...Dimineața...
Ca de obicei, blonda noastră se trezește singura în pat. Soțul ei a rămas peste noapte la studio pentru ca melodia pe care dorea sa o înregistreze nu ieșea cum trebuie.
Se ridica pe picioare și merge alene către baie, pijamalele ei din mătase neagra dispar, lăsându-i corpul dezgolit. Intra în dus, sub apa calda care o atinge cald. Deși este căsătorită, locuiește într-un loc plin de oameni, se simte foarte singura. Nu mai e nimic ca înainte, totul e schimbat, iar ea se simte și mai singura pe zi ce trece.
Se spala pe cap și pe corp. Se clătește și iese. Parul ei blond este descurcat, apoi uscat cu feonul și lăsat rebel pe umeri. Se machiază natural, anticearcan, highlighter, rimel, fard de sprâncene. Își unge buzele cărnoase cu un lipgloss cu o tenta rozalie. Un look foarte kokett, lejer dar finut.
Merge în dressing-ul sau spațios, își plimba buricele degetelor peste suporturile de umerașe, căutând cu mare atenție ținuta sa de azi. Alege sa îmbrace o rochie nude, de o palma, super mulata, cu bretele subțiri. Deși înainte blonda nu prefera sa poarte haine super scurte, super mulate, dar mai ales super hot, de ceva timp și-a schimbat gusturile. Încălța o pereche de sandale negre cu platforma, cu toc înalt.
Accesorizeaza ținuta cu un poșeta Guess, niște cercei rotunzi, și niște inele colorate. Verifica ora, aprinzandu-si telefonul performant. Pe fundalul iPhone-ului sau 8 plus este o poza cu ea și cu Matteo. Poza e făcută în luna de miere, o vacanta superba pe o plaja însorită din Seychelles. Cam ultimele dați când Matteo a fost Matteo.
De când cu toată faima lui, cu casa de discuri și cu concertele, Matteo a devenit complet o alta persoana. Ea este fericita pentru el, ca își îndeplinește visul și cutreiera lumea în turnee candtandu-si muzica. Însă frumoasa noastră, Iris, se simte neglijata total de către soțul ei. Nu îl suspectează de infidelitate, are încredere în el, dar degeaba.
În tot acest timp, cat a fost prinsa în gândurile ei, a coborât în living, a ieșit în fata vilei și s-a urcat în masina sa. Conduce spre birourile Black Beauty din centru. E îngrijorată pentru Matteo, oare de ce nu a venit aseară acasă? Cu siguranță are vreo problema cu vreo piesa, ar trebui sa stea liniștită, e totul în regula.
Pornește radioul, ca sa mai anime atmosfera posomorâta din mașină. Afara e o zi superba, e foarte cald și însorit, dar ea se gândește doar la relația ei cu Matteo. Sunt asa de distanți, toată iubirea lor s-a dus de râpă. Flacăra dintre ei s-a stins.
"Salutare locuitori ai însoritului Buenos Aires, dorim sa va anunțăm ca în câteva săptămâni un nou bar se va deschide în centrul comercial al orașului. Noul bar se va numi Chelest, este pe strada dintre vilele vechi, vis-a-vis de magazinul Gucci. Inaugurarea se va face pe data de 15 august, va așteptăm pe toți cu muzica live, băuturi răcoritoare și mâncăruri gustoase. Pentru rezervări sunați la numărul de telefon 0566"
--- Interesant!---murmura ea, un bar nou nu e o idee rea
În capul sau tresari o idee, ce ar fi sa rezerve o masa la inaugurare și sa meargă acolo cu prietenele ei. Cu siguranță Ludmila și Francesca ar fi de acord. Ludmila muncește din greu pentru facultate, iar Francesca este foarte prinsa cu blogul și cu Selena. Iar e are capul plin de problemele de la Black Beauty. O pauza pentru toate trei ar fi bine venita.
Parchează Range Roverul în fata clădirii, ridica telefonul și formează numărul de telefon al localului, pe care și-l repeta în minte încât sa nu îl uite.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanfictionIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...