Capitolul 3

15 4 0
                                    

...Dimineața...

Razele de soare pătrund printre perdelele mătăsoase din dormitorul în care frumoasa adormita își ducea dulcele somn al dimineții. A adormit târziu, fiind cu gândul la el. Lipsa lui o apasa, chiar dacă el trebuie sa apară pe acasă zilele astea. Se sucește în patul pufos de pe o parte pe cealaltă, somnul ei deja s-a dus. Se ridica în capul oaselor, merge la baie și își scufunda fata in palmele pline cu apa rece și urmează sa se spele pe dinți. Dus a făcut aseară, imediat cum a venit de la birourile Black Beauty.

Merge în dressing, imbraca o salopeta super mulata, ceva în genul yoga sau ciclism, roz neon, își prinde parul într-o coada de cal înaltă, destul de messy. Se machiază cu produsele ei, gama noua și pleacă. Se privește câteva secunde în oglinda de pe hol.

--- Sunt prea sexy!---pozează ca de revista, rade și coboară la bucătărie

Aparent e prea devreme pentru ceilalți, hai mai ce dracu e noua dimineața. Nu e foarte devreme, sunt ei păsări de noaptea, mai degrabă sunt ei niște leneși. Își ia un mar și o sticla cu apa, când da sa iasă din bucătărie se izbește de un trup solid, masculin. E puțin amețit amețita dar recunoaște parfumul intens.

--- Bună dimineața, iubito!---își lasă jacheta tip bomber sa cada pe parchetul lustruit, fiind gata ca soția lui sa sară pe el.

--- Matteo!--- îl îmbrățișează strâns la piept, el o strânge de talie--- Ce dor mi-a fost de tine!---suspina ea în timp ce îl strânge în brațe, cu siguranță și ea i-a lipsit lui....

--- Și mie mi-ai lipsit iubire!---o sărută apăsat, îi cuprinde buzele cu ale lui, lungind momentul

Se desprind din sărut și se privesc amândoi, momentul chiar este unul romantic, tandru, pare desprins dintr-o scena de film. Aparent, în străfundurile inimii lui încăpătoare, a apărut și sentimentul de dor de casa, de dor de persoana iubita chiar dacă în ultimul timp termenul de "persoana iubita" a fost cam invizibil în relația lor.

--- Unde doreai sa mergi?---o examinează din priviri--- Cam sexy sa ieși din casa!

--- Mergem la birouri, am un proiect de terminat cu niște farduri de ochi pentru coachella, cu sclipici biodegradabil.

--- Și de ce te duci asa de sexy?---pff, nu este deloc credibil, poate ii pasa dar din moment ce a înșelat-o pe Iris de atâtea ori nu ma impresionează.

--- Oh, iubire, nu ma vede nimeni.---îl sărută fugitiv, iar el ii da o palma peste fund

Deși sunt împreună de atâția ani, ea are aceeași reacție când el face acest gest. Roșește. Efectiv roseste. Mereu face asta, e din ticurile ei. Are o reacție de puștoaica, pentru ca asa se simte când e cu el.

--- Nu vrei sa stai cu mine?---pune o fata de cățeluș--- Lasă proiectul pe mai târziu, te rog...

--- Mă mir ca nu ai și tu treaba la studio.---îl privește în ochi

--- Am treaba, doar ca te vreau prea tare, încât nimic nu mai contează!---vorbele lui, spuse pe un ton răgușit o incita prea tare, nu îl poate refuza

--- Atunci....

--- Atunci hai la noi în camera, te vreau a mea!---în ochii lui apare acea sclipire, sclipirea aceea de sevraj

O trage de mana, o ridica în brațe ca pe mireasa și urca scările cu ea. Deschide ușa și o arunca pe pat. Vine deasupra ei și o sărută pasional, animalic, infructandu-se din buzele ei ca dintr-un izvor cu ea mai dulce apa, ca dintr-un fagure cu cea mai aromata miere. Mâinile ei ii înconjoară gatul, ca un lanț indestructibil. Îi ciufuleste parul, transformându-l într-o coafura și mai incitanta.

El coboară cu săruturi umede și cu mușcături răsfirate pe gatul, claviculele și pieptul ei. Ea suspina, chiar avea nevoie de asta. Avea nevoie de a face dragoste cu el mai mult decât orice. Chiar dacă el a avut aceasta placere de nenumărate ori turneul acesta, dar și turneul trecut, parca niciuna dintre acele fete nu se compara cu Iris.

El își scoate tricoul, îl arunca fix în cealaltă parte a camere, ea surâde. Blonda își scoate sandalele cu toc, iar apoi își desprinde parul lăsându-l vâlvoi. Îl împinge pe spate, ochii lui fiind ațintiți asupra corpului ei de invidiat. Salopeta ei elastica dispare, rămânând doar într-o pereche de chiloței din dantela. Mda, nu purta sutien, salopeta ei era una fără bretele. Se așează deasupra lui, dorind sa se așeze deasupra bărbăției lui.

Îl sărută apăsat, îi ia buza de jos și trage ușor de ea. O frământă intre buze, apoi se muta rapid la gatul lui, îi mușcă pielea gatului, lăsându-l sa suspine. Îl sărută pe piept, din ce în ce mai jos pana ajunge la blugii lui. Îi desface, iar cu ajutorul lui ii da jos. Îi face plăcerea, luându-i membrul întărit intre buze. Îl ia pe tot în  gura, continuând sa facă mișcări în sus și în jos. Îi prinde parul în pumn, admirând-o.

E rândul lui acum sa îi desmierde zona cu sute de terminații nervoase. Îi scoate chiloțeii uzi leoarca, iar apoi cu limba ii culege umezeala provocata datorita lui. Limba și buzele lui se joaca haotic pe feminitatea ei, provocându-i țipete ușoare, sunete de placere.

Mana lui se îndreaptă spre noptieră, scoate din sertar un prezervativ, și-l pune și intra în ea. Pătrunde destul de puternic, intrând pana la capăt. Ea tipa și își înfige unghiile în spatele lui.

E un moment frumos, perfect. Iubirea lor se transforma în fapte, trupurile lor devin unul singur. Se contopesc. Chiar e ceva romantic, dacă dai la o parte părțile cu înșelatul pe ascuns, drogurile și alcoolul.

Se misca împreună, ea murmura, tremura, el continua sa o satisfacă. Ca de obicei plăcerea nu tine mult, au trecut totuși vreo 25-30 de minute. Ea începe sa tremure, se termina, tipa. El mârâie gutural, ejaculează tot în prezervativ, lasand-o pe ea sa se bucure de orgasm.

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum