...A doua zi...
Ludmila a stat toată noaptea lângă prietena ei, nu a închis un ochi toată noaptea. A stat lângă ea și a avut grija ca ea sa fie bine. Însă soarele a răsărit de graba, noaptea a trecut repede. Razele se năpustesc asupra orașului intrând și pe geamurile mari ale camerei în care Iris doarme dusa, recapatandu-si o parte inseamnat a din energie.
Prietena ei e jos, a băut pe fuga o cafea tare și i-a pregătit lui Iris o ciocolata calda. Spera ca s-a odihnit măcar puțin, pentru a putea merge la doctor. Spre surprinderea ei, frumoasa adormita este treaza și gata de a merge de doctor. Sta lângă geam privind afara, fiind îmbrăcată cu o pereche de pantaloni Cargo și o maleta neagra. E machiata puțin, încât cearcănele sa nu se vadă.
--- Uite!---Ludmila ii înmânează cana cu ciocolata calda
--- Mersi, dar nu vreau.---se joaca stresata cu degetele
--- Oh, ok.---o priveste--- Mergem?
--- Da.
Amândouă au emoții, sunt stresate. Urca în masina Ludmilei, amândouă rămânând tăcute tot drumul. Mai bine așa, nu ar mai trebui sa deschidă subiectul. Iris nu a vorbit cu Matteo, nu a dat de el. Telefonul lui e închis. Ea crede ca e ocupat, dar de fapt el are alte momente intime cu asistenta lui, nici nu îl interesează de Iris în momentele de fata.
Sunt în fata spitalului, amândouă privesc clădirea cu ochii mari. Haideti, curaj. Ludmila deschide prima portiera, făcând-o pe Iris sa îi urmeze gestul.
Nu durează mult sa urce pana la etajul unde se afla cabinetul medicului, se vad fata în fata cu ușa. Blonda ce poarta în pântece un copil nedorit face primul pas și bate, apoi intra amândouă.
--- Bună ziua, doamna Black! Am vorbit la telefon cu prietena dumneavoastră si știu ca sunteți însărcinată.---spune femeia îmbrăcată în halatul alb--- Doriți sa faceți un ecograf?
--- Da.---spune fata cu voce ragusita
Se întinde pe un pat, ridica ușor bluza iar doamna doctor vine și îi întinde un gel special pe abdomen peste care începe sa plimbe un aparat special. În scurt timp pe un ecran alăturat apare o imagine. În salon încep sa se audă bătăi rapide de inima.
--- E inima copilului?---murmura blonda având lacrimi în ochi
--- Da. Dar se pare ca exista niște complicații la sarcina, nu va speriați, pe parcurs o sa se remedieze. Sunt doar la început.---le privește pe cele doua fete--- Doriți sa păstrați sarcina, sau nu?
--- Da, o păstrez.---spune doamna Black spre surprinderea medicului și a prietenei sale
--- Atunci, va prescriu niște vitamine pentru ca sunteți foarte slăbită. Trebuie sa va odihniți și sa evitați tutunul, alcoolul și cofeina. Va mai aștept la control.
--- Cu siguranță.---Iris își șterge abdomenul de acel gel, trage bluza peste și se ridica--- La revedere!
Ies amândouă din salon.
--- Wow. Ești sigura de alegerea ta?---întreabă fata cu parul pana la umeri
--- Da! Sper ca acest copil sa ne reunească pe mine și pe Matteo, un copil trebuie sa aibă ambii părinți.
--- Ai dreptate, Iris, însă Matteo trebuie sa afle mai repede toată povestea asta. El e tatăl.
Coboară în parcare, se urca în mini cooperul creatoarei de moda și își continua drumul spre casa de data aceasta vorbind despre diverse lucruri. Muzica, haine, artiști, depanând amintiri. Frumoasa creatoare a brandului Black Beauty din când în când isi mai mângâie burtica. Spera sa fie o mama buna și Spera ca acest copilaș sa reaprinda o scânteie intre viitorii sai părinți. Poate asa se vor repara lucrurile.
Creatoarea de moda parchează masina micuța în fata vilei, pe aleea pietruita. Are grija sa o poziționeze undeva la umbra astfel încât lumina fierbinte a soarelui sa nu o încălzească foarte tare.
Intra în casa dând de prietena lor italianca. Tocmai terminase sa scrie pe blog în momentul când cele doua au apărut în livingul spațios. I-au dat de bănuit, amândouă au ochii în fundul capului, sunt palide.
--- De ce aveți fetele astea?---întreabă fata lăsându-și la iveala accentul seducător
--- Am făcut binge watching la game of throns...---încearcă Ludmila sa ascundă adevărul dar de aceasta data nu îi iese
--- Nu va cred, aveți voi ceva!---arata cu degetul spre ele, fiind impunătoare
--- Atunci, mergem toate trei la Iris în camera, vorbim, discutam.---studenta la fashion design își prinde prietenele de brațe și le trage la etaj
Iris se asigura ca a închis ușa cum trebuie, și vine încet spre locul unde se afla celelalte doua. Ludmila o împinge pe Francesca pe pat, iar ele se așează de o parte și de alta.
--- Sunt însărcinată...---murmura
--- Ești însărcinată?---întreabă italianca zguduind-o pe prietena sa
--- Shh! Francesca! Taci dracu din gura!---spune Ludmila acoperindu-i gura
--- Te rog frumos, Francesca, vorbește mai încet! Nu vreau sa afle nimeni momentan.
--- Dar de ce?---insista bruneta
--- De aia!---exclama Ludmila
--- Dar o sarcina e ceva important, frumos, special!
--- Știu, Fran, totuși mai aștept! În schimb în curând se deschide un local nou în oraș și am făcut rezervare pentru noi trei. Mergem bem și noi un suc și distram.
--- Ce idee buna!---spune fata cu parul pana la umeri
...În ziua inaugurării...
Au fost câteva săptămâni grele. Fata ce tocmai a acceptat ideea de a purta un copil a avut în continuare grețuri, insomnii, iar pe lângă asta a avut destul de multe sângerări. Semne ale complicațiilor. Însă acum totul e bine. Se simte bine.
Tocmai ce a ieșit din dus, tot niciun semn de viata de la soțul său. Deși i-a dat un mesaj sa o sune imediat ce vede mesajul, tot nimic. Parul sau ud trebuie descurcat și uscat. Trebuie sa se macheze și sa se aranjeze.
Și-a descurcat și uscat parul într-un timp foarte scurt, mai repede ca de obicei. Își aplica pe fata o crema hidratanta, baza și fondul de ten împreună cu anticearcanul. La ochi aplica puțin sclipici și își face eyeliner. Se da cu rimel, highlighter și un ruj grena. Îmbrăca o rochie alba mulata, scurta de o palma și în picioare o pereche de ghetuțe bej cu toc nu foarte înalt. E gata de plecare.
CITEȘTI
Baby, please have mercy
FanfictionIubirea este un sentiment unic, frumos dar și dureros. E frumos sa simți acei fluturași în stomac, sa ai parte sa sarutari și îmbrățișări. Multe persoane spun ca căsătoria strica relația, oare asa sa fie? Viata de cuplu a lui Matteo și a lui Iris pa...