seven

1K 54 51
                                    

"Hazır mısın?" aşağıdan gelen Shawn'ın sesi ile acele ile yerimde doğruldum. "Beş dakikaya geliyorum!"

Bugün Ariana ve Lewis'ı takip edecektik fakat benim mükemmel hafızam bunu hatırlamamıştı.

Kot eteğimi ve boğazlı kazağımı hızlı bir şekilde giydikten sonra saçlarımı çözüp dalgalarını düzelttim.

Parfümümü sıktıktan sonra telefonumu aldığım gibi koşarak aşağıya indim. "Vay canına, cidden de dediğin gibi beş dakikada geldin. Ayrıca," diyerek bakışlarını vücudumda dolaştırdı.

"Gittiğimiz yerde seninle ilgilenenlerle uğraşmak istemiyorum."

Gözlerimi devirerek deri ceketimi ve botlarımı giydim. "Merak etme, kendi başımın çaresine bakabilirim."

Kaşlarını kaldırarak bana alayla bakınca onu umursamadan çantamı aldım ve evden çıktım. "Hey, bekle."

Arabanın yanına yaklaştığımda tekrardan seslendi. "Arabanın anahtarı bendeyken ne düşünerek önden gidiyorsun?"

Ona bakarak gülümsedim. "Kapıyı açacak mısın?"

"Hayır?" dedi tek kaşını kaldırarak. Oflayarak arkamı döndüm ve yola çıktım. "Ne yapıyorsun?"

Bakışlarımı yolda gezdirdikten sonra ona dönerek ellerimi iki yanımda açtım. "Gördüğün gibi, taksi bekliyorum."

"Saçmalama, gel şuraya."

Onun yaptığı gibi tek kaşımı kaldırdım. "Hayır?"

Tam boş bir taksi gelirken elimi uzatmıştım ki Shawn benim binmeme izin vermeden kolumdan tutarak arabaya yönlendirdi.

"Ne yapıyorsun ya? Gidecektim ne güzel." arabanın ön kapısını açarak binmemi bekledi. "E gidiyorsun ya işte."

Gözlerimi devirerek telefonumu çıkardım ve kontrol amaçlı Ariana'ya mesaj attım.

Nasıl gidiyor?

Harika.
Her zaman gittiğimiz kafede oturuyoruz.
Senin yerine başkası ile gelmek çok tuhaf hissettirdi:(

:(

Telefonumu kilitleyip kucağıma bıraktığımda Shawn bana döndü. "Neredelermiş?"

"Kafede," diyerek omuz silktiğimde tek elini kalbine koydu ve alaylı bir şekilde bana baktı.

"Şu an hangi kafede olduklarını kesinlikle anladım. Teşekkür ederim."

Ona yapmacık bir gülümseme gönderdikten sonra kafenin adını söyledim.

Tam bir uyuzdu.

Kafeye geldiğimizde Ariana ve Lewis'ın en arka köşede oturduklarını gördüm. "En arka köşedeler," diye mırıldandım.

Onlara gözükmeyecek bir şekilde içeriye girdiğimizde onlara en uzak, arkalarda bir masaya oturduk.

Lewis'ın işi çıktığı için onunla gidiyorum. Eve geçince sana her şeyi anlatacağım! xx

Bekliyorum xx

Şeklinde kısa bir mesaj ile yanıt verdikten sonra onlara doğru döndüm.

Masaya ücreti bırakıp ayağa kalktıklarında Ariana önceden çıkmıştı. Lewis bir iki adım ilerledikten sonra gözlerimizi birleştirdi ve göz kırparak kafeden çıktı.

Hay sikeyim...

sucker | mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin