26

260 4 0
                                    

Luna.

Nadat ik afscheid heb genomen van Connor ben ik zo snel mogelijk naar huis gegaan. Hij heeft me gezoend. Ik staar voor me uit en ga met mijn duim over mijn onderlip. 'Waar ben ik mee bezig?' fluister ik tegen mezelf. 'Aarde aan Luna!' 'Huh?' Ik kijk op en Autumn staat een paar meter voor me. 'Er komen zo een aantal mensen langs om voor de examens te leren. Dat is oké toch? Je kunt trouwens best wel mee leren.' Oh ja, examens. De tijd is zo snel voorbij gevlogen. Het ene moment was het het begin van het jaar en nu moeten we al voor onze examens leren. Maar ik heb zoveel lessen gemist! Ik kan net zo goed nu al stoppen. 'Ja tuurlijk. Ga jullie gang. Ik moet alleen ergens naartoe dus ik ben er toch niet bij.' 'Oh, waar ga je naartoe?' Ik zucht. 'Dat is een hele goede vraag. Maar ik zou me sowieso niet kunnen concentreren.' Autumn kijk me bezorgd aan. 'Wat is er gebeurd?' Zachtjes schudt ik mijn hoofd. 'Niets ergs... ik ben gewoon in de war.' 'Niets ergs? Dus er is wel iets gebeurd?' 'Connor heeft me gezoend.' 'Oh, uhm... wauw. Ik weet niet wat ik moet zeggen.' 'En ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen.' Ik loop naar de koelkast en schenk wat cola in een glas. 'Nou misschien moet je je eerst maar bedenken of je gevoelens voor hem hebt of iets in die richting. Hij heeft jou misschien eerder bespeeld maar dan hoef jij het niet bij hem te doen.' Gauw schud ik mijn hoofd. 'Nee, dat zou ik nooit doen. Ik zou het waarschijnlijk niet eens kunnen.' Autumn lacht eventjes en gaat dan op de bank zitten. 'Wees gewoon voorzichtig.' 'Wanneer ben ik dat niet?' zeg ik op een sarcastische toon. Ik neem mijn cola mee naar mijn kamer en ga maar een film kijken.

Na twee films af te hebben gekeken ben ik de stad in gegaan en ben ik uiteindelijk bij Connor zijn huis beland. Ik zit nu op de bank terwijl Connor drinken voor ons beiden haalt. 'Blijf je hier eten?' Ik knik. 'Dat lijkt me wel wat.' Er verschijnt een sexy glimlach op zijn gezicht terwijl hij zachtjes een liedje neuried. Hij trekt me overeind zodat ik tegen hem aan sta. Meteen begin ik als een gek te blozen. Hij legt zijn hand onder mijn kin en leunt naar mijn oor. 'Ik denk dat we chinees moeten eten.' 'Oh mijn-' Ik grijp een kussen van de bank en sla hem er een aantal keer mee. Hij lacht en pakt het kussen van me af. 'Oppassen, je wil geen kussen oorlog met me starten kleintje!' Ik trek mijn wenkbrauwen op en glimlach. 'Kleintje? Nou nou, nu ben jij degene die moet oppassen,' zeg ik lachend. Ik grijp het kussen vast en probeer het uit zijn handen te trekken. Hij duwt me voorzichtig op de bank en gaat bovenop me zitten. Ik lach en duw hem op de een of andere manier op de bank. Nu ben ik degene die bovenop zit. 'Oké, oké! Ik geef op!' zegt hij lachend. 'Dat dacht ik al.' Ik ga met mijn gezicht boven het zijne hangen en kijk hem hijgend aan. Hij gaat met zijn gezicht naar boven tot we zoenen. Na een korte tijd stop ik en kijk ik hem met een glimlach aan. 'Dus... chinees?'

A/N:  Sorry dat ik niet zo veel plaats. Ik heb de laatste tijd best wel wat last van writers block hehe. Maar ik zal proberen regelmatig hoofdstukken te plaatsen ;)

Ruin my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu