26

78 6 0
                                    

''Mike...'' Lach ik zacht als ik zie dat Michael mijn boxer heeft omgeruild voor een andere onderbroek. Michael komt onschuldig om de hoek van de badkamer kijken. ''Ja?'' Vraagt hij en ik kijk hem blozend aan. 

''Waarom nou?'' Lach ik zacht en hij glimlacht. Als ik in de spiegel kijk zie ik hoe Michael van achter mij zijn armen om me heen slaat en zijn handen over de voorkant van mijn onderbroekje laat glijden.

''Het staat je zo goed.'' Ik voel zijn hete adem langs mijn oor glijden wat rillingen over mijn hele lichaam verspreid. Een blos verspreid over mijn wangen. ''Oh.''

''Ik ging laatst je kast opruimen e-'' ''Michael...'' Zucht ik en hij glimlacht. ''Ik zei toch. Niks om je voor te schamen. Ik lach je niet uit, nooit. Ik vind je zo mooi in deze onderbroek. Zo sexy.'' Zegt Michael en mijn huid tintelt waar zijn adem mijn huid raakt.

''Maar... Het viel me op dat je qua mooie onderbroekjes... Vooral de kleine van kanten broekjes hebt. Vind je die het mooist?'' Mijn wangen kleuren vuurrood en ik kijk naar Michael in de spiegel maar kijk weg als ik zie dat hij via de spiegel naar mijn hoofd kijkt. ''Mh? Vind je die het mooist?'' Vraagt hij opnieuw en ik knik langzaam. ''Ja.'' Zeg ik zacht en Michael glimlacht. ''Ik ook.'' Zegt hij en ik kijk verbaasd op in de spiegel. ''Kijk nou hoe sexy je er uit ziet.'' Glimlacht hij en ik kijk opnieuw weg. Ik haat hem nu.

''En je had nog... Shit hoe heet dat nou? Ik weet het niet meer.'' Zucht Michael. ''Jockstraps.'' Mompel ik en Michael knikt. ''Die bedoel ik ja.'' Glimlacht Michael. ''Maar er zijn veel lelijke te vinden.'' ''Zijn er ook mooie?'' Ik knik langzaam en kijk Michael via de spiegel aan. ''Ja.'' ''Heb je mooie gevonden?'' ''Ja.'' ''Heb je ze ook gekocht?'' Ik neem een diepe hap adem en knik dan langzaam. ''Ja.'' ''Laat eens zien.'' 

''Ik zie al waar je mee bezig bent.'' Zeg ik met een verlegen lachje en Michael draait me simpel om. Ik kijk op naar hem terwijl hij me dicht tegen zich aan trekt. ''Toe dan?'' Vraagt hij en ik bloos licht. 

''Ik geloof niet dat er mooie zijn.'' ''Echt wel!'' Zeg ik en ik sleur hem mee. Pas als we voor mijn kast staan heb ik door hoe sneaky Michael me te pakken had. 

Lul.

Ik ga voor de kast zitten en trek wat laatjes eruit. Michael kijkt grijnzend toe hoe ik door al mijn ondergoed graai. ''Niet zo grijnzen, lul.'' ''Ga je ze allemaal voor me aandoen?'' ''Nee.'' Zeg ik en Michael pruilt. 

''Nee.'' Herhaal ik streng en ik hou een nieuwe in de lucht. Michael pakt het aan en kijkt ernaar. 

''Je billen zijn al mooi met dat kant, maar met deze... Hou op hoor.'' Grijnst Michael en ik word opnieuw rood waardoor ik maar een andere toe gooi.

We kunnen deze onderbroeken discussie maar beter achter de rug hebben. Misschien houdt hij dan op. ''Ik heb ze vooral met zo een grieks randje eraan gezien. Jij hebt er niet zo een.'' ''Vind ik echt heel lelijk.'' Zeg ik en Michael lacht zacht.

 ''Deze ziet er goed uit.'' Zegt Michael die er eentje voor mijn neus weg pakt. ''Maar alleen deze twee vind je mooi? Ik dacht dat je met een hele lading mooie jockstraps en kanten slipjes aan zou komen.''

''Waarom zou ik moeite doen voor mooi ondergoed als mijn toenmalige vriend het niet mooi vond en ik het alleen in het weekend kon dragen. Niemand zou het zien.'' Michael schudt zijn hoofd. 

''Nee, dat maakt niet uit. Of iemand het nou wel of niet ziet. Jij ziet het, jij draagt het. Je mag jezelf toch mooi voelen?'' Vraagt Michael en ik haal mijn schouders op. ''Ja, het antwoord is ja. Als jij een mooie onderbroek of whatever ziet moet je niet aan een ander denken, maar aan jezelf.'' Zegt Michael die mijn hoofd kust en de laatjes terug in de kast doet. 

''Maar ze zijn mooi, net zo mooi als jij.'' Zegt Michael die mijn nek kust als ik van de grond ben opgestaan. ''Dankje.'' Mompel ik zacht en Michael glimlacht.

''Gaan we naar bed?'' Vraagt hij zacht en ik knik. Ik gooi mijn kastdeur dicht en zie Michael al in mijn bed kruipen. Ik zal hem missen als hij morgen weer thuis gaat slapen. Het is fijn om hem bij me te hebben. Ik kruip lekker naast Michael en hij trekt me direct tegen zich aan. Hij wikkelt zijn benen om mijn benen en kust mijn schouder.

''Slaap lekker, knappe man.'' Fluistert Michael en ik glimlach. ''Slaap lekker, Mikey.''

Plots realiseer ik me dat ik in mijn woonkamer sta. Michael houdt mijn armen vast en kijkt me aan. ''Ga je mee naar bed? Lekker slapen. Je gaat me morgen uitlachen en me voor gek verklaren dat dit gebeurd is. Maar kom lekker naar bed.'' Zegt Michael en ik knik. ''Ik ben wakker?'' ''Ja dat zeg je altijd. Hoe laat is het?'' Vraagt Michael en ik zoek de klok. Als ik slaapwandel kan ik geen klokkijken. Ik wist dat helemaal niet. Maar voor Michael is het perfect om te zien of ik wakker ben of slaapwandel. 

''Half vier.'' Zeg ik en Michael knikt. ''Goeiemorgen. Ga je lekker mee terug naar bed?'' Vraagt hij en ik knik. ''Heb ik geslaapwandeld?'' ''Ja, het is niet erg, lieverd. We gaan nu weer lekker slapen.'' Zegt Michael en ik knik. ''Ja.'' Mompel ik en we lopen de slaapkamer in. Ik ben echt moe.

Michael houdt de deken open en snel stap ik bij hem in het warme bed. Oh wat lekker. Ik merk nu pas hoe koud mijn lichaam was. ''Slaaplekker, lieverd.'' Zegt Michael die een kus op mijn hoofd drukt. Met gesloten ogen knik ik en al snel ben ik weer diep in slaap. 

Problematic Gay | DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu