3.

1.1K 43 0
                                    


POV. Jungkook

Vzbudil jsem se o kolo 4:00 ráno. Nevyspalí. Smutný. Včera jsem si myslel že budu tančit s ní.. ale ona si tam místo toho sedne a čumí? ,,Ale.. ona..čumela na mě"..Usmál jsem se.
Vstal jsem, vzal si věci udělal si hygienu a šel do školy.

Cestou jsem viděl toho kluka co se obímal s Jingy. Nevím jak se jmenuje..hmm.. Jimin? Nebo tak..?
Chtěl jsem čekat s ním až Jingy příjde.. ale nechal jsem jí.. asi s jejím klukem.. posmutnil jsem.
Čekal jsem až se škola otevře a hned jí viděl..

Byla tak krásná, měla na sobě kroptop, a černou mikynu. Líbí se mi to na ní.
Pořád se bavila s Jiminem. Vytácelo mě to... chtěl jsem tam být já, ale.. Nechci mu nic udělat..

Škola se otevřela a pak jsem se šel převlíct..zase jsem ho potkal.. nedalo.mi to.

,,Umm, Čau? Jimine?"

,,Ano?"

,,Mohl bych se tě na něco zeptat?"

,,J-jo?"

,,T-ty Já... t-ty asi chodíš s Jingy Co?" Sklonil jsem pohled.

,,C-co? Néé..je to moje nejlepší kamarádka a já mám holku." Usmál se.

Usmál jsem se.

,,A-aha.."

,,Chceš o ní něco říct pokud jí chceš?"

Měl jsem nutkání říct "ANO" ale řekl jsem..

,,Ne, Díky, poznám to sám."

Oba jsme vyšli do sálu.
Stála tam tak klidně.. jako kdyby nic nevěděla. Sundala si mikynu.. moje slabé místo na ní..

,,Ták..můžeme začít?" Zeptal se Hobi.
Koukl jsem na něj, všichni radostně kývli.
Měli jsme rozcvičku asi 5 minut a hned jsme tančili..

,,Tak jo, teď je ta část kde si musíme vybrat 7 členú kteří budou tančit..a to jsou.." Řekl učitel.

POV. Jingy

,,Tak jo, teď ne ta část kde si musíme vybrat 7 členů kteří budou tančit..a to jsou.." Řekl učitel.

Srdce mi tlouklo víc než jsem byla zvyklá..

,,Tak jak jsem posoudil.. 7 členů budou.."

Dadechla jsem se.

,,Jimin, Hugy, Jakson, Kimy, Irisu a Jungkook společně s Jingy." Dořekl větu a já vypukla radostí..

Všichni se radovali a já spatřila Jungkooka jak na mě dobrých 5minut
zírá.
Šla jsem k Jiminovi a objala ho.
Šla jsem k Hugy a objala jí.
A na konec jsem šla za Jungkookem a.. objala ho.

Bylo vidět že to nečekal a cítila jsem jeho tlukot srdce který se náhle zrychlil.

,,Blahopřeji Jingy."

,,Tobě taky Jungkooku."

Jungkook si to zasloužil je neuvěřitelné jak dlouho byl tady a jak se hned dostal do skupiny tanečníků.

Po té "oslavě" jsem šla do šatny.. uslyšela jsem drby a hned šla za roh aby mě nikdo neviděl..

,,Hej.. to není fér.. jsem tu déle než ten blbeček Jungkook vůbec se nikam nedostanu.." Řekl první.

,,Jo no, kok*t." Řekl druhý.

Bylo ti od nich fakt hnusný.. ,,Jungkook má hold štěstí blbečci" Řekla jsem..
Ale bohužel pro mě, jsem to řekla nahlas.

,,Co prosím?!." Zvedl se jeden a šel ke mě.

,,No..no..já.. " Snažila jsem se nějak s toho vykroutit ale.. bylo pozdě..
Jeden z nich mi dal pěstí a já byla na zemi a tekla mi krev z nosu..
Kopali mě dobrých 5 minut já a já měla monokly snad i na zadku, krev po celém ksichtě a s modřinami..
Brečela jsem.

Slyšela jsem nikoho jak jde ke mě ale nemohla jsem vypustit ani hlásku.

,,O-oh m-můj BOŽE JINGY?!" Zakřičel Jungkook a díval se na mě.. chvilku někoho sháněl až našel Jimina s učitelem.

,,Slečno Jingy?!" Řekl učitel a podíval se na mě..

,,Jingy!?" Přiběhl Jimin s mobilem aby zavolal záchranku.. a mojí mámu..  no super..

18:00

Probudila jsem se na lůžku v nemocnici.. v sobě jsem měla nějaké iněkce které boleli, vedle sebe jsem viděla Jimina a Jungkooka s mojí mámou..

,,Jingy?" Podívala se na mě máma..

,,M-m-a-m-i?" Řekla jsem.

,,Šššš buď v klidu Jingy.." Řekl Jungkook a usmál se.
Pousmála jsem se na ně.
Byli smutní a u všech jsem to viděla.. bylo to od nich hezké..

Kdybych byla Jungkook tak bych si to s nima vyřídila a dala jim co proto. Jelikož Jungkook měl svaly..

Chvíli tam jen tak seděli a povídali si.
A pak odcházeli.. Poslední byla máma.. teda aspoň jsem si to myslela.
Byl tam ještě Jungkook.
Díval se na mě a brečel..

,,Kdybych ty hajzli našel tak bych jim dal co proto!" Řekl to stejně jako já.. když jsem myslela na to jaký je to být Jungkookem.

Šel ke mě zastavil se a posadil.
Dal mi jemnou hubičku do vlasů a odešel..to bylo poslední co si pamatuji..

Pořád jsem na něj myslela..

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat