14.

593 31 4
                                    

POV. Jingy

Neděle 11:42.

Probudila jsem se na gauči. Přikrytá dekou, rozhlýdla jsem se o kolo sebe jestli tady není Jungkook. Podívala jsem se. Jungkook byl vedle gauče a spokojeně spal. Bylo mi ho líto že se mnou nemohl jít do mé postele. A spát se mnou, No...ale jinak že? Hihi.

,,Jungkooku?.." Zašeptala jsem.

,,A-ano?" Zeptal se.

,,No, já jen jestli spíš.  Máš hlad? Klidně ti něco udělám." Řekla jsem.

,,Ne ne ne, teď já, vždy něco děláš ty, teď Já!" Vykřikl a postavil se na nohy.
Podívala jsem se na něho jak na šaška a zasmála se.

,,Co je tady jako vtipný?!" Řekl.

,,Ne vtipný, ale rotomilí. A přece ty." Dala jsem mu pusu na nos. Usmál se a šel se mnou do kuchyně.

,,Co si dáš?" Zeptal se.

,,Co Ty?" Zeptala jsem se na oplátku.

Koukl se na mě a přemýšlel. Ale pak ho něco napadlo.

,,Vajíčka!" Vykřikl.

,,Okey.." Zašeptala jsem a šla si sednout do křesla v obýváku. Chvilku tam něco hledal a tak, ale na konec se nějak chytil.

Po 10 minutách Jungkook se z ničeho nic vylekal. Zašla jsem za ním a koukla se co způsobil. Na zemi byli vajíčka. Na pánvi už skoro černé míchané vajíčka.

Udělal na mě psí kukuč a vyšpulil tváře.
Vypadal vážně roztomile. Až moc. Zašla jsem za ním a políbil ho. Přece jenom si myslím že Jungkook neumí vařit. To vůbec nevadí.

,,Promiň Jingy.. " Sklonil pohled.
Koukla jsem se na něj a dala mu pusu ma čelo.

,,To vůbec nevadí.. A teď si radši zapni telku, dává ti beruška." Zasmála jsem se. Kývl a rychle si šel sednout na gauč kde následně zapl berušku.

Pousmála jsem se, následně jsem uklidnila vše co udělal Jungkook.

Po 5 minutách jsem už měla nachystaný vajíčka pro mě i Jungkooka.

,,Tadá!" Dala jsem talíře na stůl. Jungkook na mě překvapeně koukal ale pak se pustil do jídla.

12:55.

,,Jungkooku?" Zeptala jsem se.

,,Hmm?" Zašeptal.

,,Hele já bych taky třeba chtěla vědět kde třeba bydlíš, ty to víš a já ne..to není fér.." Našpulila jsem tváře. Jungkook se usmál a tváře mi pohladil, a následně i praskl.

,,No jasně..co třeba teď hned?" Zeptal se. 

,,Dobrý nápad.!" Vykřikla jsem. Vzala jsem si na sebe mikinu. Obuli jsme se a vyrazili za ním domů. Chytil mě za ruku, kterou následně hladil.

Po 3 minutách jsme byli na místě.
Vážně krásný dům!

,,Wow!" Řekla jsem. Jungkook se usmál a šel do svého domu.

Ve dveřích jsem viděla jeho mamku. Ale co táta? Hmmm..

,,Dobrý den. Vy budete muset být Jungkookova dívka že?" Řekla mile jeho mamka. Podívala jsem se na Jungkooka.

,,A-ano, těší mě." Řekla jsem nérvozně.

,,Mami mi půjdeme do mého pokoje jo?"

,,Jo jasný..užijte si to." Mrkla na mě. Zasmála jsem se. Vyšli jsme schody do jeho pokoje. Otevřel dveře a vyšli jsme tam.

,,Páni! Obrovské!" Vykřikla jsem. Jungkook měl 2× větší pokoj než já.

Jungkook se zasmál a sedl si na postel.

Dívala jsem se na jeho fotky, jen s mamkou.

,,Jungkooku? Kde máš tátu?"

,,No víš, umřel mi."

Podívala jsem se na něho a šla za ním.
Sedla si vedle něho a políbila. Jungkook polibek prohloubil a začal používat i jazyk. Samozřejmě jsem spolupracovala.
Polozil mě na jeho postel, Já byla pod ním..

Přesunul se mi na krk. Vzdychala jsem mu do ucha, pro něj to musela být rajská hudba.
Trochu nadzvednul mé tričko aby se taky mohl pokochat mé odhalené  pokožky.

Hladil mi mé boky. Ale nepřestával líbat můj krk, nikdy udělal i cucfleky.

,,Zlato!" Zařvala na nás Jungkookova mamka.

Rychle jsem se sebrali.. Jungkook mi dal pusu na čelo a šel dolů za svou mamkou. Byla jsem tam sama. A čekala kdy Jungkook příjde.

Po cca 5 minutách jsem uslyšela kroky.

,,Jungkooku?" Zeptala jsem se.

,,Jingy?"

,,A-ano?"

,,J-je..tady tvůj táta.." Zašeptal.

Můj táta = tiran mé rodiny.

;(

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat