Dikke tranen rollen over mijn wangen terwijl ik haast geen lucht binnenkrijg. Een kreun verlaat Alex zijn mond gevolgd door een kreun van Thijs, een vriend van Alex.
Mijn gedachten lijken uitgeschakeld. Ik zit als een hulpeloos persoon in het midden.
Ik voel Thijs zijn handen op mijn achterhoofd waarna hij mijn hoofd nog verder naar voren drukt dan het al was. Mijn neus raakt zijn buik en ik kokhals terwijl ik mezelf probeer te bevrijden uit mijn benarde positie. Ik krijg echt geen adem meer. Ik hoor Alex hard lachen.
Ineens verdwijnt Alex achter me weg, vervolgens verdwijnt Thijs ook en laat ik mezelf futloos en diep beschaamd op het bed vallen.
Ik kan weer ademhalen, trillend haal ik diepe teugen adem en knijp in de dekens.
Binnen no-time neemt iemand me in zijn armen en houd mij stevig vast, dicht tegen zich aan geklemd. Als ik kort kijk zie ik dat het Michael is. Thank god.
''Het is goed, lieverd. Ze zijn weg. Ik ben er.'' Michael aait door mijn haar en ik voel me oprecht net een baby.
Mijn wimpers zitten aan elkaar geplakt van de tranen. Michael bedekt me met de deken en trillend hang ik tegen hem aan.
Tweede keer. Stefan op de wc's in school, nu in mijn eigen huis. Van twee kanten door twee personen.
Alles gaat fout.
Ik ben er klaar mee.
Michael wiegt heen en weer en ik hoor andere voetstappen. ''Het is Tim, geen paniek.'' Zegt Michael zacht die mijn hoofd kust. Kort open ik mijn ogen en zie een kokende Tim.
Ik heb hem nog nooit zo boos gezien. Zijn bloed kookt. Maar ergens is het ook wel fijn, hij is er voor me. Soms gedraagt hij zich als een klootzak, maar nu is hij er gewoon.
''Stelletje fucking schoften. Klootzakken.'' Zegt hij kwaad en hij zet de twee konijnen op mijn bed waarna hij er zelf ook bij komt. ''Wil je douchen?'' Vraagt Michael en ik schud mijn hoofd. ''Hoe voel je je?'' Vraagt Michael en ik kijk hem aan. ''Ik... Ik ben misselijk. Ik heb pijn en voel me echt goor.'' ''Waarom wil je niet douchen dan? Dat is toch lekker?'' Vraagt Tim en ik haal mijn schouders op.
Ik voel me een klein kind.
''En als ik mee ga?'' Even denk ik na over zijn aanbod. ''Even wachten?'' Langzaam knik ik en sluit nog even mijn ogen. ''Zal ik gaan?'' Vraagt Tim en ik knik langzaam. ''Sorry.''
''Geen sorry zeggen. Het is oké. Als ik iets kan doen of je wilt praten kan je me appen of bellen hé.'' Zegt hij en ik knik langzaam. Stilletjes staat hij op, ik voel hoe hij me nog even in zich opneemt voor hij mijn kamer verlaat.
Als Tim weg is en ik nog even naar de muur heb gestaart tilt Michael me naar de douche. Het vuur staat in Michael zijn ogen als hij mijn rug en billen ziet. Hij probeert het te verbergen door me een klein glimlachje te geven.
Zuchtend leun ik tegen Michael aan en laat de warme stralen over me heen glijden. Het prikkelt en brand op mijn rug en billen.
''Mag het iets kouder?'' Vraag ik en Michael knikt. ''Ja, tuurlijk.'' Zegt Michael die de kraan kouder draait.
Het water is eigenlijk te koud, maar mijn rug en billen vinden het ontzettend fijn. Het branderige en prikkende gevoel wordt direct minder erg.
Ik wil een boxer pakken maar Michael houdt me tegen. Mijn favoriete onderbroek is net gesloopt. Verloren ligt het op de grond waarna ik een diepe zucht slaak. ''Wacht even.'' Zegt hij zacht en hij hurkt achter me neer.
''Wat ga je doen?'' Ik ril als ik voel hoe Michael iets kouds op mijn billen smeert. Ik kijk over mijn schouder hoe hij zorgvuldig mijn billen insmeert met crème.
Wonderbaarlijk genoeg branden mijn billen nu minder dan eerder. Alsof ze afkoelen en rustig worden.
Calm your butt, but literally.
Ook smeert hij een deel van mijn rug met een andere crème in. Het is ergens wel fijn. Het voelt minder aanwezig dan eerst.
Michael geeft mijn onderbroek aan zonder te discussiëren over het feit dat dat een boxer is. Hoe gek het ook klinkt, ik hou van die discussies. Ik vind het altijd grappig om te zien hoe veel waarde Michael hecht aan mijn ondergoed.
Vooral omdat hij weet dat ik zijn setje in mijn rug nodig heb om het ondergoed te dragen die ik ook echt mooi vind. Ik háát boxers. En voor die reden gooi ik de boxer terug in de kast. Michael volgt stiekem mijn bewegingen terwijl ik een andere onderbroek pak. Die zit ook veel lekkerder dan de boxer, ook nog eens minder strak. De stof voelt zacht aan op mijn gevoelige huid.
''Wil je nog iets?'' ''Nee.'' Zeg ik terwijl ik onder de dekens kruip. ''Kom je bij me liggen?'' Vraag ik en Michael knikt met een glimlach. ''Natuurlijk.'' Zegt Michael die zijn spijkerbroek uit doet en bij me kruipt.
''Wat deden Tim en jij hier eigenlijk?'' ''Ik kwam Tim tegen en zei dat ik onderweg naar jou was. Toen zei hij dat hij je al een tijdje niet meer gezien en gesproken had. Daarna heb ik hem meegevraagd, achteraf ben ik daar wel blij mee.'' Legt Michael uit en ik knik.
Tim en ik hebben elkaar inderdaad al een tijdje niet meer gezien. We hebben nu beide vakantie en daar genieten we nu even volop van. Nou ja... Dat was mijn plan.
Ik denk dat hij meer geniet dan ik.
''Ben je moe?'' Ik knik en leg mijn hoofd tegen Michael aan. ''Ja, ik had al slecht geslapen.'' Michael knikt en kust mijn hoofd. ''Ga even lekker slapen, dan.'' ''Wil ik niet.'' Mompel ik en Michael fronst. ''Ik vind praten met jou veel leuker.'' ''Dan doen we dat.'' Glimlacht Michael en tevreden glimlach ik.
Uiteindelijk praten we nog voor urenlang.
JE LEEST
Problematic Gay | Dutch
RomanceDaniel beter bekend als Dani is een flinke pestkop. Zelf vind hij dat hij een goede reden heeft waarom hij pest, maar zoals iedereen weet: er is geen goede reden om te pesten. Nooit niet. Waarschuwing: Taalgebruik, geweld, seksueel getinte scenes, d...