...După o luna...
Tălpile goale ale blondei fac contact cu podeaua rece. Rănile ce ii împânzeau trupul au dispărut fără urma, s-au dus. Inima ei rămâne franta. Coșmaruri crunte ii tulbura nopțile, lasand-o în lacrimi de fiecare data.
Pășește ținându-se de barile de inox. Le strânge cu putere pentru a-și menține echilibrul. Doctorița ei o privește cu atenție, o susține. E ultima ei zi la recuperare, trebuie sa se descurce. Poarta un corset special care o menține dreapta, care ii readuce talia la forma de clepsidra pe care o avea. Face numărul de pași de pe lista apoi trece la alte exerciții. Trage din greu pentru a reveni la forma ei de demult.
Nu se gândește decât la copil și la divorț. Cum iese din acest spital divorțează de bărbatul pe care îl numea iubirea vieții sale. Are planul făcut de mult, nu mai dorește nicio legătură cu Matteo.
Celebrul artist trece printr-o perioada crunta, depresia sa s-a amestecat cu dependenta creeand un stil de viata de-a dreptul groaznic. Plânge, suferă, compune și canta. Arata groaznic. Are cearcăne, tenul palid, o barba mare și neîngrijita. E groaznic. Leon este unul dintre puținele persoane cu care mai vorbește, deși, Leon știe greșelile făcute de artist, nu renunță la el. Îl vizitează aproape zilnic, sta cu el, îi vorbește. Din păcate celebrul artist Matteo Balsano nu mai este ce a fost, își conștientizează greșelile și ar face orice pentru a da timpul înapoi, pentru a-și da seama ca ce face nu este bine.
--- Azi iese din spital.---spune mexicanul stingand a cincea țigară pe ziua de azi
--- Asta vrea sa o vad...---cretul trage adânc din jointul sau
--- Ea nu, din păcate.---ochii lui verzi îl imobilizata cu privirea
--- O sa ajungem la divorț, iar eu nu ma pot împotrivi.---se lasă pe spate, privind tavanul gol
--- Este normal sa ajungeți la divorț, nu poate rămâne căsătorită cu unul ca tine.---desface cu buricele degetelor dopul unei sticle de apa
--- Mersi frate, mă ajuți cum nimeni nu ar face-o!---aplauda sarcastic--- În seara asta poate fut și eu ceva...sunt stresat.
--- Ți-aș recomanda sa futi un cap de perete, dar totul ar fi degeaba. Tot un prost ramai!---surâde ușor la propria gluma
--- Ai niște glume la fel de proaste ca deciziile mele în viata.---mormăie ușor cuvintele, având senzația ca întreaga încăpere se învârte cu el
--- La cat de drogat ești, asta a fost o replica bună. Acum, eu trebuie sa plec.--- se ridica de pe fotoliul din piele--- Iris se întoarce acasă și trebuie sa o primim frumos.
--- Spune-i ca îmi e dor de ea!---striga el trantindu-se pe podea
--- N-ai sa vezi, te-am pupat frate!---ii face cu mana și iese
Intre timp, în vila spațioasă în care este mare forfota, Francesca împreună cu fetele pregătesc o petrecere surpriza. Pentru Iris, normal. Ludmila s-a dus sa o ia, bifând prin acest gest, primul lucru de pe lista. De restul se ocupa Francesca. O sa fie o petrecere restrânsă, intima. Nu o sa dureze mult, dat fiind faptul ca blonda este foarte obosita. Nu o sa fie alcool, tutun, sau prăjituri care sa conțină multe zaharuri. Iris are un regim foarte strict, pe care trebuie sa îl urmeze neapărat. Are de luat o serie îndelungată de pastile ce o vor ajuta. Depresia ei este și mai apăsătoare. Suferința din ce în ce mai arzătoare.
Însă, dorește sa treacă peste. Sa uite ce a fost. Sa întoarcă o pagina noua din viata ei, dând ce este mai bun din ea. Are planuri mari ce țin de aspectul și stilul ei de viata. Planuri ce încă nu vor fi descoperite de ceilalți. Dorește sa le tina secret și sa le îndeplinească în liniște unul cate unul. O sa ii iasă.
Se urca în masina Ludmilei și pleacă. Sunt destul de tăcute, lăsând ca muzica de la radio sa mai schimbe puțin atmosfera. Este o melodie plăcută, Shawn Mendes, unul dintre preferatul lor.
--- Poți sa dai puțin mai tare?---întreabă blonda printr-un murmur
--- Desigur.---creatoarea de moda face numaidecât ce a spus prietena ei
Blonda închide ochii și lasă melodia sa o facă sa se simtă mai bine. Fredonează lent, lăsând ușoare tuse din vocea ei sa iasă la suprafață. Nu a mai cantat de mult, dar nici nu o sa o facă.
În acest moment în mintea ei se creează noi proiecte pentru Black Beauty, noi palete de farduri, creme, poate și parfumuri. Orice numai ca sa fie distrasa de la sentimentele ei măcinate. O întrebare o apasa, o chinuie de ceva timp: "Matteo ce face?". Nu va gândiți la nimic, toate sentimentele ei s-au dus. Iubire intre ei nu o sa mai existe niciodată. Se gândește ca cel mai probabil lui nu îi pasa, ca acum sigur este cu vreo panarama. E sigura ca își îngroapă gândurile în vreo sticla de vin, ca mai apoi sa treacă la acțiune.
--- Ludmila.---spune ea când ajung în fata casei--- Spune-mi acum dacă este vreo petrecere pentru mine organizata de voi!---se mușcă ușor de unghie
--- Scumpa mea, noi vrem sa te simți bine ca te-ai întors acasă. Dar stai liniștită, e ceva mic, doar noi cei din casa, copiii, apa suc și prăjituri. Putina muzica și gata. Nu o sa dureze mult, îti promit.---o atinge ușor pe umar
--- Oh, bine.---își da ochii ușor peste cap
Nu dorea o petrecere, puțin timp cu prietenii ei era de ajuns. Acum, trebuie sa se prefacă încântată. Trebuie sa zâmbească fals, sa ii facă pe toți sa creadă ca se bucura. Ar vrea sa plece din casa asta, deși este casa ei și locuiește aici din totdeauna, sunt prea multe lucruri care o țin legata de trecut.
Intra pe ușile casei, toți sărind în fata ei și strigand un frumos "Surpriza" zambindu-i cald. Le zâmbește și apoi se îmbrățișează cu fiecare în parte. Chiar i-au lipsit persoanele dragi, atmosfera de acasă nu se poate compara cu nimic altceva.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanfictionIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...