Capitolul 9

15 4 3
                                    

Iese din camera privindu-si prietenele. Ludmila poarta o rochie roșie scurta cu decolteu generos, la care a muncit destul de mult timp, la care a adăugat o pereche de stileto și o geanta bleumarin. Francesca poarta o salopeta lunga cu spatele gol argintie și niște pantofi negrii cu varful decupat. Toate trei sunt niște frumoase.

Decid sa meargă cu jeep-ul Francescai, o mașină mare dar superba. În această seară "burlăcitele" noastre o sa se distreze, iar nimeni și nimic nu le va sta în cale. Barul cel nou se afla în centrul comercial, vis-a-vis de magazinul Gucci, fastuosul Gucci. Barul are un nume interesant, Chelest, suna asa de clasic, fancy.

În această seară o sa cânte o trupa noua din oraș, suna bine. Francesca parchează masina undeva aproape de intrare. Doi bodyguarzi le deschid ușile înalte celor trei fete focoase, îmbrăcate elegant și machiate profesionist. Se așează la masa rezervata, făcându-se comode pe fotoliile din piele roșie. Acustica și vibeul sunt plăcute, muzica e buna, totul arata bine.

--- Bună seara fetelor, îmi puteți spune ce doriți?---un băiat înalt și drăguț apare la masa lor pentru a le lua comanda

--- Un cocktail fără alcool, dar sa fie bun?---întreabă Iris

--- Fresh mint, sunset mango, sweet raspberry.---spune el neluandu-si ochii de pe ea

--- Eu vreau un sunset mango, te rog.---ii zâmbește ea dulce

--- Eu vreau un frappe cu multa ciocolata.---spune Ludmila

--- Iar eu vreau un Fresh de grepfrut.---Francesca se așează picior peste picior și îl privește

--- Imediat!---le face cu ochiul și pleacă

--- Doamne ce drăguț e!---blonda creatoare de moda își da ochii peste cap și se lasă pe spate pe fotoliu

--- Nu cred ca are mai mult de 19 ani.---ochii albaștrii ai fetei examinează locul

--- Și ce contează? Ar fi bun de o tura!---exclama Ludmila

--- Ludmila! Ce dracu?---Francesca o împunge

--- Glumeam, ușor.--- rad toate trei

De ceva timp nu au mai făcut asta, nu au petrecut timp împreună inafara casei, Francesca sta foarte mult cu Selena, Ludmila are treaba cu facultatea, iar Iris e cu BB.

--- Uitati aici fetelor.---le pune paharele în fata--- Dacă nu aveți nevoie de ceva ma chemați.

Surâd toate. Gusta fiecare din ce au comandat și remarca cat de gustoase sunt băuturile lor. Chiar au gust bun. Continua sa mai vorbească despre una alta, când muzica începe sa răsune tare. Toată lumea se ridica de la mese și începe sa danseze pretutindeni în localul spațios. Muzica e buna, te face sa te ridici în picioare orice ar fi.

Se ridica și cele trei "pustoaice" și încep sa danseze deși au tocuri, se misca extraordinar pe ele. Se misca lent, senzual, atrăgând toate privirile celor prezenți. Dansează mult, pana când picioarele lor subțiri și lungi obosesc. Toată atmosfera de bar s-a transformat în club. Toată lumea dansează, câteva fete sunt urcate pe bar, altele pe mese, doar ca cele trei prefera sunt rămână cu capul pe umeri.

--- Eu ma duc pana la toaleta, vin imediat.---spune blonda gâfâind ușor după atâta dans

Prietenele ei aproba din cap, iar ușor ușor blonda își face loc prin mulțimea de oameni. Chiar sunt multi oameni acolo, foarte multa. Ajunge în fata unui separeu, puțin mai retras. Arunca o scurta privire, doar trage cu ochiul. Picioarele ii se înmoaie imediat, și simte din nou senzația de inima franta. În fata ochilor ei ca oceanul s-a proiectat o imagine sfâșietoare.

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum