Capitolul 16

17 3 0
                                    

...După ceva timp...

În capătul opus al lumii, în Canada, mai exact în orașul Toronto, într-o casa modeste, într-un living spațios, pe o canapea din piele scumpa, o puștoaică de 15 ani verifica noutățile de pe internet pe ipadul sau nou nouț. Scrolleaza aiurea pe instagram, căutând cu disperare ceva ce sa ii atragă atenția. Rămâne asupra unei poze mai bine de zece secunde. Privește aceasta poza fix, nu clipește, nu respira.

Este vorba de poza idolului sau, o femeie frumoasa, independenta și de succes. Este vorba de însăși ea, Iris Black. Puștoaica apasa pe o imagine micuța din stânga sus, intrând pe pagina de instagram. Îi mai admira încă o data pozele postate când celebra femeie de afaceri a fost în Caraibe și a pozat incendiar. O admira foarte mult și își dorește extrem de mult sa o întâlnească.

--- Aaliyah, am adus ciocolata calda!---exclama fratele sau mai mare intrând în living, dar sora lui nu îi dă mare atenție--- La ce te uiți tu acolo?---pune cele doua căni cu ciocolata pe masa, tot nu e atenta la el--- Aaliyah!---striga ușor la ea făcând-o sa tresară

--- Da?---se uita la el neștiutoare

--- La ce te uiți tu acolo de ești asa concentrata?---curiozitatea lui este nemărginită

--- Mă uitam la pozele lui Iris, o ador pe tipa asta!---exclama ea, lăsându-l cu un semn uriaș de întrebare pe fratele sau

--- Iris?

--- Iris Black, fosta campioana mondiala la patinaj pe pista, cea mai sexy femeie din America de Sud, fondatoarea Black Beauty, fosta soție a lui Matteo Balsano, fosta iubita a lui Justin Bieber!---îl prinde de umeri și îl zguduie ușor--- Acea Iris Black, idolul meu!

--- Am o vaga idee despre ce vorbești, parca am mai auzit de ea...---își mângâie gânditor barba

--- Shawn e logic ca ai mai auzit de ea, vorbesc zilnic despre ea, toate posturile de bârfă din toată America au explodat și au vorbit non stop despre ea după ce a divorțat. Pozele și înfățișarea ei au făcut și încă fac ravagii peste tot.---se agită toată fata de 15 ani

--- Poți sa îmi arati și mie o poza de a ei?---curios din fire, tânărul cantautor canadian numit Shawn Mendes ii cere o poza surorii sale

--- Asta este instagramul sau.---ii înmânează ipadul

Frumosul cântăret ii examinează pozele din colt în colt, fiind sigur ca nu ratează niciun detaliu al frumoasei femei de afaceri. Un sentiment plăcut îl cuprinde când ii privește zâmbetul cald înconjurat de o pereche de buze cărnoase și doi ochi superbi ca oceanul. Rămâne tăcut preț de câteva secunde, trece de la o poza la alta admirând pachetul complet de frumusețe, senzualitate și carisma pe care șatena îl oferă.

--- Îți cam place ce vezi.---surâde puștoaica atunci când ii privește expresia fetei

--- Intradevar, este frumoasa!---spune el inapoindu-i ipadul surorii sale mai mici

Se privesc reciproc apoi se întorc la treburile lor. Un fel de obicei de al lor, o cana de ciocolata calda cu bezele și frișcă acompaniata de un film bun de comedie sau de melodiile în lucru ale șarmantului canadian. Timp de calitate petrecut intre frați, în rarele momente când Shawn este acasă mai mult de doua zile. Viata de artist mereu va fi una complicata, aglomerata. Concerte, repetiții, melodii noi, sesiuni foto și filmări de clipuri plus alte emisiuni la care este invitat. Este o treaba destul de stresanta, dar merita tot pentru a-ți îndeplini visul.

Cândva, mai demult, frumoasa șatena avea și ea același vis. Dorea nespus de mult sa ajungă o cântăreața de succes. În gimnaziu când și-a lansat prima piesa ce a ajuns un hit, totul părea un vis. Dar cu timpul și cu tot ce s-a petrecut în viata ei, cantatul nu ar mai putea apărea printre opțiuni. De patinaj se poate spune același lucru. Iris și-a dat seama ca aceste doua foste pasiuni ale sale țin de domeniul trecutului, de viata de adolescent.

Pentru ea alte lucruri contează acum. Și-a făcut o cariera în afaceri pornind de la plăcerea de a se machia sau a machia pe alții. A făcut zeci de cursuri de makeup, a stat nopți în sir pentru ca brandul sau sa ajungă cel de acum. Black Beauty a ajuns cel mai mare brand de cosmetice și makeup din partea sudica a Americii. Are în plan sa se extindă și pe Europa, acesta fiind noul sau vis.

Dintre toate visurile sale numai unul singur îl crede de ne îndeplinit, un lucru total imposibil deși are toate calitățile. Mereu și-a dorit sa fie model, dar nu orice fel de model. Spera sa ajungă celebra prim aceasta meserie, exact ca cele pe care le adora: Gigi Hadid, Kendall Jenner și Bella Hadid.

În momentul de fata în Buenos Aires se ivesc zorii. Soarele strălucește șters din spatele norilor densi. Razele sale pătrund ușor prin perdeaua alba a camerei șatenei. Doarme dusa din motiv ca a stat pana târziu sa facă o serie de fise pentru firma. Din păcate somnul sau de frumusețe este oprit de alarma îngrozitoare. Suspina, murmura, bomboane cat doar ea sa înțeleagă, se ridica și merge la baie.

Toate rutina ei zilnica începe sa fie pusa în practica, având grija ca absolut nimic ca nu ii scape. Coboară spre bucătărie pentru a lua micul de jun singura ca de obicei, nimeni nu e treaz la ora asta. Pornește aparatul de cafea comandand cafea tare. Se uita la plicurile de pe blatul din marmura, le ridica în palme și citește pe ele.

Par a fi doar facturi, pana ajunge în dreptul unui plic violet frumos parfumat. Recunoaște parfumul, dar nu presupune nimic. Desface cu atenție marginea plicului scoțând o scrisoare destinata ei. Citește rândurile scrise de mana, ochii sai lăcrimează. Nu este o veste rea, ba din contra. Își acoperă fata cu palmele și începe sa plângă de fericire. Tipa și țopăie ca o fetita mica ce tocmai a primit un pisoi.

Gălăgia emanata de ea ii sperie pe cei din casa, făcându-i pe toți sa coboare în mare graba și sa se strângă în bucătărie. O privesc, îi privește.

--- Iris, ce s-a întâmplat?---Ludmila face un pas către ea

--- Tocmai am fost invitata sa defilez pentru Victoria's Secret în LA!

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum