9

340 5 0
                                    

Luna.

Ik loop richting de deur naar de achtertuin als Connor ineens voor me staan. 'Ik dacht dat je misschien dorst had,' zegt hij terwijl hij een beker voor mijn neus houdt. Ik neem het van hem aan en drink het op. Ja, ik had dorst.

Zachtjes bijt ik op mijn onderlip. 'Wil je dansen?' Vraag ik dan.

Hij grijnst en knikt. Dus ik pak zijn hand vast en neem hem mee naar het midden van de dansende menigte. Op dit moment voel ik totaal geen schaamte, dus me tegen hem aan en begin te dansen.

Hij heeft zijn armen rond mijn middel gewikkeld en drukt me wat tegen zich aan.

Zijn ademhaling is goed te horen aangezien zijn hoofd op mijn hoofd is genesteld. Vanuit de hoek van de kamer zie ik Katie met een opgetrokken wenkbrauw naar me kijken. Ondertussen staat een jongen haar nek te zoenen. Ik frons even en draai me dan om.

Connor pakt dan mijn hand vast en trekt me rustig mee naar een muur. Hij duwt me zachtjes tegen de muur aan en komt tegen me aan staan.

Zijn voorhoofd leunt tegen de mijne aan en zo staan we voor een paar seconden. Dan hou ik het niet meer en zoen ik hem. Hij zoent zonder moeite terug. 'Je moest eens weten wat je nu met me doet,' mompelt hij tussen de zoen door.

Door die opmerking ga ik naar achter met mijn hoofd en kijk ik hem vragend aan. Hij glimlacht, pakt mijn hand en brengt het naar de redelijk opmerkelijke bobbel die hij in zijn broek heeft.

'I-ik-' 'Je hoeft niets te doen of te zeggen, maar kunnen we alsjeblieft naar een rustigere ruimte gaan.'

Ik knik. 'Waar?' 'Boven is afgesloten voor de mensen.' Ik glimlach en knik als teken dat ik hem volg. Hij loopt naar de trap en gaat dan naar boven. Ik volg hem en vervolgens zijn we in zijn kamer.

'De vorige keer heb ik het niet gevraagd, maar hoe kun je zo'n huis betalen.'

Hij grinnikt en gaat op zijn bed zitten. 'Mijn familie is niet bepaald arm, helemaal niet zelfs. En dan ben ik op de een of andere manier ook nog eens de favoriete kleinzoon.'

'Ja dat is ook apart,' zeg ik met een plagerige glimlach. Hij zucht en kijkt naar de bobbel in zijn broek.

'Ik ben even bezig in de badkamer,' zegt hij voordat hij snel de badkamer in loopt. Ik hoor de deur op slot gaan. Ik plof neer op zijn bed en kijk de kamer rond. Er staat een fotolijst op het venster van het raam. Van dichtbij kan ik het niet zo goed zien, dus ik sta op en net wanneer ik wil kijken hoor ik een kreun. Ongemakkelijk bijt ik op mijn lip. Ik schud het ongemakkelijke gevoel van me af en pak de fotolijst vast.

Connor staat op de foto met een meisje die zo'n 12 jaar is. Ze staan beiden zeker schattig op de foto. Ik bedenk maar dat ik moet gaan zitten en ga ongeveer op dezelfde plek van net zitten.

Nogmaals hoor ik een kreun alleen deze is harder. Het is ook nog eens te horen dat hij zich probeert in te houden. Ik glimlach als vijf minuten later de deur weer van het slot wordt gedraaid.

'Weet je, je had niet stil hoeven te zijn hoor. Niet dat het je is gelukt trouwens, maar voor de volgende keer alvast.'

'De volgende keer?' Zegt hij kort lachend. 'Je bent wel zeker over je zaak he.'

Ik lach even en dan valt er een stilte.

We kijken elkaar aan. Ik zie aan hem dat hij iets gaat doen. Ik ben er anders niet zo zeker over wat we hier doen. Maar die vraag in mijn hoofd wordt al gauw beantwoord als hij me zoent. Voorzichtig drukt hij me in het matras en gaat hij boven me hangen.

Langzaam gaat hij vanaf mijn lippen, naar mijn kaak en dan naar mijn nek. Dan begint hij te zuigen op verschillende plekken. Al de hele tijd lig ik zwaar te ademen en nu krijgt hij het voor mekaar dat er een zachtte kreun mijn mond verlaat.

'Laat het eruit,' mompelt hij tegen mijn huid. Hij maakt weer zijn weg naar mijn lippen en kijkt me dan aan. 'Wil je blijven slapen?' Ik glimlach lichtjes, knik en zoen hem dan voordat hij weer iets kan zeggen.

Ik voel iets door me heen stromen wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Maar ik wist al was voor een gevoel het was.

Het was pure lust.

Ruin my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu