...După doua ore...
--- Dansezi?---spune canadianul după ce a dat un shot ca sa își facă curaj
--- Da!---șatena da și ea un shot și accepta fără a sta pe gânduri
Se ridica de la masa pășind încet spre ringul de dans. Brațul tânărului se așează pe talia subțire a frumoasei Black. Își zâmbesc reciproc, nu conștientizează nivelul de alcool ridicat din trupurile lor, pur și simplu trăiesc momentul pe care cu siguranță nu îl vor tine minte pana a doua zi. Brațele ei se încolacesc in jurul gatului sau ferm, de parca ar fii doi șerpi ce își înconjoară prada.
Corpurile lor se lipesc, doi magneți inseparabili. Își lasă capul pe pieptul lui, parfumul sau invadandu-i simțul olfactiv complet. Este sedusa de bărbatul ce o tine strâns la piept, un străin pe care îl adora. O persoana pe care o știa ca o vedeta, un crush celebru, cântărețul preferat, pe care în acest moment îl tine strâns în brate de parcă și-ar fi petrecut o viata alături de el.
Stau asa minute în sir, muzica, peisajul, persoanele prezente în cadru sunt doar câteva detalii mărunte și neimportante. Chiar se bucura unul de prezenta celuilalt, fără cuvinte, fără sex, doar o îmbrățișare strânsă, un ritm lent de dans. Cele doua prietene ale sale privesc toată scena și susotesc. Chiar se bucura pentru Iris, Shawn este un băiat incredibil care o sa se comporte incredibil de bine cu Iris. O va cuceri prin gesturi mărunte, prin complimente, prin atenția totala pe care i-o va oferi. Se potrivesc. Se vede.
Femeia de afaceri ridica privirea spre cel ce o tine strâns la piept. Se privesc unul pe celalalt, ca doi îndrăgostiți. Cu grija ii înlătura o șuviță din parul sau șaten, ce ii acoperea o parte din fata sa frumoasa. O mângâie cu atenție pe conturul chipului, miscandu-si buricele degetelor pe tenul neted. Ochii sai albaștrii îl acaparează pe celebrul cântăreț, pur și simplu îl înnebunesc total.
Mâinile ei cad ușor pe pieptul lui ferm, este euforica. Ochii lui căprui nu o scăpa din priviri, cu o simpla privire o face sa se simtă protejata. El continua sa o contureze, un portret sublim. Cobora ușor pe buza ei inferioara, atingând-o ușor cu varful degetului, făcându-l sa ia foc. Îi trasează linii fine pe gat, dar nu coboară spre zona pieptului. Prefera sa rămână un gentleman, sa nu exagereze.
--- Ești frumoasa!---ii spune la ureche, vorbind puțin mai tare peste harmalaia de acolo
--- Mulțumesc...---spune ea menținând aceeași tonalitate--- Nu mă așteptam vreodată sa primesc vreun compliment de la tine.---ii zâmbește
--- Nu mă așteptam vreodată sa te cunosc.---ii zâmbește și el
Este presata de un impuls, de o dorința ce ii arde buzele. Dorește cu disperare sa își unească buzele cu ale lui. Vrea sa facă acest pas, alcoolul este de vina. O împinge de la spate pentru a face lucruri ieșite din comun. Nu ar fi întocmai o idee buna, e prima data când se întâlnesc, se știu de câteva ore, dar stau asa de aproape o ora. Nu o sa facă nimic, nu vrea sa para disperata chiar dacă este sub influenta alcoolului.
--- Iris.---frumoasa Jenner intervine--- Îmi pare rău că va stric dulcele moment, dar trebuie sa plecam. Maine avem trei ore de fitness și o sesiune foto, nu vrem sa fim moarte.---o prinde de încheietura
--- La ce hotel stai?---brunetul își șoptește la ureche astfel încât prietenele sale sa nu audă
--- Hilton.---ii șoptește ea
--- Te pot conduce? Eu tot în același hotel sunt.
--- Da.---spune cate el--- Haideti sa mergem.---le spune prietenelor sale ce sigur bănuiesc ceva
Ies din club și urca în limuzina. Toți sunt obosiți și puțin amețiți de la alcool. Cele doua cred cu tărie ca în aceasta seara ceva mai mult se va întâmpla intre Iris și Shawn, dar la ce băiat bun e Shawn nu se va întâmpla nimic. El e genul ce nu își dorește o fata doar pentru sex, se vede. Pe de alta parte este și genul care se îndrăgostește rapid, la fel ca Iris. Iar ceva tot o sa se lege intre cei doi.
Mana lui dreapta sta deasupra piciorului ei. Cu degetul mare ii mângâie ușor pielea. Mii de fluturași prind viata în stomacul ei, uita de tot ce s-a întâmplat în viata ei. Alcoolul consumat o aduce într-o ușoară stare de somnolenta, dar se chinuie sa nu atipeasca. Masina mare în care se afla se opreste în fata hotelului. Coboară toți, Iris și frumușelul canadian se țin de mana. Își da jos jacheta negra de piele și o pune peste umerii goi ai șatenei, imediat după ii cuprinde înapoi mana.
Intra în recepție, așteaptă liftul, intra în lift și fiecare apasa butonul cu etajul pe care au camera. Surprinderea cântărețului apare în momentul când Iris apasa pe același etaj ca al lui, mai exact spus etajul cinci.
Kendall și Gigi părăsesc liftul la etajul al doilea. Ei rămân singuri, niciunul nu spune nimic. Amândoi au băut și nu vor sa spună vreo prostie. Tânărul prinde puțin curaj, se apropie de ea. Mâinile sale se așează pe talia ei subțire și o sărută. O musca ușor de buza de jos zambind. Limba lui deține controlul în aceasta scena romantica, ea se lasă sedusa complet. Parca ar fi sub efectul unei vrăji. Intra în joc punând mult mai multa pasiune. Sunt absorbiți unul de celalalt, nimic nu mai contează în jur. Dar nu o sa ajungă și în așternuturi, se limitează la un sărut spontan ce a fost realizat în urma consumului de alcool. Se opresc și își zâmbesc in cel mai frumos mod posibil.
O conduce pana la usa camerei, continuând sa fie în transa sărutului. Se privesc profund unul pe celalalt, ochii lui sunt acoperiți de pupilele dilatate. Ca un adevărat gentleman se lasă ușor și o sărută pe obraz și îi șoptește noapte buna pe un ton dulce și seducător.
Șatena intra în camera și sare pe pat. Se bucura ca o pustoaica.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanfictionIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...