Pov. Jungkook
,,C-co? Kdo to je??" zeptal jsem se zmateně.
,,Je to můj kamarád z dětství, občas si volané a dlouho jsme se neviděli," řekla s upřímností.
,,Aha..a, ví o mě?"
,,myslím že ne, ale hned jak donese kávy tak si k nám sedne a já vás představím~" dala mi hubičku na tvář a já se usmál. Snad ten Jin nemá holku, co když bude chtít Jingy- nene, na to nebudu myslet...teď ne.
Pov. Jingy
Po 5 minutách čekání se k nam řítil Jin s kávami a sušenkami, to je moje máma.
,,Tady to je slečno," řekl s úšklebkem a dál na stůl kávy.
,,Děkuji pane." zasmála jsem se.
Usmál se a sedl si vedle mě.
,,a kdo pak je tohle?" zeptal se a opřel so hlavu o ruku. Zadíval se na Jungkooka.
,,Tohle je můj přítel Jungkook, mami," usmála jsem se a pohladila Kookieho po zádech.
,,Ach ták~ to me těší Jungkooku já jsem Jin hyung~" usmál se podal Kookiemu ruku kterou Kook přijal.
,,Těší m-mě, Jingy-ie mi o tobě nic neřekla," olízl si lžičku od kávy a koukal na mě.
"Vážně musí být tak sexy zrovna teď?!"
,,možná měla důvod, můžeš mi říct něco o sobě." nahodil svůj bunny úsměv a já se usmála sním.
,,No, takže já se s Jingy znám asi tak.. 5 let? Možná stejně dlouho jako s Jiminiem, až na to že Jimin zůstal s Jingy až do teď a já musel odjet do ameriky za práci, moc mě mrzí že jsme si jenom krátce volali, psali, a nic víc. Ale teď chci s vami trávit víc času!" usmál se a Jungkook se zarazil.
,,S námi?" řekl.
,,Ano, s vámi. Chci zase zažít pocit legrace a radosti kterou jsem dlouho nepocitoval. Až do teď co mám Na-"
,,Jine okamžitě za kasu! Hned!" řekl vedoucí za kasou kde Jin měl být.
,,No tak dětska. Uvidíme se později, užijte si kávu. Muah! Papa děti moje!" poslal nám Jinie svojí pusu.
,,To takhle pořád dělá?" zasmál se Kookie.
,,To víš, je nejstarší co se tedy nás týče, je mu 27 takže dítě nemůže být." zasmála jsem se.
,,Ale já dítě taky nejsem! Je mi 23! Jsem tvůj oppa~" přitáhl si mě Kook za pas blíž a dál mi pusu na čelo. Usmála jsem se.
Pov. Yoongi
Ležel jsem na gauči, s potřebou si udělat jídlo. Problém byl ten že v lednici nic nebylo a vařit se mi nechce.
Jediný co mi zbývá je jít nakoupit do nejbližšího obchodu.
Povzdychl jsem se a vstal z gauče.
Hoseok a Taem hráli x-box a cpali se chipsama.
,,Kluci jdu nakoupit, chcete něco-"
,,Jo, chci velkou colu a nějaký ty časopisy-" přerušil mě Taeho a hned jsem přerušil jeho.
,,jaký?"
,,noo.. mě je to jedno nějaký časopis o holkách no-"
,,Tae!" vykřikl na něj Hobi.
,,No jo no jo, jen tu colu." zasmál se a dál hrál.
Kývl jsem a vzal si peníze, klíče, kabát a vyrazil.
Venku bylo docela chladno a tak jsem se trošku klepal.
Když jsem procházel kolem fontány s lavičkami všiml jsem si dívky jak drží mobil a nikým volá, docela dost nahlas smála. Ten hlas mi byl povědomí.
,,Cože?! Hugy?!"
ČTEŠ
Pohyby Tance.
Teen FictionPark Jingy je 19 letá dívka která chodí do tanečních necelý 3 roky.. Jeon Jungkook je 21 letý chlapec který si na první pohled zamiloval jednu dívku.. Jingy..