Capitolul 19

12 2 0
                                    

...În sera defilarii...

Frumoasa șatena sta în fata unei oglinzi mari și bine luminata lăsând un makeup artist bine calificat sa îi facă, machiajul de podium. Au fost trei zile destul de grele pentru ea, ore în sir de sala și un regim strict, dar se merita tot efortul depus.

Acum discuta cu noile sale prietene, Gigi Hadid și Kendall Jenner, sunt la o mica bârfă. Mai mult asculta de la ele toate bârfele legate de restul modelelor. Chichotesc ca niște puștoaice, este puțin socata de cat de bine s-a integrat în aceasta lume și ca a ajuns asa de repede prietena cu fetele pe care le considera și încă le considera idolurile sale. Le-a povestit și ea la rândul sau despre viata sa, mai bine zis le-a povestit pe fragmente. Are tendința de a mușamaliza o parte din viata. Se apară de propriile amintiri, pentru binele sau.

--- Știi ca melodia aia a lui Justin, 2u, e scrisa pentru tine, nu?---Gigi ii șoptește ușor, zambind scurt

--- Umm, sa zicem ca mi-a creeat niște suspiciuni.---rade ușor

--- Sper ca nu te deranjează, dar trebuie sa știi chestia asta de la mine, nu de la alte persoane.---face o scurta pauza--- M-a vrut în acel videoclip pentru ca noi doua ne asemanam, apoi a încercat sa se culce cu mine la afertparty.---își așează ușor mana peste a șatenei

--- Nu mă deranjează absolut deloc, știu cum e Justin. Toată lumea știe cum e. Nu iti face probleme.

--- Mi-a plăcut la nebunie când aveai parul albastru, erai superba, dar ideea de șaten cu roz nu este deloc rea.---Kendall își trece mana prin parul latinei

--- Mersi, Kendall!---zâmbește dulce

--- Ca tot a spus Gi mai devreme de afertparty, tu cu siguranță vii cu noi în club sa sărbătorim prima ta defilare!---frumoasa Jenner se ridica de pe scaunul ce avea inscripționat numele sau

--- Pe bune, Iris, trebuie sa vii cu noi! Ești și tu un îngeraș Victoria's Secret!---blonda se ridica și ea în picioare

--- O sa vin, normal.---surâd toate trei, șatena noastă se ridica și ea și merge împreună cu prietenele ei sa își ia aripile de îngeraș

Cine ii pune uriașele aripi din pene albe în spate și merge în spatele cortinei argintii, pentru a o privi pe Elvira cum le face prezentare și cum își tine scurtul discurs legat de faptul ca modele au muncit foarte mult pentru aceasta prezentare. Este foarte adevărat,  Iris chiar a tras foarte tare în acele trei zile pentru aceasta defilare ce o poate la sa cu mare succes în lumea model și a podiumului.

--- Am emoții!---spune pe sub respirație șatena inclestandu-si maxilarul

--- Nu trebuie sa ai emoții, o sa fie totul perfect.---bruneta o bate ușor pe umar

--- Acum prezintă invitatul special, oare cine e?---Gigi Hadid își împreuneaza brațele la piept, bătând ușor din picior

--- Unul dintre invitații din aceasta seara, este nimeni altul decât Shawn Mendes!---cuvintele Elvirei o șochează pe șatena, cântărețul sau preferat o sa stea lângă ea pe scena în timp ce defilează

Canadianul face o plecăciune și îi sărută mana femeii de patruzeci de ani, zâmbește fermecător către publicul numeros în care se aflau o mulțime de creatori de moda și de persoane importante. Numai celebrități. Șarmantul cântăreț începe sa cânte o melodie mult prea cunoscuta de a lui, There's nothing holding back. Prima care iese în podium este nimeni alta decât Iris. Tot publicul începe sa aplaude fiind plăcut surprinși de apariția sa pe podium. Pana și cântărețul este plăcut surprins, nu se aștepta ca tocmai ea sa apară pe scena.

Canta și o privește cum vine alene spre el, cum pășește apăsat pe tocurile înalte pe care le poarte. Face doi pași și o cuprinde de mana dorind sa o conducă pana în capătul podiumului luminos. Ea ii zâmbește, este topit, el ii întoarce gestul formând o scânteie.

Este pur și simplu fermecat de prezenta ei, de zâmbetul și de ochii ei superbi. O lasă să își facă momentul, sa traluceasca, sa pozeze. Șatena abia își menține emoțiile. Un scurt fior, ca o fulgerare i-a traversat trupul impecabil în momentul când și-au atins mâinile. Micul sau crush celebru tocmai a ținut-o de mana, își spune ea în gând încercând sa își mențină poziția impunătoare. Ajunge în backstage, respirând ușurată. Preț de câteva secunde rămâne captiva în minutele trecute, nu ar fi vrut sa se termine.

--- OMG!---exclama frumoasa Jenner--- Shawn tocmai te-a condus pe podium!---tipa de fericire în timp ce țopăie lângă noua sa prietena

--- Nu îmi vine sa cred!---își așează mana pe piept simțind cum inima ei se agită ca nebuna

--- Iris, ai fost geniala pe scena scumpo, acum hai pentru ca trebuie sa iti schimbi ținuta!---Elvira apare în peisaj, luând-o pe Iris într-o cabina ca sa se schimbe

--- Mulțumesc, Elvira.---zâmbește

--- Momentul tău cu frumușelul Mendes a fost impecabil, remarcabil și extraordinar!---aplauda scurt șefa brandului de îngerași

--- Nu mă așteptam sa se întâmple asta, sincer.---suspina in timp ce se ascunde după un paravan pentru a schimba ținuta

Dar degeaba a spus ce a spus, Elvira a părăsit cabina pentru a verifica ce se mai întâmplă în  spatele cortinei. Pe ușa intra Gigi, având același scop, trebuie sa schimbe ținuta. De aceasta data Iris poarta ceva și mai sexy, are un sutien de dantela de culoare rosu aprims cu ușoare tente de sclipici, alături de o pereche de schilotei tot de dantela, același model. Banda elastica pe care scrie Victoria's Secret este neagra, simpla și se potrivește perfect cu acea nuanță de rosu. Încălța o pereche de sandale negre cu platforma foarte mare, își pune aripile de îngeraș în spate și pe cap așează o coronița cu coarne de drac.

Cornitele roșii se arata ușor timide după parul sau lăsat în valuri peste umeri. Se admira câteva secunde în oglinda pana apoi iese. Inima sa bate din ce în ce mai tare. Este din nou rândul sau, iese iar publicul are o reacție și mai buna decât la început. Privirea lui Shawn rămâne fixata asupra ei timp de câteva secunde, nici nu clipește. Chicoteste și lasă ușor capul în jos în momentul când el își trece mana prin par. A roșit puțin.

Se poate observa o diferență, parca atunci când frumoasa șatena a reintrat pe scena, piesa pe care artistul o canta, In my blood, a devenit mult mai expresiva. Parca o canta altfel în prezenta ei. Zâmbetul sau larg îl trădează, se vede ca e atras de șatena, de ea se poate spune același lucru.

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum