POV. Jimin
Když jsem vyšel z Jingyna domu, uvědomil jsem si co jsem to udělal.
Nikdy před tím jsem takhle výbušný nebyl. A ani jsem nechtěl ale. Prostě ten rozchod.
S Hugy jsem byl šťastný jak nikdy před tím. Miloval jsem jí. Ale ona mě asi..asi jen využívala.
Jednou mi máma řekla že viděla Hugy s nějakým klukem. To bylo ještě před tím kdy jsme spolu byli..
Jsem venku, a koukám do země. Najednou se ale z poza rohu u domů ozve smích. Vykoukl jsem tak aby mě nikdo neviděl.
A bylo to tak.
Byla tam Hugy s tím klukem. Nebo..vlastně nevím jak se jmenuje jestli jsme se už viděli nebo tak ale...uh..
,,Tak..vidím že už jsi šťastná.." ironicky jsem se zasmál.
Ten kluk se z Hugy pustil a koukl se na mě. Ne..ještě jsme se neviděli.. má štěstí..
,,Je šťastná. Mnohem víc," řekl.
,,zmr*e.." pošeptal a zakousl se do Hugy. Jinak řečeno se začali líbat. Byl jsem tam a zíral na ně ale..měl jsem zlost..
Přistoupil jsem k nim a odlepili jsem toho kluka z Hugy tak, aby se koukal na mě.
Nedalo mi to a tomu klukovi jsem dal pěstí do tváře. On se jen nehybne svalil k zemi, Hugy tam jen stála a zírala na něj.
,,Za co?!.." řekla Hugy.
,,Za to všechno..za všechno co jsi mi udělala. Celou dobu našeho vztahu mě provádíš a pak se ještě divíš proč ode mě dostal?! Miloval jsem tě! Byl jsem šťastní jak nikdy před tím! Ale ty jsi mě jen využívala k tomu se dostat k někomu kdo je "lepší..". Doufám že si šťastná.." odřekl jsem moje city a měl chuť odejít.
Pomalu jsem se obrátil ale ten kluk do mě že zadu strčil a já spadl na břicho. Bolelo to..hodně..
Ten kluk se zvedl a společně s Hugy mě oba dva kopli do hlavy. Hugy mě kopla jednou, na což ten kluk asi 7×..
Ještě měl tu drzost a na konci mi flusl do tváře.
Oba dva odešli a Hugy na mě koukla výrazem "nenávidím tě..".
Po 5 minutách kdy jsem s pomalu zvedl jsem ucítil bolest na levé tváři.
V kapse jsem měl mobil a jediné co mě napadlo bylo to..že zavolám Jingy..
Ne, to ne..ještě by na mě byla naštvaná že jsem nikam vůbec šel..
Vytočil jsem číslo který mám nově.
Zvedl to.,,Taehyungu?..."
>~<
ČTEŠ
Pohyby Tance.
Teen FictionPark Jingy je 19 letá dívka která chodí do tanečních necelý 3 roky.. Jeon Jungkook je 21 letý chlapec který si na první pohled zamiloval jednu dívku.. Jingy..