--- Poftim?---italianca rămâne câteva secunde masca--- Acesta este visul tău! O sa îl îndeplinești!---sare și o îmbrățișează strâns
--- Iris tu iti dai seama ce tocmai se întâmplă?---Ludmila sare și ea în îmbrățișare
--- Visul tău devine realitate!---Nico o mângâie ușor pe cap
Toti o felicita pentru marea sa realizare, visul ei din adolescenta devine realitate. Le explica prietenilor sai tot ce scrie în scrisoarea parfumata, unul dintre parfumurile sale preferate de la Victoria's Secret. Are avion la ora 12 cu destinația LA, în scrisoare sunt trecute toate detaliile importante.
--- Și de ce stai acolo doua săptămâni când defilarile țin trei zile?---Leon se uita pe scrisoare
--- Probabil o sa mai fie interviuri, sesiuni foto.---Ludmila ii ia scrisoarea din mâini
--- Aici scrie ca o sa fie doi invitați speciali, unul ești tu, cine poate sa fie celalalt?---blonda rămâne gânditoare
--- Eu ma gândesc ca ar putea fii Hailey Baldwin, este și ea model.---Francesca bate ușor din picior cercetând încăperea
--- Cum sa nu, cine nu ar vrea sa le urce pe același podium pe fosta iubita a lui Justin Bieber și pe actuala soție, sa fim sinceri nu suntem la jocurile foamei.---Diego intervine în discuție--- Eu presupun ca o sa fie cineva care o sa cânte, oricum, felicitări Iris!---o îmbrățișează și pleacă pentru ca întârzie la cursuri
--- Prostul ala are dreptate!---spune Leon--- Multa bafta Iris, o sa ii impresionezi cu siguranță! Eu trebuie sa plec, pa!--- o îmbrățișează și iese din vila croit sa îi spună lui Matteo
--- Frumoaso!---Ludmila o atinge pe umar--- Trebuie sa iti fac bagajul, o fi avionul la 12, dar este aproape 9 și nu avem foarte mult timp.
Cele trei urca în camera șatenei. Merg în dressing pentru a face bagajul. Iris se așează pe un fotoliu de catifea, își acoperă fata cu palmele începând sa plângă de fericire, lacrimi mari cad din ochii sai superbi, curgând încet pe obrajii sai. Suspinele sale le atrag atenția prietenelor sale, cele doua se așează lângă ea.
--- Iris?---Ludmila ii îndepărtează mâinile de pe fata--- De ce plângi?--- o mângâie ușor pe fata
--- În sfârșit se întâmplă și un lucru bun, după atâta timp.---suspina--- După ce mi-a făcut Matteo, după pierderea sarcinii și după acele luni de stat în spital se întâmplă și ceva cu adevărat bun. Un lucru care sa ma facă fericita.---lacrimile se preling alene pe fata ei bine conturata
Este un moment fericit, acea invitație i-a schimbat starea complet. Schița o fericire falsa, doar la suprafață încât sa nu îngrijoreze pe nimeni cu starea ei. Deși a scăpat de ce ii făcea rău, a lăsat în urma amintirile neplăcute, tot simțea un gol uriaș în stomac. Se simțea singura.
--- Sper sa fie bine în America, sper sa nu fac ceva sa ma fac de ras.---își șterge lacrimile cu un șervețel, inspira și expira pentru a se calma, apoi își continua ce avea de făcut de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Prietene sale o privesc buimace, sunt puțin cam speriate de starea ei. Bipolaritatea nu era un lucru pe care Iris sa îl dețină.
Aduce o valiza mare și o deschide pe podea. Chiar nu știe ce haine sa ia la ea, trebuie sa se îmbrace elegant, casual, chiar nu știe. Sa ia tocuri sau nu. Decide sa ia câteva perechi de pantaloni scurți de blugi, maieuri și topuri, rochițe vaporoase cu fel și fel de modele, rochii mulate și scurte pentru seara, blugi și pantaloni lungi, bluze, hanorace, sandale cu toc dar si fără și teniși. Nu mai vorbim de costume de baie și lenjerie intima.
Se așează în dreptul mesei de toaleta pentru a-și reface machiajul. Nu insista foarte mult, fond de ten, corector, eyeliner, rimel și highlighter. Un machiaj natural pentru orele de zbor de care o sa aibă parte. Zborul nu o sa fie foarte lung, trei patru ore, plus timpul în care o sa ajungă la hotel și ce o sa mai trebuiască sa facă.
Timpul trece repede pe lângă șatena ce abia își stăpânește emoțiile. E timpul sa își ia lucrurile si sa plece, Nico o duce pana la aeroportul din celalt capăt al orașului. În masina este destul de liniște, niciunul dintre ei nu scoate niciun cuvânt, prefera sa rămână tăcuți. Fratele șatenei este sigur ca aceasta plecare o sa dureze mai mult decât trebuie, îl sperie gândul ca ea ar rămâne acolo pentru o viata noua, deși știe ca are nevoie de asta. Ideea de a nu o mai avea pe Iris în viata lui ii pune capac. Nu ar știi ce ar face fără ea.
Totul se desfășoară într-o maniera tăcută. Parchează în fata aeroportului uriaș, scoate bagajele din portbagaj și o conduce încercând sa nu spună vreo trasnaie. Își iau la revedere printr-o îmbrățișare și cate un sărut pe obraz, se vede ca țin foarte mult unul la celalalt. O privește cum se face nevăzută în marea de oameni, cum este absorbita în oceanul de oameni ce vin sau pleacă. Știind ca mai mult de doua săptămâni nu o va vedea fata în fata.
Intre timp în clădirea în care casa de discuri a lui Matteo își are locul, Leon încearcă sa ii explice ce s-a întâmplat. Stau amândoi pe doua scaune paralele și se privesc. Cretul nu știe de ce amicul sau este aici, dar așteaptă sa îi vorbească. Trage adânc din jointul sau abia rulat, se lipește de spătar și expira fumul ce ar putea sa ii curme viata.
--- Ai de gând sa spui ceva?---Matteo îl întreabă pe un ton răgușit
--- Iris a plecat...
--- Unde a plecat Iris?---formulează întrebare privindu-l drept în ochi
--- În America.
--- De ce?---simte cum sângele începe sa îi circule cu viteza prin vene
--- A fost invitata sa defileze pentru Victoria's Secret. Își urmează visul, a trecut peste.---se ridica și merge la geam
--- Poftim? Glumești, nu?
--- Nu glumesc absolut deloc, Iris merge sa defileze pentru Victoria's Secret și o sa stea în America timp de doua săptămâni, dar toți suntem siguri ca o sa rămână acolo. În casa aia, în orașul asta are mult prea multe lucruri ce o țin prinsa în trecut și legata de tine.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanficIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...