9.

787 28 5
                                    

POV. Jingy

,,Crrrr." Zazvoní můj budík v 6:00 se jménem "DEN "D". Ani nevím proč v 6:00 ale chtěla jsem se připravit na to "představení" s Taem.
Přece jenom jsem si to nechtěla ujít.

Vzala jsem mobil a vipla budík. Přitahovala jsem se v posteli a pak si vzala mobil. Na mobilu jsem strávila půl hodiny.

Pomalu jsem vstala a šla dolů. Tam stála mamka a čekala na mě až si sednu a sním snídani.

,,Ahoj mami..ohh." Zívla jsem.

,,Ahoj zlato, tak dělej ať ty to nevystydne." Usmála se.

Pustila jsem se do snídaně kterou mi mamka připravila, a to byli vajíčka.

Když jsem to snědla šla jsem do koupelny si udělat hygienu. Po hygieně jsem zašla do obýváku, a tajně jsem si vzala katalog.

Proběhla jsem do pokoje a zavřela se tam. Natočila jsem stránku na 64.. Nemůžu uvěřit že já se s tím modelem kamarádím a některé fanynky ho ani neviděli.. Ani vlastně nevím kdy to je.

11:21. Začíná prohlídka!

No super mám ještě..hmm...matika...je 7:09.. No.. mám prostě 4 hodiny tak nějak..

Zašla jsem si koupelny a vzala si s sebou mobil kde jsem poslouchala songy. (BLACKPINK, Jacksona Wanga, GOT7, EXO, atd..)

9:32.

Nemůžu uvěřit že jsem v koupelně byla pres 2 hoďky. Hmm..
Vyšla jsem z koupelny, učesala se, a následně i vyfénovala, udělala jsem si takový drdol. Nikdy se nelíčím ale..dneska jsem si chtěla něco udělat..

Bylo to mirné líčení.. jenom korektor, řasenka, a to je vše.. nic víc.. nic míň..

Vyšla jsem z koupelny do pokoje a tam si vzala mobil a projížděla instagram. Všichni dávali na instastories jen GUCCI a Taeho, Bože proč s toho lidi dělají tak velkou vědu.. pff..

Otevřela jsem skříň a koukala se co tady mám..No.. nic.. co jiného že.

Najednou mi zavolala Hugy.

,,Hugy? Hmm..proč voláš?"

,,Ahoj Jingy víš že je dneska prohlídka GUCCIHO? Bude tam Tae!"

,,Ano já vím já tam jdu.."

,,Aha..já ne..ale kdyby jsi něco potřebovala tak řekni.."

,,No jasně.. tak se měj."

,,Ahoj."

,,Ahoj."

To byl teda rychlí pohovor s Hugy..
No nic, nechtěla jsem jí říct aby sem přišla a vybrala mi oblečení.. navíc by to stejně trvalo víc času..

,,Heuréka!" Vykřikla jsem když jsem našla šaty.. byly krátké ale krásné..byli neonové a měli výstřich..ale malí..

Vzala jsem si k tomu i botasky. Byli taky neonové a hodily se k tomu. Byla jsem nadšená.

11:00

Ajéje už je to tady.. jsem nérvózní.. No nic jdu!

,,No zlato!! Aww..  tobě to sluší jak princezně. Tady máš ty peníze a užij
si to. Usmála se a držela si ruce o pusu.

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat