Telefonumun sesi ile gözlerimi araladığımda belime sarılı olan kollar ile ilk önce irkilsemde sonradan Shawn olduğunu anladım.
"Efendim anne?" uykulu sesimi duymuş olacak ki telefonun diğer ucundan pişman bir ses tonu duyuldu.
"Annecim, uyuyor muydun? İstersen kapatalım, sonra konuşuruz."
Gözlerim kapanırken derin bir nefes verip diğer tarafıma döndüm. "Çok iyi olur, anne. Kusura bakma," esnedikten sonra devam ettim. "Ben uyanınca seni ararım."
Telefonu yatağın yanındaki çekmeceye bıraktıktan sonra gözlerimi yumup uykuma devam ettim.
Fakat bir beş, on dakika falan sürmüştü. Maalesef ki uyandıktan sonra tekrar uyuyamuyordum.
Gözlerimi ovuşturarak yataktan doğruldum ve dolabımdan uzun bir sweatshirt ve taytımı alarak banyoya gidiyordum ki içeriden gelen sesler ile olduğum yerde kaldım.
Shawn'ın veya Karen'ın odasına gitsem yine insanların önünden geçmek zorunda kalacaktım ki bu istediğim en son şeydi.
Dudaklarımı dişleyerek odama geri döndüm ve Shawn'ın arkadına geçerek üzerimdeki poları çıkartırken mırıldandım. "Umarım arkanı dönüp gözlerini açmazsın."
Yavaşça arkasını dönüp gözlerini açtığında olduğum yerde put gibi kalmıştım. Hızlı bir şekilde sweatimi giydiğimde sinirle ağzımı araladım. "Arkanı dön,"
"Tamam." diyerek arkasını döndüğünde bu sefer aynadan bakıyordu. "Shawn, alnımda salak falan mı yazıyor? Aynadan baktığını görebiliyorum."
"Yansıma yaptığı için buradan tam okuyamıyorum ki. Bak, aptak da yazıyor olabilir. Yanlışım olmasın." sinirle ayağımı yere vurdum. "Geri zekalı."
Hızlı bir şekilde taytımı da giydiğimdr aşağıdan Karen seslendi. "Çocuklar, misafirimiz var!"
Pijamalarımı katlayarak yatağa bıraktım ve başım ile kalkmasını işaret ettim. "Hadi,"
Oflayarak kalktığında aşağıya indik. İçeride sarışın bir kadın ile kır saçlı bir adam oturuyordu.
Kısa bir sohbet ve kahvaltıdan sonra tekrar içeriye geçmiştik. Sarışın kadın, Lucy, neşeli ses tonu ile konuşmaya başladı.
"Aslında Lewis'da gelecekti, Shawn'ı çok özlemiş." dediğinde Shawn gülümsedi ve Lucy devam etti. "Ama Ari isminde bir kız varmış. Onun ile buluşacakmış."
Ne? Bence tesadüftü. Yani, Ariana olduğunu pek düşünmüyordum. Ne bileyim, Aria, Arielle ya da hiç olmadı Arianna falan olabilirdi.
Bakışlarım Shawn ve Karen'a döndüğünde gözlerini benden kaçırmaları düşüncelerimi pek doğrulamıyordu açıkçası.
:d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sucker | mendes
FanfictionSabah kalkar kalkmaz lavaboya gidip üzerimi değiştirirken, başıma böyle bir olay geleceğini asla tahmin edemezdim. SM | 190326 190516✔ -shawnorshawn