Connor.
Ik zet haar af bij haar flat en rij weg als ze binnen is. Het beeld dat ze op haar lip bijt kan ik maar niet uit mijn hoofd halen.
Ze is zo onschuldig en ondertussen weet ze wat ze wil. Ze is sociaal, maar toch verlegen. Het is lastig om haar precies te plaatsen. Maar één ding weet ik zeker. Ze is zeker niet zoals elke andere meid op dat soort feesten.
Ik grijp mijn telefoon uit mijn zak. Normaal had ik gisteravond een meid mee naar huis genomen, dat heb ik ook maar op een andere manier.
Laten we maar gewoon zeggen dat ik zin heb. Dus ik app een meid die ik wel vaker app.
11:55
Kun je over 10 min bij mij zijn?
11:57
Ja, tot zo xx
Ik rijd terug naar mijn huis en niet veel later komt ook zij aan. Ik doe de deur open en meteen zoent ze me. Ze weet tenminste wat ik wil. Ik gooi de deur dicht en trek haar shirt uit. Zo maken we een spoor van kleding richting de bank.
Luna.
Ik sluit de deur achter me en kijk toe hoe Autumn en Katie beiden op me afkomen rennen. 'Luna! Waar was je?' 'Bij Connor,' zeg ik terwijl ik mijn schoenen uit doe.
Beiden kijken ze me verbaasd aan. 'Er is niets gebeurd! We hebben alleen gezoend en dat is het. Ik was trouwens toch al in de auto in slaap gevallen.' 'Vertel ons alles,' zegt Autumn die duidelijk maar al te nieuwsgierig is.
Ik vertel ze alles wat er zo'n beetje vandaag en gisteravond is gebeurd.
'Als hij je heeft aangeraakt terwijl je sliep he. Dan is hij dood,' zegt Autumn die me beschermend aankijkt.
'En dat heeft hij niet. Ik geloof hem en trouwens als hij me had ontmaagd zou ik dat voelen. Dat zijn jullie woorden,' zeg ik wat lachend.
Zo'n drie uur later komt Naomi binnen lopen. 'Bij wie was je?' Vraag ik met een nieuwsgierige glimlach. 'Bij Tate. Zin om te shoppen?' 'Daar kan ik geen nee tegen zeggen.'
En dus gaan we met zijn tweeën naar de stad. In de stad komen we redelijk wat mensen tegen die we kennen. We passen kleding die we niet kopen, maar we passen ook redelijk veel wat we wel kopen.
Na een aantal uur is het wel genoeg geweest en gaan we terug naar huis. Wauw wat doen mijn voeten pijn.
JE LEEST
Ruin my life
RomanceLuna is een 18 jarige meid die studeert. Ze is nooit echt een feestbeest geweest en toch weten haar vrienden haar altijd over te halen mee te gaan. Zo ontmoet ze Connor, de jongen die niet in relaties geloofd. Connor krijgt een dare die hij maar met...