Capitolul 14

17 4 0
                                    

...După o luna...

---Iris!---Ludmila își cauta prietena

--- Sunt aici!---ii răspunde aceasta la strigare

--- Ești gata?---vine în apropierea ei

--- Acum am terminat cu machiajul, parul arata bine, trebuie sa doar sa ma îmbrac.

--- Ți-am aranjat hainele, nu îmi vine sa cred ca facem asta!

Astăzi are loc un eveniment foarte important pentru Ludmila, dar și pentru Iris. Astăzi are loc un shooting foto cu prima linie de haine create de Ludmila, iar Iris împreună cu Francesca și cu o parte din celelalte fete o ajuta. Au muncit zile și nopți în sir pentru a creeat aceste haine pe care azi sa le îmbrace și sa le prezinte.

Ludmila, a creeat o serie de rochii, bluze, tricouri, fuste și pantaloni special pentru a începe o viata în lumea modei. Au creeat un site de unde se pot comanda hainele create de ea, haine ce sunt prezentate de prietenele sale.

Acest shooting este un moment foarte important, fiind un moment petrecut intre prieteni. Iris, Francesca, Delfi, Ambar si Jazmin prezintă hainele Ludmilei, Nico și Pedro fac pozele, iar Ludmila se ocupa de aranjatul hainelor și de returul machiajului.

Iris ieste din camera alăturată purtând o fusta roz pal sidefat, scurta de o palma în fata și în spate cu trena lunga, și un top extrem de scurt, mai mult ca un sutien negru și acesta fiind tot sidefat. Poarta o pereche de sandale cu platforma, ce se asortează cu topul. Parul sau des este ondulat și lăsat rebel pe umeri, doar ca a renunțat la veșnicul sau par blond. A simțit nevoia de o schimbare, apelând la culoarea sa naturala, un șaten deschis cu câteva suvite roz pal. O combinație perfecta.

Corpul sau a fost bine pus la punct în toată aceasta luna. A făcut cate patru sau cinci ore de sala pe zi, a mâncat cat mai sănătos și a ajuns sa arate mai bine ca niciodată. Pășește ușor pe tocurile înalte pana ajunge în fata paravanul uitat alb unde trebuie sa pozeze. Aceasta ținuta o avantajează extrem de mult, făcându-i corpul mult mai feminin decât este.

Adopta o serie de poziții de poza, ce o fac foarte provocatoare. Își transforma frumusețea în arta, aratandu-si calitățile de model. Spera ca într-o zi sa reușească în aceasta cariera, deși uneori speranțele ei mor.

Imediat ce pozele sunt făcute, sunt încărcate pe un  laptop, apoi aranjate pentru catalogul online. Toți sunt prinși în acest proiect, însă Iris, chiar dacă se afla acolo are mintea în alta parte. Nu se gândește la ceva anume, dar are o stare de spirit întortocheata.

Trebuie sa meargă acum sa își schimbe ținuta, în timp ce restul pozează. Este ușor plictisita, dar nu vrea sa plece de acolo. Își dorește ca Ludmila, prietena sa cea mai buna sa dea lovitura și sa își îndeplinească visul. Chiar merita. Totuși, Iris simte nevoia de o pauza de la toată nebunia aceasta. Simte nevoia de a evada din cotidian, de a pleca de aici pentru o perioada scurta de timp. Câteva zile pe o plaja însorită, într-un loc pustiu. Undeva unde sa stea sub soare fără a avea vreo grija.

Chiar asa o sa facă. O sa caute o vacanta undeva, Bahamas, Caraibe, Hawaii sau Seychelles. Oriunde. O sa vorbească și cu Ludmila și cu Francesca, sa meargă ele trei singure. Dacă prietenele sale nu vor fi de acord, atunci merge singura. Are nevoie de acest repaus.

Își schimba ținuta cu un body gri și o pereche de pantaloni scurți negrii. Încălța niște sandale cu toc cui, ce vin împletite pe picior, mai exact pana la genunchi. Toate ți unele create de Ludmila o avantajează, având un corp mult râvnit de o mulțime de fete, ce o admira mai mult sau mai puțin.

Știe ca pozele ce urmează sa fie postate în seara asta și pe contul sau de instagram o sa explodeze. Iar ideea de a-i face celebra munca prietenei sale o încânta. Francesca o sa povestească toate acestea pe blogul ei pentru mămici, mai ales ca Ludmila a creeat special pentru ea și pentru Selena haine la fel.

...Mai târziu...

Frumoasa șatena iese din baie purtând doar un prosop îngust, ce lasă la vedere mare parte din trupul sau. A fost o zi frumoasa, dar și obositoare. Își usucă repede parul și se baga în pat. Postează câteva poze, îi dă tag Ludmilei și apoi privește cum aprecierile curg. O încânta acest lucru. În seara asta Ludmila trebuie sa posteze catalogul online, spațiul închiriat de ea și de mama sa, Priscilla, este aproape gata. Asta înseamnă că în curând hainele ei se pot produce pentru a se vinde. Momentan, prietena ei face acum o serie de angajări. Croitorese, persoane care sa se ocupe cu alesul materialelor, desenatori.

Francesca tocmai ce a postat și ea rezumatul acestei zile, cerându-le într-un mod subtil fanilor sai sa intre pe site-ul Ludmilei. Ce putere de convingere poate avea aceasta italianca, mereu o surprinde. Este sigura ca aceasta experienta a fost una plăcută, pentru italianca, dar și pentru minunata fetita a acesteia. Selena a fost foarte cuminte toată ziua, nu a scos niciun sunet și a făcut tot ce i s-a spus. A pozat ca un adevărat model.

Șatena scoate un ușor murmur. Este plăcut surprinsa când vede mesajul unuia dintre magazinele sale preferate de haine. FashionNova a contactat-o pentru o promovare, după ce au văzut shootingul de azi. Doresc ca ea, Iris Black, sa le poarte hainele dar mai ales costumele de baie. Urmează sa îi trimită un colet uriaș cu tot felul de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, ea trebuind doar sa se pozeze purtând aceste lucruri. Este o idee plăcută, este interesata de acest mic proiect personal, asa ca accepta.

Este curioasa de ce va primi de la ei, dar este și mai curioasa dacă vor fi toate mărimea ei și vor veni cum trebuie. Acum rămâne de văzut. Se așează mai bine în patul sau mare, singura. Trage cearceaful deasupra ei, strânge la piept o perna și închide ochii. Își golește mintea de tot, se relaxează și adoarme.

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum