Capitolul 13

14 2 0
                                    

...După o săptămână...

Blonda, îmbrăcată frumos cu o pereche de blugi skinny, un maieu negru, peste un sacou și în picioare o pereche de stileto, ambele rosii, iese din clădirea veche în care divorțul ei a fost încheiat. Iese din tribunal cu zâmbetul pe buze, fiind ușurată de o povara, nu mai este legata de Matteo. Este singura și puternica. Are parul prins într-un coc lejer, ce ii lasă câteva suvite sa cada rebele peste fata ei fin sculptata, ochii ei ca oceanul ies în evidenta o data cu machiajul natural și cu rujul rosu ce ii imbraca buzele.

După mult timp l-a văzut pe cel ce i-a dărâmat lumea. Matteo nu mai este cel ce i-a furat inima o data, nici nu mai aduce aminte cu acel băiat șarmant și seducător. Ochii sai nu mai au aceeași sclipire, sunt obosiți, tenul sau este palid, fata ii este pe jumătate acoperita de o barba mare și neîngrijita, buzele sale rozalii acum sunt uscate și crăpate. Nu se mai imbraca la fel de stilat ca înainte, este banal. Și-a pierdut strălucirea.

--- Pa, Iris!---ii cuprinde mana în a lui, luându-și la revedere

--- Pa, Matteo!---iii zâmbește politicos, apoi își retrage mana

Îl mai privește pentru o ultima data, apoi se întoarce și merge spre masina sa, el făcând la fel. Inima lui este spulberata, în timp ce a ei este în proces de vindecare. El se arunca pe bancheta din spate a mașinii impresarului sau, tipa de durerea pierderii ei. Se zgârie cu putere pe fata și plânge.

--- Fără ea sunt ca și mort!---tipa el către Mattias

--- Pentru ea ești ca și mort, se vede pe fata ei...---rotește cheile în contact și pornește de pe loc

Își pune palmele peste fata, continua sa plângă. Se simte gol. A văzut-o atât de bine, de fericita ca a scăpat de el, aceste lucruri rupandu-i inima. Parca ar fi un copil mic ce tocmai și-a pierdut jucăria preferata. Iris pentru el, a fost în unele momente doar o jucărie. O controla și o folosea când avea nevoie. Iar acum, greșelile lui îl năpădesc.

Ea cum a urcat în Range Roverul sau scump, a lăsat capul pe volan și și-a lăsat lacrimile în voie. Se simte ușurată, dar totuși cuprinsa de brațele trecutului. I-a oferit lui toată iubirea pe care o poate avea, dar degeaba. Privește masina în care fostul sau soț a urcat, o privește cum pleacă. Imediat face și ea la fel. Opreste la un magazin și își cumpără o sticla de vin rosu, apoi își continua drumul spre casa.

Intra încet pe ușa, urca scările într-un ritm lent și apoi se închide în camera sa. Are nevoie de o relaxare profunda, de un moment de liniște. Da drumul la muzica, lăsând ca un ritm lent sa învăluiasca încăperea imensa. Apoi merge în baie și pornește apa sa curgă în cada pentru a o umple. Arunca în apa fierbinte o bomba de baie și puțin spumant parfumat. Aduce un pahar de jos, deschide sticla de vin și toarnă o cantitate însemnată. Se dezbracă rămânând complet goala, apoi se strecoară în apa fierbinte.

Face o poza destul de atrăgătoare cu ea căreia ii adaugă un filtru dramatic, un citat profund în engleza și pe care o postează pe contul sau de instagram. Lasă capul pe spate inspirând și expirând parfumul din baie. Mușchii ei se relaxează la mângâierea apei, iar vinul rosu ii traversează trupul ca un fulger. Fredonează versurile melodiei și surâde în momentul când se încurcă.

Se simte ca o puștoaică, o fata de liceu ce abia a trecut de prima despărțire. Acum trebuie sa deschidă un nou capitol în viata ei. A remarcat ca pentru o lunga perioada s-a neglijat, dorește sa se concentreze mai mult asupra ei decât asupra altor lucruri. Trebuie sa își readucă trupul slăbit la ce era o data, sa înceapă sa se plimbe mai mult, sa facă mai multe poze, sa se îmbrace mai diversificat.

Nu este deloc departe de visul sau, în fiecare zi o sa muncească din ce în ce mai mult pentru ce dorește sa fie. O sa muncească mult și pentru Black Beauty, o sa ia cat mai multe proiecte, o sa facă cate mai multe colaborări și o sa scoată cat mai multe produse noi.

Corpul ei fin este acoperit doar de un strat subțire de spuma colorata, din când în când ieșind la iveala pielea ei alba ca laptele. Se răsfață cu vinul extrem de bun pe care l-a cumpărat, contemplând în mintea sa colorata un viitor rafinat. Nu va face niciun pas în spate, nu va renunța la nimic.

O perioada de timp, una destul de lunga dorește sa rămână singura. Sa își vindece singura rănile și sa se construiască pe sine mai solida ca niciodată. Fără a-și da seama, termina sticla de vin. Se ridica din cada, se clătește și da drumul la apa. Apuca cu mainile un prosop pufos, invelindu-si trupul cu acesta. Remarca ușor ca ea este încă machiata, asa ca apelează la niște șervețele demachiante pentru a scăpa ușor.

Urca pe vârfuri scările în spirala ce duc spre dressing-ul sau spațios, se plimba printre sutele de haine, căutând cu privirea o ținută foarte lejera. Se opreste în fata unui tricou alb marca Adidas și o pereche de colanți. Își prinde parul într-o coada împletită, apoi coboară. Schimba melodia actuala, alege o melodie puțin mai ritmata, apoi se așează în pat și își continua actele de făcut pentru Black Beauty. Nu este întocmai o activitate relaxanta, dar este o activitate ce o poate tine cu mintea în alta parte.

Se gândește, schițează, descrie, manzgaleste, taie. Acesta este procesul de creație pentru noile ambalaje ale produselor de makeup. Nimic interesant. Arunca foi una după cealaltă, rupe creioane, da cu pumnii în perne. Nu se poate concentra, este agitata, stresata. Trebuie sa își consume cumva aceasta putere ce o menține în priza.

Se ridica din patul moale, se încălța cu o pereche de adidași și iese. Iese din camera sa ca mai apoi sa iasă din casa. Merge în garaj, aprinde lumina și privește cum într-un colț ceva o așteaptă. Trage prelata ce acoperea superbul motor, îl scoate afara, își pune casca, se urca pe el și pleacă.

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum