32.

464 19 7
                                    

Uprostřed chůze jsem se zastavil

'Co tu dělá!?- oh..jo je to veřejný prostor ale..'

Zadíval jsem se na ni, vypadala šťastně, smála se, vůbec žádný smutek.

Rozhodl jsem se za ní jít a promluvit si.

Rozešel jsem se k ní, když mě spatřila tak se trošku polekala.

,,Ale noták..to jsem tak strašidelnej?" uchechtl jsem se.

,,Co tu děláš..Sugo?" podívala se na mě nevinným pohledem a přihlížela se.

,,Neříkej mi tak, jsem Yoongi-"

,,Ano já vím, ale Suga ti víš sluší, si víc sexy-"

,,sklapni Hugy, byl jsem Suga, teď jsem Yoongi rozumíš?! Ale teď chci s tebou mluvit,"

,,cokoli Sugo~" chytla mě za kabát aby se přiblížila.

Odstrčil jsem ji pryč a podíval jsem se na ni pohledem, když chci někoho zabít.

,,můžeš držet hubu?! Chci si tady s tebou kurva promluvit! A jesli ti to nestačí, můžu říct tvému klukovi že tady se mnou flirtuješ!"

Podívala se na mě zmateně.

,,J-jak víš že s někým chodím?!"

,,Takže..asi si moc dobře pamatuješ to do dubu kdy jsi se rozešla s Jiminem, není to pravda? Tu noc kdy jste se zvonu viděli, ty a tvůj kluk jste zbili Jimina!..Chápeš!? Můžeš mi kurva říct proč?!"

,,Proč se vůbec zajímáš?! Tohle není tvůj problem-"

,,Víš co je kurva můj problém? Ty." řekl jsem s drsností.

,,V-víš co?! Nech mě na pokoji! Jdu si za Jacksonem!"

,,To je ten tvůj kluk že?"

,,A-ano je! A ty jdi do prdele!" řekla a odešla.

,,Tss.."

Taková nána.

Rozešel jsem se směrem k obchodu a vzpomněl si na to co mi Hugy řekla.

'Suga..'

Nejsem on, nikdy to on už nebudu.

Jak vůbec mohla vědět že jsem měl přezdívku tuto?!..jak?!..

Odkašlal jsem si a zrychlil krok.

Pov. Jungkook

S Jingy jsem byl v kavárně až do 16:00, hlavně kvůli Jinovy. Takoví dětsko, oblíbil jsem si ho, je vtipný- no možná s tím jeho smíchem jinak ty jeho dad jokes jsou divný, ale Jingy baví.

Už jsme se chystali odejít když v tom se za námi rozběhl Jin a objal nás.

,,Musíme se navštěvovat víc." řekl Jin a usmál se.

Jingy a já jsme kývl a zamávali Jinovy a vyšli z kavárny.

Chytl jsem Jingy za ruku a ona se zachvěla. Asi ji byla zima, chudinka moje..

,,Už tam budem neboj." pohladil jsem si po hřbetu ruky a ona se usmála.


Už jsme se blížili k domu a Jingy už tam skoro až doběhla, byla ji fakt zima a ona se těšila na teplo.

Odemkla dveře a hned jak se vyzula tak se svalila na gauč. Uchechtl jsem se sundal ji kabát a dál na věšák.

Zapl jsem televizi a ona si dala hlavu na moje rameno, hladil jsem ji po zádech a přepínám jsem kanaláma.

Pov. Tae

Když jsem už po třetí vyhrál s Hoseokem x-box, zívl jsem si a podíval se z okna.

Byla docela zima, a Yoongi ještě nepřišel, docela mu to trvá teda..

,,Ty vole~ já mám hlad jak svině," řekl Hobi.

,,Já taky, no ták kde je Yoongi-"

,,Jsem tady kluci.." dveře se otevřeli a víc stál Gi. Držel dvě plné tašky s jídlem a já se rozešel z ním.

,,šikovnej~" dál jsem mu pat pat a on se zamračil, je cute.

,,Hele..já si jdu lehnout." řekl najednou Yoongi.

,,Neměl jsi před tím hlad?" namítl Hobi.

,,Jo..ale to mě přešlo." zadíval se na schody a tam i zmizel.

,,Ty vole..není mu něco? Takle ledovej dlouho nebyl.." řekl Hobi.

,,Jak to myslíš?" řekl jsem zmateně.





,,znám jeho tajnou minulost.."

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat