Capitolul 22

13 2 0
                                    

...Dimineața...

Telefonul performant al frumoasei șatene începe sa sune cu putere. E timpul sa se trezească, nu este mai mult de 6 dimineața. După seara trecuta mai mult ca sigur este data peste cap, se ridica cu greu din pat. Își da seama ca senzațiile de voma și de amețeală lipsesc cu desăvârșire, iar asta este foarte bine. Însă capul o doare, încât nu e departe de a fi mahmura. Se ridica în capul oaselor, preferând ca mai întâi sa se întindă puțin, pentru a se trezi cum trebuie.

Suna la roomservice și comanda o cafea tare și un mic dejun de dieta Victoria's Secret. Se baga în dus pana când comanda sa este gata. Se revigorează rapid, cu putina apa fierbinte și un gel de dus fructat. Da o fuga la șifonierul destul de mic și alege sa poarte o bustiera sport și o pereche de pantaloni scurți de jogging, știind ca urmează câteva ore lungi de sala.

Comanda sa vine de îndată și alege sa își savureze cafeaua ușor dulce pe balcon, admirând priveliștea. Nemachiata, complet naturala, iese pe balcon în lumina palida și calda a soarelui. Rămâne în picioare, se sprijină de balustrada și inspira aerul răcoros de dimineață.

--- Neața!---accentul canadian îl da de gol pe frumușelul ce o admira din plin, de pe balconul apropiat, purtând pe buze un zâmbet aparte

--- Bună dimineața!---spune ea pe un ton dulce, făcându-l sa se topească

--- De ce ești treaza asa de dimineață?---se apropie și el de balustrada micșorând distanta dintre ei

--- Iar eu la rândul meu te pot întreba de ce ești treaz la ora asta?---își mușcă ușor buza inferioara, trezind în sufletul tânărului un zbucium, o dorința

--- Prefer sa admir răsăritul și sa compun, acum răspunsul tău.---o mângâie ușor pe obraz, realizând ca nu este mare distanta intre balcoane

--- Azi am trei ore de antrenamente și o sesiune foto.---îl privește complet vrăjita, ar vrea sa revină la calitatea ei de greu de sedus dar pe bune ca nu poate

--- Iar diseară ce faci?---se joaca cu o șuviță din parul ei mătăsos

--- Nu știu, dorești sa îmi propui ceva?---tupeul sau se remarca, dar nu este unul prostesc, este unul ce o ajuta mereu sa primească ce dorește

--- Vreau sa te invit sa bem o cafea, sa mâncăm ceva, sa facem o tura de oraș cu mașina. Vrei?---face niște ochii mari, o privire de cățeluș de nerefuzat

--- Nu pot refuza.---palma ei calda se așează pe gatul lui, o atingere și l-a înnebunit total

--- Atunci rămâne stabilit, vin și te iau pe la 7.---se apropie și mai mult de ea, deși ii despart câțiva centimetrii, în jos sunt în jur de cinci etaje plus parterul--- În legătură cu sărutul de aseară...---suspina și își lipește buzele de obrazul sau coborând spre gat--- Nu vreau sa crezi ca s-a întâmplat doar pentru ca am băut...a fost pentru ca asta mi-am dorit cu adevărat.

Continua sa o sărute umed pe gat, frământand intre buze pielea ei alba ca laptele. Ea suspina ușor, muscandu-si neîncetat buza. Plasează sarutari scurte pe brațul ei, pana în sărută încă o data mana. Se topește sub atingerea lui, sub săruturile și sub respirația lui masculina.

Își ia inima în dinți și o sărută pasional. Îi cuprinde fata în mâini și își zdrobește buzele de ale ei. Limba lui deține controlul, dar nu insista prea mult. Dulceața buzelor ei îl înnebunesc de-a binelea. Se lasă dus de val, delecatandu-se. Opresc amândoi din momentul ce părea ca se intensifica, respira adânc și se privesc. Din privirile lor se citește clar dorința de mai mult. Dorința de a se devora reciproc, de a se manifesta prin așternuturi într-un moment plin de placere.

--- Ești frumoasa!---murmura el continuând sa se înece în oceanul din ochii celei mai frumoase femei din viata lui

--- Mulțumesc, Shawn.---roșește ușor, obrajii ei căpătând o culoare trandafirie, își acoperă fata cu palmele preț de câteva secunde

Surâde în momentul când isi împletește degetele cu ale ei, dezvelindu-i fata. Nu a mai simțit de mult acești fluturași ce ii invadează stomacul, nu a mai simțit de foarte mult timp senzația de îndrăgostire. Senzația aceea unica când sentimentele tale infloresc în jurul unei persoane, iar numele și chipul acelei persoane răsar ca soarele în sufletul și în mintea ta în orice moment al zilei. Sentimentul ca găsești acea persoana în orice, de la orice melodie ritmata, pana la fiecare adiere de vânt.

Sa simți asa ceva pentru o persoana pe care o vedeai doar la televizor sau pe internet, sa fie real tot ce se întâmplă ar fi visul oricui. Sentimentul e reciproc, se observa cu ochiul liber. Deși și canadianul a mai avut relații, niciuna dintre fostele sale nu s-ar putea compara cu prezenta sublima din fata sa. O venerează deși o cunoaște de aproape doua zile, e îndragostit nebunește. 

Este o fire mai timida, puțin cam rușinos. A fost crescut într-o familie modesta, nu avea de unde sa capete mult tupeu, dar o data cu viata de artist apar ai schimbările. Nu ar fi sărutat niciodată pe fata pe care sa o cunoască de o zi-doua, doar ca sentimentele sale urla în neștire numele ei, Iris. Zeița frumuseții și a seducției se ascundea tocmai în America Latina, într-un oraș mare. A căzut în mrejele ei, dar nu își dorește sa scape de acolo.

Continua sa se privească unul pe celalalt, zâmbindu-si copilăros. Zâmbetul tipic de îndrăgostit iremediabil. Se țin de mâini, strâns. Parca ar fi în fata unui altar mare și a unui preot ce urmează sa îi lege pentru vecie. Sunt prinși în alt univers, alta lume. Departe de momentul de fata.

Niciunul nu poate fi mai îndrăgostit decât atât. Se vede ca împreună pot muta munții din loc. Matteo a fost pentru Iris prima iubire, dar cea mai toxica. Relația ce i-a făcut cel mai mult rău și cea ce i-a curmat o mulțime de momente frumoase. Dar în ochii ciocolatii ai frumuselului Mendes poate vedea cea mai frumoasa iubire de pe pământ. Cea mai mare iubire din viata ei sta tocmai în fata sa și o privește.

Baby, please have mercy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum