Gözlerimi araladığımda duvardaki saate baktım. Saat on biri geçiyordu ve eğer hâlâ daha yatmaya devam edersek kahvaltıyı kaçıracaktık.
Üzerimdeki örtüyü kaldırarak biraz daha etrafa bakındım ve en sonunda kalktım. Shawn'ı dürttüğümde birkaç mırıltı çıkartarak arkasını döndü.
"Kalk hadi. Kahvlatıyı kaçıracağız, Shawn." dediğimde kafasını salladı ve gözlerini ovuşturdu. Elbisemi alarak lavaboya gittim ve üzerimi değiştirip çıktım.
Saçlarımı düzeltip hafif bir parlatıcı sürdükten sonra odadan çıktık. Kahvaltıya indiğimizde tabaklarımızı alıp doldurmaya başladık. Neredeyse tabağımın hepsini doldurmuştum. Gözlerimi Shawn'ın tabağına çevirdiğimde neredeyse boş olduğu için kendimi çok tuhaf hissetmiştim.
Karnım guruldadığında duymuş olacak ki kıkırdamaya başladığında "Kes," dedim gülerek. Ariana'ların yanına geldiğimizde Ariana bana kollarını açmıştı fakat o kadar açtım ki tabağımı masaya koyup hemen yemeye başlamıştım.
Hâlâ bana kolları açık bir şekilde bakan Ariana"'ya döndüm ve gülümsedim. "Günaydın bebeğim."
Shawn, "Ari, sonra sarılırsınız. Bırak yesin. Yoksa guruldama sesinden yerimizde duramayacağız." deyip kahkaha attı.
"Ha ha," dedim sahte bir şekilde. "Ne kadar komiksin."
"Ve yakışıklı," diyerek bana dudaklarını kıpırdatan Ariana'ya göz devirdim. Kısa bir süre içerisinde kahvaltımı bitirdiğimde geriye doğru yaslandım. "Bir tabak daha ister misin?"
"Kes artık, Shawn." diye mırıldandım gözlerim kapalıyken. "Hadi gidelim." diyen Lewis'a baktığımda kafamı salladım. "Nereye?"
"Gezmeye," diyen Ariana'ya bayık gözler ile bakarken aklıma aynısını Shawn'a yaptığım gelmişti ve fark etmiştim ki çok kötü bir şeymiş.
"Çabuk dönmek şartı ile gelirim. Çok uykum var." dediğimde hepsi kafa salladı.
×
"Bir daha size güvenmeyeceğim." diye mırıldandım yürürken. Gitmeye karar verdiğimizde saat on ikiydi ve şu an dokuzu geçiyor olmalıydı. "İyi ki çabuk dönecektik."
"Tonia, huysuz teyzeler gibisin." diyen Lewis'a dil çıkardım ve kart ile odanın kapısını açtım. "İyi geceler."
Lavaboya girdiğimde saçlarımı toparladım ve dişlerimi fırçalaladım. Çıktığımda oda oldukça havasız olduğu için Shawn'ın tarafındaki pencereye ilerleyip açtım. Ilık esen rüzgar saçlarımı savururken derin bir nefes verip gözlerimi kapadım.
Arkamdan belime sarılan kollar ile irkilerek gözlerimi açtığımda ona doğru döndüm. "Korkuttun beni. Ne güzel rahatlamıştım." dediğimde 'mmm' diye mırıldanarak gözlerini hafifçe kapatıp yüzüme yaklaştı.
Gözlerim kapanırken dudaklarımsda hissettiğim baskı ile dudaklarımı araladım.
Alt dudağımı emmeye başladığında inleyerek ensesindeki saçları çekiştirdim. Dönerek beni arkasındaki yatağa yatırdığında dudaklarımızı tekrar birleştirdi. Elleri ilk önce bacaklarımı okşarken daha sonra elbisemi yukarı sıyırarak bedenimde dolaşmaya başladı.
Sanırım uyuma işini ertelemem gerekiyordu.
ben boyle seyler yazamiyorum sirf yorumun icin yaptim lordofteemendes jwqjbdudbkaıdnw
sanirim 20 finalllll
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sucker | mendes
FanfictionSabah kalkar kalkmaz lavaboya gidip üzerimi değiştirirken, başıma böyle bir olay geleceğini asla tahmin edemezdim. SM | 190326 190516✔ -shawnorshawn