3

401 5 0
                                    

Connor.

Wat is er zojuist gebeurd? Waarom zou ze me afwijzen? De hele avond kijkt ze naar me alsof ze me wil en dan zoen ik haar en dan duwt ze me weg. Ik loop weer naar binnen en zoek haar.

'Hebben jullie die Luna gezien?' Vraag ik aan Chase.

Hij schudt zijn hoofd en neemt een trek van zijn sigaret. Vervolgens houdt hij hem voor mijn gezicht. 'Moet je?' Ik pak hem aan en neem er een trek van. Vervolgens blaas ik de rook uit en neem er nog een. 'Ze liep trouwens wel gehaasd weg met haar vriendinnetjes. Wat heb je gedaan?' Zegt hij lachend terwijl hij de sigaret dooft.

'Ik zoende haar. Ze wees me af. Maar ze kan wel goed zoenen voor zover we hebben gezoend,' zeg ik met een grijns.

De rest van onze vrienden luisteren nu ook mee.

'Hier heb je een dare vriend,' zegt Nick uit het niets, met een uitdagende grijns. 'Kom maar op,' zeg ik. 'Ontmaagd haar. Je hebt twee maanden om daarvoor te zorgen.' 'Dat lukt me al binnen een maand,' antwoord ik lachend.
'Prima, dan heb je een maand.' 'Deal.' Lachend schudden we elkaars handen. Ze weten dat het me wel gaat lukken, ik weet ook dat het me gaat lukken.

'Trouwens Connor. Ik heb ook wel weer zin in zo'n maagdje, dus pas op,' zegt Chase grijnzend. 'Nou succes. Je weet al niet hoe je aardig moet doen tegen meiden,' zeg ik lachend. Zijn grijns verdwijnt en nu kijkt hij nogal uitdagend. 'We zullen zien vriend.' En dan loopt hij weg.

Dit is precies waarom ik bevriend ben met deze mensen. Ze willen precies hetzelfde als mij en ze weten dan ook nog eens wat ik wil. Kort gezegd, ik ben geen goeie jongen en zij ook niet.

De brunette van vorige week staat naar me te kijken. Deze keer heeft ze vriendinnen bij zich.
Een van haar vriendinnen komt na een aantal seconden naar me toe. Ze komt dicht tegen me aan staan en kijkt me aan. 'Ik heb veel... leuke dingen over je gehoord,' probeert ze op een verleidelijke stem te zeggen.

Ik leg mijn handen op haar heupen en trek haar volledig tegen me aan. 'Zullen we maar dansen dan?' Vraag ik met een grijns. Wanneer ze glimlacht en knikt lopen we naar de dansplek. Meteen gaat ze tegen me aan schuren. Dit kan nog wel eens een leuke nacht worden op dat Luna gedoe na.

Luna.

'Ik kan nog steeds niet geloven dat Connor je heeft gezoend,' zegt Autumn terwijl ze enthousiast haar pyjama aan doet. 'Want jongens kunnen mij niet zoenen?' Vraag ik lachend.

Ik weet wat ze bedoelt, maar we plagen elkaar altijd op deze manier. Ze rolt haar ogen en geeft me een duw, waardoor ik nu lachend op het bed lig.

'Het leuke is nog wel dat jij hem weg duwde Lun,' zegt Katie die zit te lachen bij het beeld. 'Ik snap niet dat hij dacht dat ik hem wou zoenen?' Katie fronst. 'Ik heb ze afgeluisterd. Hij zei dat je de hele tijd naar hem keek.'
'Dat kan best waar zijn,' mompel ik wat schamend. 'Maar hij is knap, daarom. Ik wou niet dat dat ging gebeuren,' zeg ik met een wat onschuldige glimlach.

'Hij is ook niet het type jongen waar je iets mee wil hebben,' zegt Autumn maar al te serieus.
'Dat is zeker waar,' antwoord ik. We kijken elkaar alle drie aan en hebben uit het niets de slappe lach. We besluiten een film te kijken en rond vijf uur besluiten we te gaan slapen.

Ruin my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu