...Dimineața...
Prințesa casei se trezește brusc, având o durere imensa de stomac. Capul ii este înfierbântat, simte cum arde. Ca de fiecare data este singura în pat, el iar a plecat. Se ghemuieste în pat crezând ca astfel o parte din durere va dispărea. Dar nimic. Simte ca dacă se va ridica va pica.
Vede pe noptieră un bilețel din partea lui. Întinde ușor mana spre el și îl prinde intre degete. Îl apropie de ochii sai perfect albaștrii și citește.
"Îmi pare rău că nu am putut sta azi toată ziua împreună, dar a intervenit o plecare în Brazilia pentru câteva săptămâni, am o serie de cântări, spectacole și sesiuni de autografe acolo. Te iubesc!"
Un mesaj puțin cam cliseic din partea lui, dar blonda îl tratează ca atare și accepta ce se întâmplă. Strânge din dinți, alta perioada de timp fără ele, ah. Își face curaj și se ridica, e cam amețita. Își ia pijamaua roz de catifea și un hanorac negru pentru a coborî. Are o pofta imensa de un smoothie de fructe și vafe cu sirop, ar da orice doar ca sa le aibă, asa încât evita durerile pe care le are și coboară pe vârfuri.
--- E doua?---rămâne ea mirata când privește ceasul de pe hol
Și ea care credea ca e matinala aceasta dimineața, dar se pare ca nu. Pășește lent, cu tălpile goale pe parchetul rece din lemn de stejar. Se tine cu mana de balustrada pentru a-și menține echilibrul. E amețita. De obicei pe la ora doua casa e goala, toți au treaba. E ora perfecta pentru putina relaxare. Merge în bucătărie, își strânge foile înapoi în dosare și le așează pe un dulăpior.
Începe sa își prepare vafele și smoothieul, e lenta în mișcări, nu vrea sa amețească sau sa amplifice durerile. După ce mănâncă o sa ia o pastila sau doua, apoi se pune în pat sau își continua treaba.
Mănâncă repede vafele gustoase, apoi bea smoothieul. Ia o pastila și merge în camera ei, nimic anormal. Dorește sa se întindă în pat, dar simte cum sângele ii gonește prin vene, capul ii arde și mai tare, iar ce tocmai a mâncat vine înapoi. Fuge la baie și golește tot în vasul de wc. Se ridica în capul oaselor, se sprijină de chiuveta, ca mai apoi sa își spele chiul palid.
Sigur e vreo viroza. Merge și se întinde în pat, e în perioada în care menstruația trebuie sa ii vina, știe ca de obicei înainte de asta se simte foarte rău, astfel nimic nu îi dă de bănuit.
Se învelește cu o paturica pufoasa, fiind cuprinsa de frig.
...După câteva zile...
Asa au fost toate zilele ei timp de o săptămână. Temperatura, frisoane, vărsături, amețeli. Și-a luat ceva timp liber de la firma, lăsând toată munca pe umerii asistentei sale în care are foarte multa încredere. A fost la farmacie și și-a luat o serie de siropuri și pastile crezând în continuare ca e doar o răceală sau viroza trecătoare.
Ce e cel mai rău e ca menstruația ei i-a întârziat, nu doar o zi, doua, chiar toată săptămâna. Știe ca atunci când a făcut sex cu Matteo au folosit protecție, ca de obicei. De fapt doar crede asta, și crede cu ardoare.
În fiecare zi e și mai rău. Se imbraca cu ce prinde, parul îl prinde într-o coada și merge la farmacie sa cumpere cele mai bune teste de sarcina pentru a distruge aceasta idee idioata cum ca ar fi însărcinată. Nimeni nu știe nimic, nici Ludmila, nici Francesca, nici Nico și mai ales nici Matteo. Nu a mai vorbit cu el de când a plecat, e foarte ocupat.
Coboară preț de câteva minute din mașina sa scumpa, intra în farmacie, cere ce vrea, plătește și iese. Conduce înapoi acasă, tremura toată, stomacul sau este strâns ca într-un ghem. Nu a mai mâncat ceva ok de câteva zile, și nu a dormit mai mult de doua ore pe noapte. E slăbită, e stoarsa de puteri.
Intra în casa având grija ca nimeni sa nu o vadă, merge în baia din camera sa și face doua teste diferite. A cumpărat de mai multe tipuri. În timp ce așteaptă ca cele doua sa dea un răspuns, mai face câteva. Doar ca sa fie sigura.
Le privește cu atenție, nu clipește, nu respira. E cu sufletul la gura sperând ca toate sa fie negative. Sta sprijinita de un perete îmbrăcat în faianța alba și rece, tine genunchii strânși la piept și privește cele șapte teste de sarcina ce stau poziționate în fata ei. Toate sunt pozitive, absolut toate.
O panica puternica o cuprinde instant, tremura, lacrimile ii izbucnesc pe obraji curgând șiruri după șiruri. Își acoperă fata cu palmele plangand. E în soc.
Mai face un singur test, unu și gata. Îl tine strâns în mâini continuând sa plângă, și acesta este pozitiv. Simte cum tot cerul s-a prăbușit asupra ei, simte cum inima sa s-a frânt ca o vaza de porțelan, cioburile ascuțite sfâșiandu-i sufletul.
Merge și se trântește pe pat, strânge o perna la piept și continua sa plângă exact ca un copil mic după ce s-a lovit. Usa întredeschisa o trădează, lăsând ca suspinele ei zgomotoase sa fie auzite de oricine trece pe acolo.
--- Iris?---striga Ludmila în tocul usii neștiind ce se întâmplă
--- Lasa-ma!---striga si ea la rândul ei, încercând sa își recapete vocea ce este pe ducă
--- Ce ai pățit draga mea?---vine de îndată și se aseaza pe pat, lângă ea--- Spune-mi, te rog!---o implora având și ea lacrimi in ochi
--- Sunt însărcinată...---izbucneste ea încă o data în lacrimi, lăsându-și capul pe picioarele prietenei ei care începe sa plângă
--- Poftim? Ești sigura?---se panichează Ludmila imediat
--- Am făcut o grămadă de teste de sarcina, toate au ieșit pozitiv. Plus grețurile, poftele, mi-a întârziat menstruația. Totul se leagă! Dar eu ce fac? E un copil pe care nu mi-l doresc. Eu nu îl vreau, Matteo nu îl vrea, nimeni nu îl vrea!---tipa ea continuând sa plângă---Îmi e mila sa îi curm viata unui suflet nenăscut, dar ii fac și mai mult rău dacă îl păstrez...
--- Draga mea, te rog din suflet liniștește-te, ești obosita, ești panicata, trebuie sa te liniștești. Trebuie sa vorbești cu Matteo, sa discutați ca doi oameni maturi care sunt căsătoriți și care sunt pe punctul de a-și întemeia o familie.---o mângâie pe cap
--- Matteo nu răspunde la telefon și Nici la mesaje, are telefonul închis, el e ocupat, are o cariera și e mereu plecat, iar eu am foarte multa treaba la firma, și o sa am mereu. Nu pot avea grija de un copil, nu pot avea grija nici de mine în unele momente, iar Matteo e la fel.
--- Liniștește-te! Întinde-te, îti aduc ceva sa mănânci și apoi poate dormi. Sunt aici lângă tine. Maine mergem la medic sa ne confirme totul, și după ce vorbești cu Matteo vedeți ce faceți.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanfictionIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...