33.

468 20 9
                                    

,,Jakou budoucnost?" začal jsem klidně.

,,No..jak to říct, nebude to pro něj příjemné o tomhle mluvit, ale tobě bych to říct mohl,"
řekl napnul se.

,,Tak povídej,"

,,když Yoongimu bylo čerstvě 19 nebo už 20, tak..byl ve skupině a-"

,,počkej počkej" zastavil jsem ho.
,,to mi chceš říct že Yoongi, náš Yoongi. Byl ve skupině? V jaký?" zadržel jsem v sobě smích.

,,rapoval, ve skupině. A nebudeš se smát když ti ještě něco řeknu."

Pokýval jsem hlavou na ano.

,,V té skupině jsem byl."

Vykulil jsem oči.

,,Co? ty? a Yoongi? v nějaké skupině kde jste..rapovali?"

On jen kývl.

pořádně jsem se opřel o gauč a nádechl.

,,To je..cool kámo," řekl jsem a usmál se.

podíval se na mě nechápavě.

,,když ty a Yoongi, by jste se spojili a byly zase ve skupině a měli vlastně koncerty to by bylo hrozně-" přerušilo mě prásknutí dveřmi.

,,co to-" řekl jsem potichu.

,,Čau kluci. Už mám nějak zlepšenou náladu, nezahrajem si něco?" usmál se a podíval se na xbox.

Já a Hoseok jsme souhlasili, proč taky ne.

pov. Jingy

Seděla jsem na gauči a dívala jsem se na televizi, zrovna měl dávat nějakej film, ale nevěděla jsem jakej.

Kook byl v kuchyni a dělal salát pro nás.

Docela dost jsem se nudila a tak jsem potichu šla za Kookem.

Měla jsem studené ruce a tak jsem ho chtěla trošku poškrádlit.

Rychle jsem mu dala ruce pod tričko na oba boky a Kookie se trošku lekl ale přitom vykřikl vtipně "AISH" začala jsem se smát a přitom nedávala pozor a sedla si na židli.

,,Ahaa, tak tobě to přijde vtipný jo?" řekl Jungkook bolestně, ale zároveň hrozně roztomile.

,,Ne, ne vůbec ne Kookie~ hah," uchechtla jsem se.

On se na mě podíval a zvedl mě že židle a posadil mě na linku.

,,copak králičku?~" prohrábla jsem ho ve vlasech a usmála se.

On ale zvážnil a dal si hlavu na moje rameno.

,,Jingy-ie~ už mi to nedělej, lekl jsem se tě."

,,Ale prosím tě~ chtěla jsem tě jen poškrádlit~" dala jsem mu hubičku na tvář.

On ale chtěl víc a tak mě začal všude kolem pusinkovat. Bylo to moc příjemné.

pov. Jimin

Už mě to v nemocnici nebaví, nic tu nedělám, Jen to že hraju nějaké hry na mobilu nebo se za čas někdo že sestřiček se mnou zahraje karty.

Chybí mi kámoši..Jingy, Kook, Hoseok, Taehuyng moc tak ne. Ale, Yoongi jo.

Hmm..napadlo mě že bych mu mohl napsat- ale ne co blázním, vždyť by to bylo divný.

Ale, já nudím..musím si s někým pokecat, prostě musím.

Ah kašlu na to, jdu Yoongimu napsat.









Jimin: Ahoj Yoongi, Máš čas?

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat