Capitolul 23

11 1 0
                                    

...După o luna...

Șatena iese din Baia spațioasă a apartamentului în care s-a mutat și se îndreaptă spre dressing pentru a se pregăti de întâlnirea din seara asta. Aceasta luna a fost foarte plina, foarte multe antrenamente, multe ședințe foto pentru o noua colecție de lenjerie intima, și în plus multa treaba la Black Beauty.

Se așează în fata unei măsuțe de machiaj, și își usucă parul lung. Îl îndreaptă cu placa apoi se ocupa de machiaj. Fond de ten, corector, pudra. Optează pentru un fard de pleoape roz pal, o nuanță finuta. Aplica genele false și trece la conturarea fetei, dându-și seama cat de buna este la machiaj.

Imbraca o rochita neagra, scurta de o palma, dar foarte mulata. Silueta ei este una de invidiat, iar antrenamentele pe care le face la sala o ajuta sa pună în evidenta ce deține. Se încălța cu o pereche de sandale cu tocul de 12 centimetrii și își pulverizează niște parfum în zona gatului. Cineva ciocane la usa alba a apartamentului, se grăbește sa răspundă. Deschide larg ușa, dezvăluind o silueta masculina, un aer bărbătesc și un zâmbet superb o așteptau.

--- Bună!---spune ea în secunda când îl vede

--- Bună!---ii răspunde el, scoțând de la spate un buchet superb de trandafiri roșii

Șatena își acoperă fata cu palmele, nu se aștepta la asta din partea lui, a surprins-o frumos.

--- Mulțumesc!---spune scurt, sărind în brațele lui

O strânge tare la piept, zambind ca un copil mic. O sărută ușor pe obraz, apoi ii cuprinde mana și părăsesc apartamentul pentru a pleca la întâlnirea lor. Se țin de mana pe toată durata coborârii cu liftul, se urca împreună în masina eleganta de afara, iar Shawn face un semn șoferului pentru a pleca.

Continua sa se tina de mana, se privesc reciproc, își zâmbesc dar niciunul nu ar scoate niciun cuvânt. Sunt plini de emoții, este o seara speciala. O seara romantica, urmata de o întrebare speciala. El a aranjat tot pentru seara asta, a rezervat o masa la un restaurant select, a ales buchetul dar și o brățară frumoasa pentru fata ce i-a furat inima.

Ajung în fata restaurantului, coboară el primul, apoi ii oferă mana șatenei, pentru a o ajuta. Intra în restaurant și se așează la masa rezervata. Canadianul comanda pentru amândoi doua porții de paste și o sticla de vin rosu. Se sorb din priviri, sunt îndrăgostiți.

Timpul trece repede, au mâncat și apoi au dansat pe ringul de dans. Se țineau strâns, evitând decorul și persoanele din jur, erau doar ei acolo. Au consumat aproape doua sticle de vin, o ca totale mica de alcool, dar îndeajuns pentru a ii ameții puțin. Au decis ca este timpul sa plece, ceasul indicând ora doua noaptea.

Merg sa o conducă pana acasă pe frumoasa argentinianca, acolo având loc întrebarea decisiva, momentul mult așteptat. Urca cu liftul pana la etajul al treilea, intra pe ușa apartamentului. Se așează pe canapeaua din catifea roșie, el își ia inima în dinți și își așează mana pe obrazul ei.

--- Trebuie sa iti spun ceva, țin asta în mine de ceva timp și niciodată nu am știut când e momentul potrivit. Dar după toate celelalte dați când am ieșit împreună, după seara asta unt sigura ca a venit momentul potrivit. Iris, eu sunt îndrăgostit de tine!---ii ia mâinile în ale lui--- Din momentul în care am făcut cunoștință, de când te-am văzut prima data am căpătat sentimente pentru tine. Și vreau sa iti spun, de fapt sa te întreb...vrei sa fii iubita mea?---scoate brățara finuta din aur alb ce are o inima micuța

--- Da.---spune ușor după câteva secunde de procesat

El suspina ușurat, surâd amândoi în momentul când cântărețul se chinuie puțin sa îi pună brățara. Se sărută apăsat, fiind momentul când amândoi se înfructa lacom din buzele dulci ale celuilalt. Brunetul se așează lângă ea pe canapea, iar șatena se apăsat seara deasupra lui, neputând nicio secunda sărutul.  Este un duel aprins intre limbile lor, care sa dețină controlul. Dar ea cedează, îl lasă pe el sa se bucure de aceasta victorie. Sute de fluturi colorați se zbat în stomacul sau, dând frumoasa senzație de adolescent îndrăgostit.

Canadianul coboară cu săruturile pe gatul și pe pieptul șatenei, plasând sarutari umede pe pielea deschisa la culoare. Frământă ușor pielea intre buze, mușcând cu pofta din ea pentru a-și lasa urma. Ea lasă capul pe spate suspinând ușor.

O ridica în brațe, ea își încolaceste picioarele la spatele lui, și merg asa pana în dormitor. O așează pe salteaua moale, el își scoate cămașă neagra și o arunca pe jos, făcând-o sa surâdă. Revine deasupra ei, continua sa o sărute. Se ridica în șezut, iar el ii deschide fermoarul rochiei, apoi o îndepărtează cu grija.

O sărută pe piept, pe abdomen coborând spre solduri și coapse. Îi desface sutienul, lăsându-l sa cada lângă pat. Îi tachinează sânii voluminosi prin sarutari și mușcături pana cat aceștia se întăresc. Îi scoate chiloțeii din dantela și culege umezeala adunata. Limba lui jucăușă intra ușor în interiorul ei mișcându-se lent, ea geme.

Brunetul își da jos pantalonii împreună cu boxerii de firma. Își arata bărbăția întărită, o cuprinde în mana și face o serie de mișcări în sus și în jos apoi o acoperă cu un prezervativ. Se poziționează la intrare, își presează abdomenul de al ei, o sărută pasional apoi intra încet. Intra pana la capăt provocându-i ei o serie de gemete aprinse. Menține un ritm lent, de du-te-vino. Unghiile ei formează trasee pe spatele musculos ai frumosului cântăreț.

Ridica viteza mișcărilor, fiind puțin mai rapid, făcând-o sa geamă mai tare. O face sa țipe de placere, ceea ce lui ii provoacă un zâmbet victorios. Amândoi simt cum finalul se apropie, pe ea o răpește orgasmul. Începe sa tremure sub el. Ejaculează în prezervativ, îl scoate și îl lasă lângă pat. O cuprinde în brațe și trage un cearceaf deasupra lor.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 26, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum