca ia fixativul fiind un perfecționist al aspectului sau. Fata de la machiaj îi șterge fruntea de sudoare, iar pe deasupra mai adaugă un strat subțire de pudra.
Managerul sau nou, Mattias ii aduce un pahar de votka. Îl da peste cap și iese iar pe scena.
Cam asa funcționează backstage-ul din concertele celebrului artist. Fără griji, muzica, alcool droguri și femei. Știu la ce va gândiți, și nu, Iris și Matteo nu s-au despărțit. Sunt soț și soție de mai bine de doi ani, doar ca faima vine o data cu bune și cu rele.
De când cretul nostru a câștigat un concurs prin intermediul Vidia a ajuns la o casa de discuri celebra din Buenos Aires. În scurt timp a ajuns la conducerea casei de discuri devenind și un producător de muzica.
O data ce Intrii în lumea asta, cu greu mai poți fi dat înapoi. Nu isi recunoaște viciile ascunse în fata publicului, dar mai ales în fata soției lui iubitoare. Draga noastră blonda, îl așteaptă nerăbdătoare acasă, ducându-i lipsa zi și noapte, neavând nicio idee legata de ce face el.
Nu își da seama ca o raneste, el chiar crede ca atunci când termina turneul vine acasă și totul revine la normal. Însă, dragul meu, dependenta o data intrata în sânge, nu mai iese asa ușor. Acesta nu e primul sau turneu, e chiar al doilea și se bucura de săli pline, cu bilete vândute în primele zile de la lansarea pe piața.
Are sute de mii de fani, sute de fane care îl adora și care ar face orice numai sa ajungă aproape de el, sau chiar în patul lui. Au fost câteva norocoase care au avut aceasta placere, nu multe, doar vreo 5-6.
Urca pe scena neavând niciun alt tel decât sa ridice încă o data sala în picioare. În timpul concertelor este axat doar pe asta, este în transa. Alege sa apeleze la alcool și droguri pentru a intra în aceasta transa, aceasta stare ce îl face sa se hrănească cu muzica. Privește publicul remarcând o fata. O fata aparte, diferita. Nu este nici pe departe la fel de frumoasa și fina ca Iris, nu are stilul și gratia ei. Îi este total opusa.
Acea fata are un aspect ușor băiețos, bădăran. Pare parul în dreaduri, hainele ei sunt în stilul street. Dar are ceva ce îl atrage. O privește intens, se creează o atracție intre cei doi. Este doar o atracție fizica, nu e iubire. Iubire mai frumoasa nu poate primii decât acasă, dar se pare ca începe sa respingă acea iubire.
Aceasta este ultima piesa pe care o canta, coincidenta sau nu, cântă prima melodie pe care a compus-o pentru Iris, dorind cu ardoare ca acea fata sa ajungă cu el în pat în aceasta seara. L-aș putea jigni acum, dar aștept sa suporte dureroasele consecințe.
--- Mulțumesc New York, ați fost un public minunat! Va iubesc! Sper sa ne revedem curând!---face cu mana fanilor apoi iese ca racheta de pe scena. Lasă chitara și da un shot de tequila.
Își scoate căștile, arunca sacoul pe un fotoliu din cabina lui. Transpirația lui este absorbita de un prosop. Are intenția de a aprinde un joint, dar își aduce aminte de sesiunea de poze și autografe.
Schimba tricoul de pe el cu altul curat, rearanjeaza parul și iese după ce își presară puți parfum peste corpul sau bine lucrat. Își atașează un zâmbet șarmant, atrăgător, ce lasă leoarca sute de fete. Își drege glasul, dorind sa ajungă la o voce ușor ostenita, ragusita în caz ca misterioasa fata apare aici. Trebuie sa o cucerească. Trebuie sa se culce cu ea pentru a-și îndeplini dorința și pentru a încheia cum trebuie turneul, ca apoi sa remarce ca nu își mai aduce aminte nimic. Dând totul trecutului.
Iese pe coridorul îngust dintre cabine unde vreo 20 de fane îl așteptau fiind înconjurate de paznici. Zâmbește, iar ele scot toate în cor un țipat asurzitor.
--- Bună seara dragelor!---le zâmbește și le face cu ochiul--- Va rog, cate una pe rand!---le face semn paznicilor sa dea voie primei fete sa intre
Nu se întâmpla nimic interesant, îmbrățișări, pupicuri pe obraz, poze, autografe. Speranța lui de a vedea acea fata.
Trece o fana, trec doua, trec trei, trec 20, dar mai este una. Este chiar fata misterioasa pe care nu a scăpat-o din priviri.
--- Bună!---spune ea zambind--- Îmi pare foarte bine ca am ocazia de a te cunoaște, numele meu este Fernanda!
--- Un nume drăguț pentru o fata draguta!---ii face cu ochiul
Hai, mă lași? Iris o întrece în toate, dar cretul este complet teleportat în alt univers
Îi dă un autograf, fac o poza, dar înainte sa plece ea ii strecoară în buzunarul pantalonilor numărul ei de telefon. Deja trecem la lucruri mari.
Sesiunea de autografe se termina. El își strânge lucrurile și merge la hotel. O suna și o invita la el ca sa treacă la fapte. Lucrurile merg mult prea repede.
În Argentina, mai exact în Buenos Aires, într-un cartier luxos, într-o vila uriașă, într-un dormitor încăpător, dar într-un pat pustiu, sta ea. O blonda cu ochi de ocean, cu buzele cărnoase și rozalii, cu tenul alb ca spuma laptelui. Strânge la piept pilota subțire privind prin întuneric pe geamul imens din fata patului. Privește stelele de pe cerul senin de noapte, se gândește la el. În doua zile se întoarce, o sa fie fericita ca o sa îl aibă înapoi lângă ea. A dus cu greu zilele și nopțile fără el.
Îi lipsește mai mult decât orice pe lumea asta. Îl vrea înapoi în pat, sa stea pe pieptul lui dezgolit, el sa o mângâie pe spate, pur și simplu sa se bucure de prezenta lui.
Își răsucește verigheta pe deget și își aduce aminte ziua în care a scurprins-o la Roller și a cerut-o. Își aduce aminte nunta lor, ziua în care și-au unit viețile și ea a devenit doamna Balsano. Însă domnul Balsano este cam plecat de acasă în ultimul timp. Concerte peste concerte, turnee, munca la studio, plecări de afaceri. Ea se oferă sa îl ajute, este capabila de orice, doar ca este refuzata.
Îi tot zice ca se descurca, sa nu aibă griji. În tot acest timp când el era ocupat ea și-a găsit de lucru și și-a fondat un brand de cosmetice Black Beauty. A muncit mult ca sa ajungă un brand celebru și în doi ani a ajuns la un nivel foarte înalt. Deschide magazine de cosmetice în o mulțime de orașe din lume, merge sa tina discursuri despre makeup și frumusețea naturala. Promovează frumusețea naturala, machiajul puțin dar bun care nu deteriorează fata lasand-o ferma și fina.
A muncit foarte mult. A pierdut și ea multe nopți cu Black Beauty dar s-a meritat.
Doar ca lipsa lui Matteo a obosit-o, nu s-a mai odihnit bine, se stresa rău când nu îi răspundea la mesaj sau la apel, cum a fost și în seara asta. L-a sunat o data și i-a dat un mesaj, a crezut ca e prea obosit după atâtea concerte, însă, el în acest moment o inseala cu o fata aleatorie.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanfictionIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...