30.

488 18 10
                                    

Neděle.

Pov. Taehyung

,,8:54?..hmm.." zívl jsi a protahoval se když jsem se probudil z tak dobrého spánku.

Nespal jsem, ale měl jsem k tomu důvod! Kniha! Četl jsem si až do 1:32 a nelituji toho! Bylo to fajn, dneska se ani nejdu z postele.

Hned jak jsem to odřekl jsem pociťoval hlad. Bože, nechci jít pryč z té teplé, pohldné postele. Ale co..mám hlad.

Pomalým krokem jsem vyšel ke schodům přímo do kuchyně kde už stál Hoseok.

,,Dobré," řekl s úsměvem Hoseok.

,,Jo jo, dobré," zívl jsem si.

,,jak se máš? Když jsem se včera vzbudil, ve tvém pokoji se ještě svítilo, co si dělal?"

,,Ale nic, četl jsem si."

,,Ach Tae..víš že je spánek důležitější že?"

Kývl jsem na oplátku.

,,Tak proč jsi si četl až do půlnoci?!"

,,Nečetl jsem si až do půlnoci, ale do 1:32!.." řekl jsem ospale.

,,Tak ty vole Taehyungu, chod spát brzo. Navíc zítra máš školu." řekl celkem naštvaně.

Provinile jsem kvýkl a sedl si ke stolu kde bylo jídlo. Palačinky yess.

POV Yoongi

,,No ty vol-" podíval jsem se na hodiny na mobilu a stichl. Vždyť takle brzo nikdy nevstávám. Shiit. Vylezl jsem z postele a v tak si na sebe aspoň tepláky které byli hrozně ztáhlé.

,,Do prdel- vždyť v nich mám obří zadek kámo," řekl jsem si pro sebe.

,,hmm hezký." řekl jsem když už jsem se na sebe dlouho koukal do zrcadla.
Fakt mám obří zadek hehe.

Vyšel jsem z pokoje a mířil si to do kuchyně.

V kuchyni už byl Hobi i Tae a jedli palačinky, mňam do p*či.

,,Čus kluci," pozdravil jsem.

,,Takhle se zdraví?," řekl na oplátku Hoseok.

,,ehh, dobré ráno?" 

,,lepší." řekl Hoseok.

Sedl jsem si k nim a vzal si svoje dvě palačinky.

,,A..kde jsi byl včera večer? Tae řek-"

,,Taehyung všechno musíš vykecat že?!"

,,Al-" řekl potichu Taehyung.

,,Ugh..sorry Taehyungu ale...proč jsi zase nevo vykecal?.."

Tae se na mě provinile podíval.

,,No um..Ty víš že neumím držet hubu," bránil se.

,,No tak dobře..děcko,"

,,Nejsem děcko!"

"Jasně že není.." řekl jsem si.

,,No? Tak kde jsi byl?" nabídla mě Hoseok.

,,Za Jiminem, jelikož mi nějaká sestřička volala že mě tam potřebujo-"

,,Tebe? Vždyť ty se ani o sebe nestaráš tak najednou jsi začal jo? Navíc proč potřebovali tebe?" řekl Hoseok negativně.

,,n-no já nevím asi jen tak?" řekl jsem stydlivě jelikož jsem si zpomněl na včerejší noc- no ty vole přestaň!

,,Hmm fajn..A teď jes." řekl potichu.

,,Mkay.."


9:03

Pov. Jingy

Včerejší noc jsem se nehorázně bála, a to z toho důvodu že mě můj pabo vystrašil..

A tak jsem mu odplatila tím že dneska jedeme do města! Najíme se tam a Jin mi řekl že budu pracovat v nové kavárně! Dlouho jsem ho neviděla-

,,Jingy?~" řekl rozespale Kook.

,,Ano Kookie?~" prohrabla jsem mu vlasy a on zavrčel.

,,Platí to město?" zeptal se.

,,Jasně že jo! Vždyť jsi mě vystrašil jak malou holku, nějaká odplata musí být~" řekla jsem a provokativně jsem mu dala pusu na krk a skousla si rty.

,,Ani nevíš jak se na to těším zlato- uhh"
řekl zmateně Kook.

,,Na co se těšíš?~" pošeptala jsem mu do ucha a on se zachvěl.

,,a-ale nic zlato." usmál se a dal mi pusu na tvář.

Hned co jsem mu dala pusu jsem vstala a šla mu dělat snídani.



13:52
Po snídani jsme se společně osprchovali a zkoukli pár seriálů.

,,Jungkooku? Nepůjdeme už?" zeptala jsem se ho se smutnymi oči.

,,A-aw, no tak dobře. Jdeme se oblékat zlato moje~" dál mi hubičku do vlasů a já vyskočila radostí, pak oba dva jsme se společně oblékli.

Když jsme byli připraveni chytli jsme se za ruce a vyšli z domu. Byla docela zima, ale nikomu to nevadilo.
Po cestě jsme si povídali a bavili se. ^^

Když už jsme byli u místní kavárny tak jsem se zastavila a koukala se jesli neuvidím Jina hyunga.

Vidím ho! Páni myslím si že je teď o hodně větší! Jungkookie o něm moc neví jen to že je to můj kamarád z dětství.

Otevřeli jsme dveře a ozval se zvonek nad dveřmi, rozkoukala jsem se a znovu uviděla Jina.

,,Já vyberu místo ano?" políbil můj hřbet dlaně a odešel si vzít místo na sezení.

Přešla jsem k pokladně a vedle ní byl i Jin, koukal se do země a tak jsem ho chtěla vyprankovat tím, že budu dělat nikoho jiného.

,,Dobrý den, mohla bych si objednat?" usmála jsem se a zastavila u pokladny.

,,Dobře, co to-" stichl když mě viděl.

,,J-jingy?" řekl rozklepaně.

,,Ano Jinie, pojď sem~" rozsáhlá jsem náruč na to aby mě objal a tak i udělal, odešel z pokladny a šel mě obejmout.

Pov. Jungkook

Když Jingy odešla něco objednat chvíli mi trvalo než jsem našel místo, ale přesto jsem ho našel u okna. Bylo tu hezky, květiny všude a moderní barvy.

Když Jingy byla u pokladny, dlouho se koukala na kluka co byl před ní za pokladnou. Kdo to je??

Nejdřív Jingy něco řekla a pak on.

Ten kluk obešel kasu a objal Jingy.

Co to kurva dělá? Kdo to je? Jingy má jinýho? Ale ona ví že tu jsem taky!..

Chtěl jsem vstát ale pak mi to přišlo směšně..vždyť to musí být nějaký kamarád koho prostě někdo koho neznám..

Zachovej klid Kooku..

Ten kluk ještě dál Jingy pusu na tvář..páni..

Opřel jsem si hlavu o stůl a čekal než Jingy příjde zpět.

Pov. Jingy

S Jinem jsem se objala a on mi dal pusu na tvář hajzlík jeden..^^ pak jsme se domluvili že až nám přinese kávy, představí se víc Kookovy.

Když jsem objednala dvě kavy s mlékem odešla jsem hledat Kooka, netrvalo dlouho a já ho viděla sedět u okna.

Přešla jsem k němu a sedla si vedle něj.

Opřela jsem si hlavu a o něj a on cukl.
,,Copak?" řekla jsem nechápavě.

,,K-kdo byl ten kluk?" podíval se na mě lítostně.

,,Kookie~ copak je? To byl Jin hyung~ neboj se~"

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat