Luna.
Het is inmiddels alweer een week zes dagen later. Ook is het nog eens vrijdag, wat betekent dat we weekend hebben. De meiden hebben me overgehaald om weer naar een feestje te gaan. Heel misschien ga ik een keertje drinken. Wie weet hebben ze gelijk dat die dingen dan leuker zijn.
Ik open de deur als Naomi ongeduldig op mijn deur klopt. 'Kalm! Ik ben er,' zeg ik grinnikend. 'Dus ik heb de perfecte jurk voor je,' is het eerste wat ze zegt.
'Ook hallo,' zeg ik lachend.
Ze vist een jurk uit haar tas en drukt hem in mijn handen. Het is een bordeaux rode jurk, die waarschijnlijk strak over mijn lichaam valt. Ook valt het me op dat je mijn halve rug kunt zien.
'Stop met er zo naar te kijken en doe de jurk aan,' zegt ze bazig. Ik loop mijn slaapkamer in en doe hem dan aan. Dan realiseer ik me dat ik misschien een ander ondergoed setje aan moet doen. Ik beslis het maar meteen te doen. Dan vergeet ik het niet.
Ik open mijn la, pak een rode bh en een rode slip met kant eraan. Dit is prima. Als ik dat aan heb, doe ik de jurk weer aan en loop ik naar Naomi.
'Ik zei toch dat hij perfect voor je is!' 'Ja je had gelijk.'
'Doe je haar los en niet in een knot of iets.' Ik doe mijn haar los en zorg ervoor dat het wat beter zit. 'Dan nog een paar laarzen en dan nog wat make up. Meid ik ga ervoor zorgen dat dit de beste nacht van je leven wordt,' zegt ze met een trotse glimlach. We maken ons beiden verder klaar en anderhalf uur later zijn we op weg naar het feestje.
Het is al erg druk als we aankomen dus we besluiten buiten te wachten op Autumn en Katie. Niet heel veel later zijn ook zij er en gaan we met zijn vieren naar binnen.
De geur van zweet en bier en dan ook nog eens de hitte, is eerst wat overwelmend. Dan ben ik er wel weer aan gewend en gaan we wat te drinken halen. Katie drukt een rode beker in mijn handen. 'Wat is het?' Vraag ik twijfelend.
'Bier,' zegt ze lachend ,'wat dacht je? Ik ga je echt niet meteen wodka of zo geven.'
Ik kijk naar de beker. Weet je wat. Het zal ook wel. En zo sla ik de hele beker in één keer achterover.
'Lekker Lun!' Schreeuwt Naomi vrolijk. Wat mensen kijken om, maar eerlijk gezegd kan dat me op dit moment geen ene flikker schelen.
Deze keer schenk ik niet nog een beker in, maar pak ik gewoon een bier flesje. Als ik daarvan ook weer een helft van op heb besluiten we te gaan dansen. Ook ik dans deze keer sensueler dan de vorige keer.
Ik draai een rondje en dan als ik weer terug sta zie ik Connor met zijn vrienden binnen lopen.
Tuurlijk is hij hier ook. Hoe heb ik ooit kunnen denken dat hij hier niet is? Hij kijkt de kamer rond waardoor ik wegkijk en mijn aandacht weer op de meiden richt.
'Ik heb dorst!' Schreeuw ik boven de muziek uit. 'Dan ga je drinken halen,' schreeuwt Autumn terug. Ik knik en loop dan naar de keuken.
Ik zie iets staan en kijk er fronsend naar. Het ziet er lekker uit, maar ik weet alleen niet wat het is.
'Dit is het zwakke spul. Geloof me, je wil iets sterkers,' zegt een mannelijke stem achter mij. Ik draai me om en moet wat omhoog kijken om hem aan te kijken. Tuurlijk is het Connor.
'Wie zegt dat ik sterk spul wil?' 'Geloof me, dat wil je.' Dus hij grijpt iets van het aanrecht, schenkt het in een beker en duwt het in mijn handen. 'Het is lekker. Gewoon drinken.' Ik kijk hem aan en neem dan een slok van het drinken. Het is inderdaad niet heel vies. Ik print de naam van de fles in mijn hoofd en dat is eigenlijk het enige wat ik de rest van de avond drink.
JE LEEST
Ruin my life
RomanceLuna is een 18 jarige meid die studeert. Ze is nooit echt een feestbeest geweest en toch weten haar vrienden haar altijd over te halen mee te gaan. Zo ontmoet ze Connor, de jongen die niet in relaties geloofd. Connor krijgt een dare die hij maar met...