Anlamamış bir şekilde bakışlarım Shawn ve kız arasında dolaşırken Shawn eli ile kendini gösterdi. "Ben mi?"
Kız yanımıza ilerlerken başını salladı. "Seni tanıyorum."
Bu konuşmanın nereye gideceğini merak ederek kollarımı birbirine bağladım ve arkamı dönerek Lewis ve Ariana'ya baktım. Lewis, "Neler oluyor?" diyerek fısıldadığında bilmiyorum anlamında dudaklarımı büzerek omuz silktim ve önüme döndüm.
Shawn tereddütlü bir şekilde bakışlarını etrafında dolaştırırken kısa bir süre bana baktı ve kıza tekrardan döndü. "Emin misin, nereden tanıyabilirsin ki beni?"
"İngiltere'de görmüştüm. Yanında sarışın bir kadın vardı ve kız kardeşimi alıp gi-" diye cümlesini tamamlamasına kalmadan Shawn kızın lafını böldü.
"Bilmiyorum, sen bana hiç tanıdık gelmedin. İyi günler." diye kızı geçiştirdi ve kız arkamızdan şaşkın bakışlar ile bakarken beni kolumdan tutarak ilerledi.
Otelden çıktıktan sonra kolumu ondan kurtardım ve önünde durdum. "Kız neyden bahsediyordu?" beni duymamazlıktan gelerek yanımdan geçti ve arkada bıraktı. Oflayarak arkasından "Elbet bunu öğreneceğim Shawn!" diye bağırarak ilerlemeye başladım.
"Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum!" diye sibirli bir şekilde bağırdığında olduğum yerde kalmıştım. Lewis, "Dostum, kız bir şey demedi bile. Ne diye kızıyorsun?" dediğinde ona ters bir bakış attı. "Seni ilgilendirmez."
"Bırak Lewis," dedim Shawn'a ters bir şekilde bakarken. "Ne hâli varsa görsün."
Ağzından alaycıl bir şekilde 'hah' nidası çıkarken sinirle güldü.
Önden ilerlerken Karen ve Lucy'yi gördüğümde onların yanına gittim. "Merhaba!" diyerek ikisine de sarılırken arkamdan Ariana ve Lewis'da sarılmıştı.
Lewis ve Ariana'nın ortasına oturduğumda Ariana bana değişik bir şekilde baksa da ona gülümsedim. Shawn karşımıza oturmuş etrafa bakıyordu.
"Of, çok sıkıldım." dediğimde Lewis da bana onay vererek başını salladı. Ariana başını omzuma yasladığı sırada Lewis bana doğru eğildi. "Shawn ile nasıl gidiyor?"
Kaşlarımı kaldırarak ben de ona doğrı eğildim. Lucy, Karen ya da Shawn'ın duymasını istemiyordum. "Ne, nasıl gidiyor?"
"Tonia," dedi gözlerini bayarak. "Beni salak mı sandın? Birbirinize nasıl baktığınız gayet de ortada." diyerek kıkırdadığında ona dirseğimi geçirdim.
Tanrım, şu an resmen oturmuş beni öldüreceğini bildiğim çocuk ile hoşlandığım çocuk hakkında dedikodu yapıyordum.
Shawn bize döndüğünde biraz daha Lewis'a doğru eğildim fakat Lewis beni hafifçe ittirdi ve Ariana'nın elini tutarak kibirli bir şekilde konuştu. "Üzgünüm, benim sevgilim var."
"Ben de sana çok meraklıyım zaten." diyerek göz devirdim. "Geri zekalı." tekrar güldüğünde arkama yaslandım ve gözlerimi kapattım.
×
"Tonia, uyan hadi." Shawn'ın sesi ile yavaş yavaş gözlerimi araladığımda beni dürtmeyi bırakmıştı. Hava çoktan kararmıştı ve etrafta bizim haricimizde tek tük kişi vardı.
"Cidden bu kadar uyudum mu?" dedim esnerken. Gülerken kafa salladı. Yürümeye başladığımızda ayağım küçük bir çukura girdiğinde yere düşmüştüm. İkimizde bana gülerken daha bugünkü davranışları aklıma geldiğinde suratım asılmıştı.
Kısa bir süre içerisinde odaya geldiğimizde suratına bakmadan yatağa girdim ve "İyi geceler," diye mırıldandım.
"Üzerini değiştir." dediğinde omuz silktim. "Tonia, lütfen."
"Shawn, ayakta duracak hâlim yok." dediğimde beni dinlemedi ve pijamalarımı üzerime fırlattı. Oflayarak oturduğum yerde tişörtümü çıkartarak askılı üstümü giydim. Altıma da şortumu giydiğimde, "Artık yatabilir miyim?" diye alaylı bir şekilde söylendiğimde gözlerini devirdi.
"Biz seninle bir gün bile olsa normal anlaşamayacak mıyız?" dediğinde kaşlarımı kaldırarak ona döndüm. "Önce normal bir şekilde davranırsan neden olmasın."
Gözlerini kısa bir süreliğine kapatarak yanıma geldi ve ellerimi avuçlarının arasına aldı. "Bugün için özür dilerim." diyerek sağ avucuma öpücük kondurdu. "Ama lütfen, o konu hakkında şu an konuşmayalım."
İç çekerek kafamı salladığımda bana gülümsedi ve yatağa yatırdı. Yanağıma küçük bir öpücük bırakarak, "İyi geceler, güzelim." dediğinde kendi yatağına ilerlerken gözlerim çoktan kapanmıştı.
bu tonia da cok saf hemen ger seye kaniyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sucker | mendes
FanfictionSabah kalkar kalkmaz lavaboya gidip üzerimi değiştirirken, başıma böyle bir olay geleceğini asla tahmin edemezdim. SM | 190326 190516✔ -shawnorshawn