POV. Jungkook
Dneska jsem se probudil v 1:03, ani nevím proč.. protože jsem nemohl spát..
Pořád jsem myslel na ní.. Ale nikdy bych se tak nezachoval jako včera.
BOŽE vždyť já ji dal pusu! Pokud jsem první kdo ji dal pusu tak jsem ten nejšťastnější člověk na zemi!Vzal jsem si mobil do ruky a projížděl sociální sítě. Ale asi nejvíc instagram.
Na instagramu a youtubu jsem strávil 2 hodiny. Je teď 3:12. Pořád jsem jí chtěl někam pozvat, nebo se s ní jen tak projít.. ach jo kéžby to bylo tak lehké..
Šel jsem dolů do kuchyně, otevřel jsem ledničku.. yaaay . Byl tam jogurt! Super!
Dneska se nejde do školy jelikož nám učitelka Husoo řekla že by jsme ve škole neměli stejně co dělat.. takže tak.
Na jednu stranu jsem byl rád, ale zase na tu druhou jsem byl smutný že nemůžu být sní.Snědl jsem jogurt a pustil si telku a díval se na nějaký pohádky. Ano..já mám 21 let ale, prostě nemůžu zameškaz ani jeden díl Kouzelný Berušky no..
Na beruško jsme koukal hodinu. Bylo 4:10. Viděl jsem vycházet slunce, je tak krásné. Oblékl jsem se do tepláků a šel na zahradu se koukat na východ slunce.
Pomyslel jsem si že to vypadá až moc nereálně se jen tak dívat na východ slunce.Odešel jsem do domu a zase do svého pokoje. Vzal jsem si mobil a chtěl jí napsat.. Ale.. vždyť je teprve 4:33. To by nešlo.. počkám do 7:00, to snad už nebude spát ne?
7:00
To bych nebyl já kdyby se něco nepodělalo.. nemám její číslo. Ale Jiminovo ano! Zeptám se ho.
JKookie
Ahoj Jimine, pokud tě neruším teda😄. Ale mohl bych se tě na něco zeptat?Jiminie
Už se ptáš ale samozřejmě že jo😄.JKookie
No.. víš Jingyno číslo?😄Jiminie
No to víš že vím..😅
### ### ###JKookie
Díky strašně moc! ^-^Jiminie
^-^ není zač. Tak čau. 🖐
JKookie
Čaaau. ^-^Usmál jsem se a běhal po celém domě!
Pane BOŽE! Vždyť já mám její číslo! OmgNo nic.. nádech, výdech.. to dáš!
JKookie
Ahoj Jingy.😀MinJingy
Ahoj? Známe se?MinJingy
Jo počkat! Ahoj Jungkooku! Nedošlo mi to promiň.😅JKookie
To je v poho :)JKookie
No a jak se máš? 🙂MinJingy
No v pohodě a ty? A jak jsi dostal moje číslo?😄JKookie
Dobře. No dostal jsem ho od Jimina. XdMinJingy
Aha tak to jo💙JKookie
A máš na dnešek něco? ^-^MinJingy
No..vlastně jo. Jdu za babičkou. Promiň.JKookie
Ne ne ne to je v pohodě.. 💙MinJingy
💙JKookie
💙Zobrazeno 7:23.
Bože! Nemůžu uvěřit že mi poslala modré srdce! A ke všemu první! Ale škoda že nikam jde.. chtěl jsem jít s ní na zmrzku..no i když .. je to moc klišé..
Po 20 minutách se probudila mamka.
,,Ahoj zlatíčko.. co si dáš k snídani?" Zeptala se mamka.
,,No..nic já měl jogurt."
,, A nemáš hlad?"
,,Ne nemám." Usmál jsem se.
,,No ale zlatíčko bude s muset nakoupit rohlíky."
,,No tak jo.." Řekl jsem otráveně jelikož jsem se moc nevyspal jak víte..
Oblékl jsem si bundu, obul boty a nakonec šel. Ani nevím kolik rohlíků mám koupit..no to je jedno..
Vyrazil jsem z baráku a šel do obchodu který je vedle Jingyho domů.
Šel jsem vedle jejího domu a nemápadne se koukl do okna.
Ona..ona..on a ona..co??
On tam byl i Taehyung?! S Yoongim?! Co tam sakra dělají..?! Vždyť mi lhala! Měla být u babičky ne? Nebo mi prostě jen lhala..?Měl jsem chuť zaťukat a vejít dovnitř a pak si to sními rozdat! Vždyť to bylo oni kteří ji zbili ale já blbec jsem si toho před tím nevšiml..oh BOŽE..
Nechal jsem jí, a šel. Byl jsem naštvaný a nedával pozor a náhodou jsem zakopl o kanál..Bože já jsem fakt blb..
Po tváři mi stekla slza.. jak mi to mohla udělat?!Vyšel jsem do obchodu, ani jsem nepozravil a už bral rohlíky a něco dobrého jako zmrzlina atd.. protože jsem s ní na tu zmrzlinu "nemohl" jít. Tak aspoň si jí dam s mamkou.
Zaplatil jsem a šel domů. Cestou jsem tam zase koukal. Bože to mi to tak vadí.. co když jsou to sourozenci? Nebo to né ani si nejsou podobní..Jingy je roztomilá, hodná. A Tae s Yoongi jsou pravý opak, aspoň pro mě. Co když Jingy má ráda Taeho a Yoongiho.. pokud to tak je.. tak já už ji taky rád nebudu..
,,Slyšel jsem o Hugy, roztomilé jméno. Asi ji mám rád."
,,No"
,,Tak"
,,To"
,,Tady"
,,Máte." Zašeptal jsem a pomalu šel domů.
ČTEŠ
Pohyby Tance.
Teen FictionPark Jingy je 19 letá dívka která chodí do tanečních necelý 3 roky.. Jeon Jungkook je 21 letý chlapec který si na první pohled zamiloval jednu dívku.. Jingy..