18.

521 27 6
                                    

POV. Jungkook

3:53

Pomalu jsem se probouzel..viděl jsem vedle sebe Jingy a Jimina. Jimin už seděl. A koukal do země.

Sedl jsem si.

,,Hej..kámo co se děje?" zeptal jsem se.

,,Nic, Neřeš to.." řekl sklesle.

,,Jiminie.." uslyšel jsem Jingy která se probouzela.

,,Ty..ty už jsi vzhůru?.."  zeptal se Jimin.

,,Jo..ale ne tak dlouho..co se děje Jimine."

,,Ale nic..netěšte to.." řekl a vstal.

,,K-kam jdeš?" rekla Jingy.

,,Nikam..jen..domů."

,,Ale proč..?"

,,Sakra nechte mě být!!" vykřikl.

Jingy se lekla. Jimin praskl s dveřmi a odešel z domu..

Jingy se ke mě přitulila a začala brečet.

,,Jingy..proč brečíš?.."

,,To všechno je moje chyba.."

,,Ale prosím tě co to tu meleš?.."

,,Neměla jsem vám vůbec volat.."

,,Jingy..kdyby jsi nezavolala, tak já bych nevěděl jestli si v pohodě.." usmál jsem se.

Objala mě a utřela si slzy..

Lehla si a přitáhla mě k sobě. Políbil jsem jí na čelo a po pár minutách usnul.

POV. Jingy

Usnula jsem u Jungkooka na hrudníku a spokojeně oddychovala. Byla jsem hrozně smutná.. ten rozchod mezi Hugy a Jiminem..

Sice jsem říkala že by se k němu hodil někdo lepší..ale i tak byl šťastní..

Podívala jsem se na mobil který ukazoval 4:32. Spala jsem jen necelou hodinu. Sedla jsem si tak, aby to nezbudilo Jungkooka. Dala jsem pryč deku a přikrila ho. Usmála jsem se a šla dolů.

Modlela jsem se jestli by tady nebyl táta..snad nebude..

Pomalu jsem prošla ložnicí a pak i obývákem a kuchyni..nikdo, nikde. Super.

Otevřela jsem ledničku a vybrala si salát který jsem si včera koupila a ještě nesnědla. Vzala jsem si 2 vidličky a šla na horu.

Vešla jsem do pokoje a tam byl Jungkook ktery ješte spokojene spal..
Dala jsem salát na stůl, vzala jsem si mobil a měla v plánu zavolat Hugy.

,,Hugy?.."

,,No?.."

,,Jenom jedna otázka..ty jsi se rozešla s Jiminem?.."

,,No..už to tak bude.."

,,A proč?.."

,,Proč? Proč? Proto že mě nebavilo se sním furt tvářit jako by jsme byli šťastní..nebyl vůbec zábavnej a..ani hezkej mi nepřišel.. teď jsem u Jacksona."

,,Kdo je Jackson..?"

,,Můj ex..teda..teď můj přítel.."

To bylo poslední co řekla.

Sedla jsem si na židli a byla uzavřená do myšlenek. Cože to řekla?..

Bože..

,,Z-zlato?.." řekl ospale Jungkook.

,,N-no..?"

,,Komu jsi volala?"

,,Jen Hugy..zeptala jsem se jí proč se rozešla s J-jiminem..řekla něco ve smyslu že nebyl pro ní dost dobrej, není hezký a ani zábavný.."

,,Uh..to je Hugy.." přišel ke mě a zezadu mě objal..

,,Je mi Jimina líto..Nezaslouží si to.."

,,Jo no.." oddechl si.

Vzal mě do náruče a hodil na postel. Přikryl mě dekou a lehl si ke mě.

Byla jsem natočená k němu zády a tak se ke mě namáčkl.

,,Ještě chvilku.." řekl Jungkook a pohyboval mími boky proti jemu přirození.

Zavzdychla jsem a skousla si ret.

Cítila jsem jeho přirození na mém zadku..tvrdý..(tvl co je to za sračku?)

,,Počkej Kookie..mám tu salát.." ukázala jsem na stůl. Jungkook se na stůl podíval a pak z postele vylezl aby si salát vzal.

,,Na.." usmál se.

Sedla jsem si vzala si vidličku.
Společně s Kookiem jsme jedli salát.

~

Po asi 7 minutách jsme salát snědli a lehli si vedle sebe. Jungkook si mě natočil tak aby byl vzadu a obímal mě.

Zmáčkl mi stehno a pak vydechl.

Ještě víc jsem k němu přimáčkla a pak i usnula.

Jungkook si ještě chvilku hrál s mími boky ale a pak taky usnul.

😈

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat