POV. Jimin
Hned co Jingy s Jungkookem jsem se uvelebil a dál koukal do knížky kterou mi půjčil Yoongi.
Byla fakt dobrá. No..Ale spíš moc romantická. Ale nevadí mi to. Rád čtu takže je šance že se dočtu plně všude.
,,Hele Jimine jdu do sprchy." řekl opodál Yoongi.
Já jen kývl a dál si četl.
10. 10 minut je pryč a Gi nikde. No nic. Když tak se pokusím usnout. Ale zítra už budu muset jít domů. Nemůžu tu být na dlouho.
Zacřel jsem oči a vnímal jen sprchu která vychází z koupelny.
Pomalu se otevřeli dveře od koupelny a já jen vnímal kroky.
,,Jsem back." uchechtl se Yoongi.
Já jen pomalu otevřel oči.
,,Bro?"
Koukl se na mě.
,,Ty jako nemáš žádné oblečení že tu chodíš polonahý?" zeptal jsem se ho a zasmál se.
,,Jojo..sorry.." vydal se ke skříni a z jí vyndal tričko. Oblékl si ho a já zase zavíral očka.
Uh..
Přestaň! Přestaň, už!! Ne!! Jdi pryč.
V mé mysli se pořád a pořád ukazovala Hugy. S tím jejím cucákem.. nemohl jsem je vytrhnout z hlavy. To je na podruhé co mi praskly nervy.
,,HEJ! Jdi pryč! vykřikl jsem, Yoongi se na mě udiveně podíval a pár krát zamrkal. Po chvilce přišel i Taehyung. Udiveně se na nás podíval.
,,Co je??" podíval se na mě.
Promnul jsem si oči.
,,Jenom..jsem měl..uh..představu v mé hlavu nic víc..."
,,A proč jsi řekl 'jdi pryč' ?" zeptal se Gi.
Po té větě se mi udělalo černo před očima. Nic jsem nevnímal. Vůbec nic. Jenom tu černotu. A pak..si už nic nepamatuju.
POV. Yoongi
Co se to děje?
Jimin najednou nereagoval na naše otázky a jen s otevřenou pusou a očima na nás zíral.
Přišel jsem k němu a map mu před očima rukou. Nic. Tak jako wut.
,,C-co mu je?" Zeptal jsem se.
Tae jen pokrčil rameny a odešel do koupelny.
Zamkl za sebou a pak byl pryč. Já jen udiveně koukla na Jimina. Vůbec nic nevnímal skoro ani nedýchal. Postavil jsem se vyšel za Hoseokem.
,,Hobi! Jimovi se asi udělalo zle. Nic nevnímá."
Hobi na noc neváhal a vyšel do pokoje. Podíval se na Jimina kterej skoro ani nedýchal a vytáhl z kapsy mobil.
,,Záchranka?."
POV. Jingy
Došla jsem domů a hned co mě oslovilo byl papírek.
Zvedla jsem ho a podívala se na něj.
Tady táta. Odjel jsem na 3 měsíce na dovolenou. Nestarej se. Až dojde máma domů. Řekni ji to..
Táta.
No..takže mám klid.. konečně!
Papírek jsem dala spátky na linku a odešla do pokoje.
Tam jsem se hned převlíkla a hodila sebou na postel.
Dívala jsem se na strop do té doby než mi zavibroval mobil.
Volal mi Jungkook.
,,Ahoj Kookie."
,,Ahoj.."
,,Děje se něco? Znís jako by jsi brečel.."
,,No..asi to tak bude..musíš hned přijet do nemocnice.."
,,Ale pro-proč?"
,,Jimin.."
>~<
ČTEŠ
Pohyby Tance.
Teen FictionPark Jingy je 19 letá dívka která chodí do tanečních necelý 3 roky.. Jeon Jungkook je 21 letý chlapec který si na první pohled zamiloval jednu dívku.. Jingy..