POV. Jingy
S Jungkookem jsme se hodlali obléct. Byl tu ale problém.
,,A kde mám oblečení já?"
Zasmála jsem se.
,,Jungkooku..Měl by jsi jít k sobě a pak se uvidíme u školy, ju?"
Usmál se.
,,Ju." Usmál se a dal mi sladký polibek.
Odtrhli jsme se od sebe a Jungkook pomalu začal vycházet z pokoje. A co táta? Je tam? Co když tam bude?
Pak jsem slyšela jen dveře.
Uf..táta tu (asi) není..
Vzala jsem ze skříně nějaký oblečení.
Vzala jsem si na sebe, legíny..a ano..nemám je moc ráda..navíc mi mamka vždy říká že v nich mám dobrej zadek..Ale nevěnují tomu pozornost..
Pak ještě bíle volné tričko. Které mělo nápis 'TATA' byl tam ještě TATA. Bylo to moc roztomilí.
A pak bílé tenisky na tanec, a k tomu černou tašku s vodou a ručníkem. A už jsem byla na cestě. Na snídani kašlu jako vždy a už jsem zamikala.
Vyšla jsem z domu a mířila ke škole. Už jsem viděla jak ostatní jsou do školy. Byli hrozně smutní. Asi vím z čeho. Chybí mi Hobi..proč sakra odešel..snad se zase vrátí..
V dálce jsem viděla Jungkooka který už na mě mával. Mávla jsem tu taky a běžela k němu. Objala jsem ho kolem krku a společně ruka v ruce jsme šli do školy.
Viděla jsem Taehyunga..ale né Yoongiho..kde je?
,,Ahoj Jungkookoku. Čau princezno." Mrkl na mě Tae.
,,Hej Tae! Princezno ji můžu říkat jen já!" Přitáhl si mě Jungkook do objetí kdy jsem ani nemohla dýchat.
,,Jojo..rozumím..Jingy jsi připravená?." Zeptal se.
,,Na C-co?"
Plácl se do čela.
,,Na co asi..na přehlídku." Zasmál se.,,Um..jojo..jsem.." poškrábala jsem se za krkem.
,,Kde je Yoongi?" Vytrhl mi Jungkook otázku.
,,No není mu dobře.."
,,A..no..n-nevíš kde je Jimin?" Zeptala jsem se.
,,Vy to nevíte?" vykulil oči.
,,N-ne.." řekli jsme s Jungkookem naráz.
,,Jako fakt? On se popral!"
Oba dva jsme se na něho podívali jako na ducha. C-cože! Tak on odejde a pak se popere!?
,,Jak-jak to víš?" Zeptal se Jungkook.
,,On je u Hobiho doma. Je tam s Yoongim."
Uvalilo se nám ale už jsme neměli čas se dál vykecovat. A tak jsme rychlosti blesku běhali do školy.
Všichni do šaten.
Když jsem byla hotová, z kluků jsem byla první takže jsem se rozhlédla po zase..nových tvářích..Byli tu nový..jen..no nevím jestli se mi to zdá, Ale jen kluci..?
,,Ahoj, zlato." Objal mě kolem pasu Jungkook a dával mi malé pusinky na krk.
Usmála jsem se a hlásila jeho ruku.
,,No nazdar smradi." Vyšla paní "namakáná" do třidy..
Ach jo..zase Husoo..
,,Tak, na co tu čekáte! 10 koleček! A honem." Řvala na nás.. asi jí brzo zabiju.
~
Když už jsme tak nějak po tich pěti hodinách skončili. Byla jsem štěstí bez sebe.
Aaaah~ konečně domů.
Ne nejdu domů..du za Jiminem!,,Kam jdeš? Ty nejdeš domů?." Zeptal se v dálce Jungkook.
,,Ne né..jdu za Jiminem.."
,,Tak já taky."
Chytil mojí ruku a společně jsme se vydali s Taehyungem k Hobimu.Byli jsme všichni tři u dveří když v tom je otevřel ospalí Yoongi.
,,Čau Taeh- co tu děláte vy dva?.." zívl Yoongi.
,,Můžeme navštívit Jimina?"
,,Jasně!"
Zuli jsme se a vyrazili za Yoongim.
Byli jsme na chodbě když v tom jsem uviděla Jimina na posteli.
,,Jiminie!" Vykřikla jsem a skočila k němu.
,,Au,Au,au.."
,,P-promiň.." odtrhla jsem se od něj a opatrně ho objala.
Jungkook se ke mě přidal a společně jsme byli u Jimina.,,Jsem rád že jste tady.." usmál se, usmál se nuceně.
,,Jimine..proč jsi nešel domů a radši jsi se popral?!"
,,Já za to nemohl, ruply mi nervy.."
,,Tak počkat..ty jsi si začal..?"
,,Jo..ale odnesl toho míň.." usmál se ale pak mu úsměv spadl.
Jimin si s Jungkookem povídali a já se rozhodla jít za klukama.
Yoongi něco jedl a Taehyung někomu volal..no..škoda chtěla jsem si povídat..a tak jsem se rozhlížel po Yoongiho pokoji..až jsem narazila na vlajku lg-
,,Došlo ti to?" zeptal se v dálce Jimin.
,,On..Yoongi je gay?" Zeptala jsem se nechápavě. Jungkook nastražil uši a polkl.
,,Jo." Řekl klidně Jimin.
,,Aha..on je GAY! OMG MŮJ první kamárád který je GAY, BOŽE já jsem šťastná." Pošeptala jsem si pro sebe. Jenže jsem i skočila takže mě musel slyšet i spící Yoongi.
Zasmála jsem se skočila Jungkookovi do objetí. Usmál se políbil mě.
Polibek prhlobil tím že zapojil i Jazyk který byl tak moc příjemný.
Při líbání jsme ale dělali mlaskavé zvuky což upozornilo Jimina.
,,Hej..lidičky nechejte jsi to na doma." Stěžoval si Jimin. My jsme se dotáhli a utřeli si pusu od svých slin.
,,Hele Jimin potřebuje odpočívat tak by jste mohli už jít.." řekl Yoongi který čuměl na nás.
Šla jsem za ním a silně ho objala.
,,Jingy?.." zašeptal Yoongi.
,,Jsem tak ráda že jsi gay. Jsem tak pyšná." Usmál jsem se a hládila ho po zádech.
,,Díky.." usmál se hladil mé vlasy.
,,Tak už půjdeme.." řekl žárlivě Jungkook a vzal mi mou ruku kterou následně políbil.
Zčervenala jsem se a usmála.
,,Tak se tu mějte kluci!" Vykřikla jsem.
,,Vy taky!" Vykřikl Jimin pak se následně zasmál.
,,Blbeček.." usmála jsem se.
Oba dva jsme se rozloučili dlouhým polibkem a pak šly domů.
ČTEŠ
Pohyby Tance.
Teen FictionPark Jingy je 19 letá dívka která chodí do tanečních necelý 3 roky.. Jeon Jungkook je 21 letý chlapec který si na první pohled zamiloval jednu dívku.. Jingy..