POV. Jingy
Upustila jsem mobil na zem. Vůbec jsem nevěřila slovům které mi teď Jungkook řekl.
Z mobilu byli ještě slabě slyšet jeho vzlyky. Je mi jedno jak teď vypadám. Co mám na sobě. Atd..jde o mého nejlepšího kamaráda!
Slzy byli už na povrchu a já je nechala téct po mích tvářích.
Běžela jsem dolů si vzít klíče a nandat boty.
Slzy už nešly zastavit.
Běžela jsem jak jen mohla do nemocnice.
Po dobrých 6 minutách jsem byla na místě. Přece jenom nemám nemocnici tak dlouho od domu.
Otevřela jsem dveře a viděla v šatně čekat Yoongiho, Taeho. A Jungkooka. Šla jsem za klukama a hromadně je objala. Brečela jsem jak malá želva. Bože jak jsem asi vypadala.
,,K-kluci.." rozbrečela jsem se ještě víc a přesunula se na kolena. Kluci se na mě jen dívali a utřely si neposlušné slzy.
,,Jingy-ie, to bude dobrý.." hladil mě po zádech Jungkook.
Tae mi pomohl vstát a aspoň se trochu uklidnit.
Jungkook mi dal hubičku do vlasů, a já si oddechla a utřely slzy.
,,Nevíte co se st-stalo?" zeptala jsem se.
,,No, hned j-jak jste odešli se pokusil usnout ale..on.. říkal že si vybavoval ve své hlavě někoho..A říkal ať jde pryč,"
Řekl Gi.,,a pak..nás vůbec nevnímal..to-to..je vše co vím..pak jsem zavolal Hobiho a ten zavolal záchranku.." všichni jsme se dívali na dveře kde nejspíš ležel Jimin.
Uklidnili jsme se a sedli si na sedačky v čekárně.
,,Uh..Je tu nikdo kamárád od Jimina Parka?" vykoukla na nás neláká random paní.
,,Tady!" Vykřiki jsme všichni na jednou.
,,Můžete jít za ním."
Nechala nás projít dveřmi a my všichni jsme radostně ale i smutně vešli do vnitř pokoje.
Byla tam postel. A..A na ní Jimin.
Pohled na jeho mi rvalo srdce. Ale nebyla jsem připravená zase brečet.
,,Jiminie.." pošeptala jsem a pomalu se přibližoval k němu.
Měl na sobě X hadiček. A měl dýchací masku. Asi..na to aby dýchal. Nejsem moc dobrá lékařka. "Haha.."
Kluci si sedli na křesla a sledovali nás.
Po tváři mi stekla opět slza a já už seděla na kolenou. Dala jsem si ruce do tvářích a brečela dál. Moje vzlyky byli slyšet asi až na chodbu.
Jimin poklidné spal, a my se tu trápime..Co sním bude.
Jungkook ke mě přišel a vzal si mě do objetí. Vůbec jsem nechtěla aby se tohle..zrovna tohle, stalo..
Co kdyby šel za námi..Co kdyby vůbec neodešel..Co kdyby..našel nikoho jiného než je Hugy..
Přišla za námi sestřička a já se na ní otočila abych nevypadala tak sklesle.
Sugzy?!?
,,Sugzy!" Vykřikla jsem a skočila ji okolo krku.
,,Ahoj Jingy.." usmála se a objetí objevovala.
,,B-bude Jimin v pořádku?.."
,,Bude..ale našli jsme u něj pár zlomenin na pravé noze. Nevíte někdo co se stalo?"
Koukla se na kluky.
,,Já vím.." řekl Taehyung.
Podívala se na Taeho.
,,On..on mi volal, ten den kdy se to stalo. O-oni ho zbili..jeho ex přítelkyně a ten kluk c-co je teď s ní.."
,,Nevíte jak se na dívka jmenuje?"
,,Hugy.." pošeptal Jungkook.
,,Dobře..znám jednu Hugy. Má dlouhé a hnědé vlasy?"
Já kývla.
,,Dobře..děkuji..Uvidíme se pak.. měj tě se!.." a pak Sugzy odešla.
Já jen sklopila hlavu dolů a dál si utíkala slzy..
Popošla jsem k Jiminovi a sedla si na kolena.
,,Jiminie..asi..asi mě neslyšíš..ale chci ti jenom říct jednu věc..jsi můj nejlepší kamarád. A vždycky i budeš..a nezapomeň že my se o tebe bojíme byla bych moc šťastná kdyby jsi byl zase šťastný. Aby jsi si našel zase někoho kdo by tě miloval..kdo by tě podporoval a..A..b-byl..za-za tebe š-šťastným.." zase jsem se rozbrečela.. takhle to dál nešlo..nechci ho takhle vidět..nechci..
Vstala jsem, na což kluci pár krát zamrkali.
Byla jsem na odchodu ale někdo mi chytl loket.
,,Jungkooku-"
Jungkook mi dal pusu. Tak sladkou ale trošku i slanou od naších slz. Požadoval vstup dovnitř mé pusy. Pustila jsem ho a nezapomněl používat jazyk.. ale ne, takhle ne..
Odtrhla jsem se od něho a šla pryč z pokoje. Rovnou u pryč z nemocnice a mířila jsem domů.
POV. Jungkook
C-co? Proč odešla?..no..teď když nad tím uvažuju..neměl jsem to dělat. Líbali jsme se u kámoše kterej je v nemocnici..
Podívala jsem se na kluky.
,,Jdeme kluci.." řekl jsem a odešel z pokoje. Kluci hned za mnou.
Jingy už byla venku a chtěla jít domu ale já ji doběhl..
,,Jingy.." řekl jsem.
,,Hmm?"
,,Omlouvám se já to takhle nemyslel..já jen..byla jsi moc smu-"
Pusa. Od Jingy. Oh bože já myslel že se zlobí..
,,Miluji tě." Pošeptal jsem do polibku.
,,Já tebe taky.." odtrhla se a zadívala se mi do očí.
,,Kookie?"
,,Hmm?"
,,Půjdeš se mnou domů? Já..táta nebude doma 3 nebo 2 měsíce..takže.."
Vyhoupl jsem jí do objetì tak aby se mi držela za krk a měla nohy na mích zádech.
,,Jasně že jo!" Dal jsem ji hubičku a společně jsme šli k ní domů.
☄
ČTEŠ
Pohyby Tance.
Teen FictionPark Jingy je 19 letá dívka která chodí do tanečních necelý 3 roky.. Jeon Jungkook je 21 letý chlapec který si na první pohled zamiloval jednu dívku.. Jingy..