17.

566 26 0
                                    

POV. Jungkook

Ach jo..Jingy mi jen napsala že je v poho. Ale já ne..bojím se o ní.. co když ji něco udělá..co když...už jí neuvidím..

Ležel jsem v posteli a díval se na TV. Byl tam film který byl neskutečně boží. Úplně jsem se do toho zažral.

Zrovna byla reklama a já si sedl na postel. Díval jsem se na dveře mého pokoje. Ani nevím proč ale zvedl jsem se šel k němu mobilu který byl na stole.

Vytočil jsem moje oblíbené číslo.

Snad to vezme.

Nezvedá to.

A teď se bojím ještě víc..BOŽE co se děje? Už se o Jingy bojím snad maximálně..sedl jsem si na zem a čekal. A ani nevím na co..na Jingy..

Bože jak já ji potřebuju. Je to jen den..no ani mé den ale já ji potřebuju u sebe..

'Co když je..co když je s nějakým jiným klukama..? Nebo něco?'
Tyto otázky se mi celou dobu honily hlavou.

Zapl jsem mobil.. a vytočil Jimina.

,,J-jimine?"

,,Nože co se děje zniš smutné? Děje se něco?.."

,,No.. včera tady byla Jingy..ale pak ke mě přišel její táta.. a vzal si Jingy s sebou domů..ale ona nechtěla.. bojím se o ní.."

,,Neboj se. Ona je šikovná holka. Vše zvládne.."

,,Ale já ne..bojím se o ní.."

,,Neboj..když tak ji zavolej.."

,,No..už jsem zkoušel..ale nezvedá to.."

,,No tak to je blbý.."

,,Nože Jimine napomáháš mi!.."

,,Tak sorry..Hele za 10 minut bych mohl být u tebe..
Už jedu domů.."

,,Neříkal jsi že jedeš na 2 týdny?!"

,,No říkal ale babička má jiné plány.."

,,Aha..tak jo sejdeme se v parku vedle LIDLU. Čus."

,,Čau."

Už to radši zavěsil. Byl jsem rád že aspoň s nikým půjdu..co je za den?!

,,PONDĚLÍ?!"

Co.. vždyť je škola..no na to kašlu..stejně se mi nechce.

Vstal jsem z postele a oblékl se do tepláků a černé mikiny. Venku sice pršelo ale u LIDLU je střecha..tam počkám.

Sešel jsem schody a obul se. Mamka doma není tak půjdu rovnou. Vzal jsem si klíče a vyrazil. Venku prší jak s konve..fakt že jo.

Zrovna jsem šel okolo obchodu a už viděl Jimina který na mě mává.
Zamával jsem mu. Byl pod deštníkem a na sobě měl černou mikinu a džíny. Ha džíny.

,,Čau." pozdravil jsem ho.

,,No čau..jdeme?" řekl.

Pohyby Tance.Kde žijí příběhy. Začni objevovat