...După câteva ore...
Și iată cum a ajuns înapoi în LA, într-un oraș plin cu amintiri frumoase dar de scurta durata. A lăsat bagajele la hotelul luxos în care o sa stea în jur de doua săptămâni, a făcut un dus rapid și s-a machiat finut, nimic special. Un machiaj natural mereu de bine în orice moment al zilei. A îmbrăcat în fusta neaga vaporoasa dar puțin cam scurta și un maieu alb ușor sidefat. S-a încălțat cu o pereche de sandale cu toc cui, de culoare argintie și a plecat la sediul celebrului brand Victoria's Secret.
Portiera ii este deschisa de șofer, îi oferă mana și o ajuta sa coboare din frumosul Mercedes negru ce ii este oferit în aceste doua săptămâni. Ușile glisante se deschid în fata ei, lăsând la iveala o recepție impecabila. O domnisoara cu parul blondin ii înmânează un cartonaș special, ca o legitimație, apoi o conduce pana într-o sala de ședință uriașă.
--- Bună ziua!---spune ea pe un ton politicos
--- Bună, Iris, eu sunt Elvira.---spune o femeie ce impune respect prin fiecare gest al sau, o femeie ce nu are mai mult de patruzeci de ani dar își ascunde vârsta perfect--- Încântată de cunoștință!
--- Pot spune același lucru!---dau mana amândouă apoi se așează la masa din sticla
--- Avem de discutat câteva lucruri, importante.---își drege ușor glasul--- Eu sunt șeful acestei case de moda, eu ma ocup de absolut tot și tot ce îmi doresc se întâmplă. Eu mi-am dorit ca tu sa fi parte a show-ului nostru anual, ceva extrem de important. Știu cine ești și știu ce poți, m-am documentat bine. Îmi place de tine și am încredere ca show-ul o sa iasă cum trebuie.---șatena asculta totul cu mare atenție--- Defilarea are loc săptămână asta, mai exact în trei zile și am nevoie de tine în cea mai buna forma. În aceste trei zile vreau sa urmezi stilul de viata al modelelor mele, îti pun la dispoziție un antrenor de fitness personal si un nutriționist și o serie de repetiții pe podium alături de mine și de Gigi Hadid, e nerăbdătoare sa te cunoască.
--- Gigi Hadid vrea sa ma cunoască?---își abține entuziasmul cat sa nu para puțin cam prea disperata
--- Desigur, toate fetele mele așteaptă sa te cunoască. Ești o vedeta aici dar și în toată America. Iar invitația ta o sa ii dea pe toți pe spate. O sa facem treaba buna împreună!---Mai dau încă o data mana de parcă tocmai au făcut un pact--- Hai sa iti prezint sediul apoi continuam ce avem de făcut.
Ies din sala luminoasa de ședințe și continua sa meargă pe un coridor lung. Elvira ii prezintă frumoasei șatenei fiecare încăpere, fiecare sala de shooting foto, camera de machiaj, dressinguri, săli în care se schițează hainele, costumele de baie și lenjeria intima, săli de fitness, sauna, și multe altele ce au lăsat-o surprinsa.
--- Îmi place foarte mult brandul tău de cosmetice, scumpo. Dacă nu te superi, îti pot face și o propunere legata de asta?---ochii verzi ca smaraldul o fixează
--- Desigur.
--- Îți propun ca Black Beauty sa se ocupe de machiajul modelelor de la defilare. Ne ocupam de transportul produselor aici, plătim bine și facem reclama bună.---șatena rămâne blocata câteva secunde, asta înseamnă ridicarea brandului sau la un nivel mult mai înalt--- Ce spui?--- se vede ca Elvira observa în Iris un potențial uriaș, un viitor model VS ce poate avea o cariera superba
--- Este o idee foarte buna, ma bucur foarte mult ca v-ați gândit ca Black Beauty sa facă machiajul modelelor, este o oportunitate foarte mare și o accept. Mulțumesc! ---zâmbește frumos, dezvelind o dantura superba
--- Cu mare placere draga mea, dar te rog un lucru, nu îmi mai vorbii cu dumneavoastră. Vreau sa fiu apropiata de tine ca de restul modelelor mele.---o bate ușor pe umar și surâd--- Maine la ora doua doresc ca tu sa fii aici, avem de luat câteva masuri de stabilit niște lucruri și de mâine începem cu regimul Victoria's Secret și antrenamentele. Te vreau în cea mai buna forma.
--- Te pot ruga un lucru, Elvira?--- ii atrage atenția
--- Desigur, spune.
--- Pot sa conduc eu masina, Mercedesul negru, în aceste doua săptămâni? Nu am nevoie de șofer, nu îmi place ca cineva sa conducă pentru mine.
--- Dacă asa iti dorești tu, asa o sa fie. Și ca sa știi, nici mie nu îmi place ca cineva sa conducă pentru mine.---surâd cele doua dame cochete în timp ce continua sa meargă pe coridorul de la etajul al șaselea al sediului--- Dar în ziua defilarii o sa trebuiască sa ai șofer, cineva trebuie sa iti deschidă ușa când ieși în fata fanilor. Este o chestie de principiu feminin, o sa te ciocnești de aceste lucruri cat timp ești model Victoria's Secret.---aceste ultime cuvinte ale Elvirei ii fac inima sa o ia la goana, adică ea, Iris Black este model Victoria's Secret?
...Seara...
Destul obosita frumoasa șatena cade lata pe patul mare din camera de hotel. Abia ce a ieșit din dus. A fost o zi cam plina, dar importanta. A zburat din Buenos Aires tocmai în LA. Faptul ca a ajuns la sediul Victoria's Secret, ca a primit un tur complet al acelei clădiri surprinzătoare a copleșit-o. Și-a făcut rutina de seara ce consta într-o baie lunga și relaxanta, un ceai aromat, muzica buna și o masca hidratanta pentru fata. Este complet relaxata, puțin adormita dar ceva o macină puțin. Este un nimic, nimic important, doar o întrebare. "Cine canta în seara defilarii?", nu știe dacă sa îi adreseze aceasta întrebare Elvirei, sau sa tacă. Probabil niciun model nu știe cine canta, poate este surpriza, sigur nu o sa primească răspuns.
Opreste aerul condiționat deoarece camera este suficient de răcoroasă. Poarta o bustiera și o pereche de pantaloni scurți, trage cearceaful deasupra corpului sau încercând sa adoarmă. Ca de fiecare data, strânge o perna la piept și adoarme.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanfictionIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...