24

86 7 0
                                    

''Mikey!'' Roep ik en ik steek mijn hoofd uit de douche. ''Mikey!?'' Michael komt de badkamer in en kijkt me vragend aan. ''Dat ben ik.'' Zegt hij en ik lach zacht. ''Ik ben kleren vergeten. Wil je een onderbroek en joggingbroek voor me pakken?'' Michael glimlacht en knikt. ''Ja, tuurlijk. Komt er aan.'' Zegt hij en hij verdwijnt.

Als ik me afgedroogd heb schiet mij hart in mijn keel als ik zie wat Michael voor me heeft klaargelegd. Oh god. Wat erg. Ik pak het kanten onderbroekje aan een kijk naar de gesloten deur. Hij heeft echt goed moeten rondsnuffelen in mijn kast om die te kunnen vinden. Ik verstop ze altijd. De kanten onderbroekjes en de jockstraps. Hoe heeft hij zo erg lopen graven in mijn kast dat hij weet dat het er is? Klootzak.

Met rode wangen trek ik het onderbroekje over mijn heupen en snel mijn joggingbroek er overheen. Ik kan niet anders. Ik kijk mezelf even aan via de spiegel en zucht diep. Ik poets snel mijn tanden en loop stilletjes de slaapkamer in. 

''Hey, lekker gedoucht?'' Ik knik naar Michael en glimlach klein. ''Ja.'' Ik kruip bij Michael in bed en hij kust mijn wang. Ik glimlach en knuffel hem even. Michael heeft de afgelopen drie dagen bij me geslapen en het bevalt me wel. Ik vind het gezellig. Ik ben ook nog geen enkele keer uit bed gevallen. Ik val bijna altijd uit bed, zo vaak dat ik niet eens meer wakker word en gewoon op de grond wakker wordt. Of ik slaapwandel, handig want als ik wel uit bed val slaapwandel ik mijn bed in. Slaapwandelen is wel kut.

Michael slaapt dus met één of allebei de benen in de mijne gehaakt zodat ik blijf liggen en niet uit bed val of ga slaapwandelen. De afgelopen drie dagen heb ik gewoon vast geslapen. Ik slaak een diepe zucht en keer me op mijn rug naast Michael. Ik heb het echt warm. Ik wil mijn joggingbroek niet uitdoen. Dat vind ik stom. 

''Wat is er?'' Vraagt Michael en ik kijk hem vragend aan. ''Een diepe zucht...'' ''Oh, nee, niks. Gewoon warm.'' ''Jij doet een joggingbroek aan.'' Merkt Michael op en ik knik langzaam. Ja dat is waar, maar uit gaat hij zeker niet.

Of toch wel. Ik ga echt stikken hoor. Ik doe onhandig mijn broek uit onder de dekens en ik probeer Michael niet aan te kijken. Snel flikker ik mijn broek naast het bed. ''Waarom zo onhandig?'' ''Gewoon.'' Mompel ik direct en Michael slaat zijn armen om me heen. 

''Mag ik het zien?'' ''Wat?'' Het komt er dom uit. ''Wat? Je weet waar ik het over heb.'' Michael drukt een kus op mijn kaak en mijn adem stokt in mijn keel. ''Nee.'' ''Waarom niet?'' ''Hoe kom je eraan?'' Vraag ik en ik blijf even stil.

''Weet je nog dat je twee weken terug zei dat je je kleding ging vouwen? Ik keek later die dag of je het had gedaan. Je mooie onderbroeken lagen ertussen.'' Fluistert Michael en de rillingen glijden over mijn rug terwijl mijn hoofd rood gloeit van schaamte. 

''Schaam je je ervoor?'' Vraagt Michael en ik blijf stil. ''Da-'' ''Laat me los.'' Mompel ik en Michael slaakt een diepe zucht. ''Oké.'' Mompelt hij en hij laat me los en draait zich op zijn rug. ''Sorry.'' Hoor ik zacht en ik bijt zacht op mijn lip.

''Alex vond het niks. Alex was... Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen zonder dat het zeer ernstig klinkt. Alex had zijn... Eigen dingen.'' Mompel ik terwijl ik naar de muur kijk. ''Hoe bedoel je? Zonder dat het ernstig klinkt?'' Vraagt Michael en ik haal stilletjes mijn schouders op.

''Nou... Alex was best wel... Ruig ofzo. Op een manier die ik helemaal niet fijn vond zelfs, het deed zelfs vaak pijn. Maar ik had niks te zeggen. Buiten de seks om was hij lief hoor. Maar er is na onze derde keer seks geen enkele keer meer geweest dat ik het fijn vond. Hij vond mijn onderbroeken helemaal niks. Hij lachte me uit ofzo. Hij was er heel duidelijk in. Boxers of niks. En dus sindsdien schaam ik me ervoor ofzo.'' Leg ik uiteindelijk uit en Michael blijft even stil. 

''Dat is kut. Heb je het ooit met hem besproken?'' ''Dan werd hij boos en hadden we dezelfde avond nog seks. Als ik geen zin had dan had ik ook niks te zeggen. Ik had überhaupt niet veel in te brengen.'' Zeg ik zacht en ik draai me op mijn andere zij naar Michael toe. Hij kijkt me onderzoekend aan.

''Waarom bleef je bij hem?'' ''Ik hield van hem. Buiten de seks om was hij een geweldig mens. Dan maar even op mijn tanden bijten, toch?'' Michael schudt zacht zijn hoofd. ''Ik zou dat nooit doen. Ik zou dat niet eens kunnen. Seks gaat om het genot van alle partijen, niet alleen van 1 kant. Dan maar een compromis sluiten. Is dat trouwens de reden dat je soms niet meedeed met gym? Dat je het vergeten was en de verkeerde onderbroek aan had?'' Langzaam knik ik. 

''Ja, dat was heel soms. Omdat ik niet vaak zelfverzekerd genoeg ben om het aan te doen. En met gym moet je je omkleden en dan zou iedereen het zien. No-way.'' Zeg ik hoofdschuddend en Michael knikt begrijpelijk.

''Je weet dat ik je nooit zal forceren om iets te doen toch? En dat als er iets je het gewoon kan zeggen? Ik zal je nooit uitlachen om iets wat je zal dragen of doen. Experimenteren is altijd oké, toch? Dat hoor je te respecteren en te accepteren. Nooit om je voor te schamen.'' Zegt Michael en ik knik langzaam. 

''Ik dacht al dat er iets was waarom je ze zo verstopte in de kast. Het spijt me.'' Zegt Michael en ik schud zacht mijn hoofd. Ik sla de dekens van me af en direct richten zijn ogen zich op mijn onderbroek, maar snel kijkt hij op in mijn ogen.

''Dani als je je niet comfortabel voel dan wil ik niet dat j-'' ''Jij bent niet Alex.'' Zeg ik zacht als teken dat ik hem vertrouw op zijn woord. Michael schenkt me een kleine glimlach en trekt me dicht tegen zich aan na een snelle blik op mijn kanten onderbroekje. 

''Ik hou van jou.'' Zegt hij zacht en hij kust mijn lippen kort waarna ik glimlach. 

''Ik ook van jou.'' Zeg ik zacht en Michael zijn handen gaan nieuwsgierig over het kleine beetje stof. 

''Je bent zo mooi.'' Fluistert hij terwijl hij me blijft aankijken. Mijn wangen kleuren lichtrood waarna ik snel mijn hoofd in Michael zijn nek leg.

Deze keer niet van schaamte, meer uit verlegenheid. 

Problematic Gay | DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu