Luna.
De volgende ochtend gaat Connor zijn wekker maar ik weiger het om uit bed te komen of mijn ogen te openen. 'Goedemorgen,' fluistert hij hees. Hij drukt een kus tegen mijn slaap en staat op. Hij loopt de badkamer in en even later heeft hij zich duidelijk gedouched. Hij heeft alleen een handdoek om zijn heupen en zijn bovenlichaam is nog steeds nat. Ik kijk hem aan en trek een wenkbrauw op. 'Je kunt ook best zo rondlopen als ik er ben,' zeg ik met een knipoog er achter aan. Hij grijnst, pakt zijn kleding en loopt weg. Daarna komt hij weer aangekleed terug. 'Kom.' Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Sta gewoon op. Zo moeilijk is het niet,' zegt hij met een glimlach op zijn gezicht. 'Nee! Ik ben in winterslaap,' zeg ik terwijl ik de dekens over mijn hoofd trek. 'Wat? Het is niet eens zo koud buiten en je bent niet eens dier!' Ik lach maar blijf nog steeds liggen. 'Ik kan zijn wat ik wil.' 'Ga gewoon uit bed!' 'Nee!' Ik hoor hem zuchten. 'Oké... dat is het.' Ik voel zijn gewicht op het bed zakken, wat ik alleen niet had verwacht is dat hij me om tilt in bruidsstijl. 'Zet me neer!' schreeuw ik lachend. 'Nee,' zegt hij simpel. Uiteindelijk legt hij me neer op de bank. 'Koffie of thee?' 'Beiden?' Hij draait zich om met een wenkbrauw opgetrokken. 'Ik heb nog een beter idee. Wij blijven allebei lekker hier op de bank terwijl we ontbijt bestellen.' Ik glimlach breed. 'Dat noem ik nog eens een idee.'
Ik kom thuis aan en kleed me meteen om. Connor heeft me mee uit gevraagd en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Katie kijkt me fronsend aan als ik mijn kamer weer kom uit lopen. 'Jij bent me nog eens vrolijk,' zegt ze nadenkend. 'Waar was je gisteren?' 'Bij... Connor. Heeft Autumn het niet gezegd?' Ze schudt haar hoofd en blijft me aankijken. 'Als hij je hart weer breekt is het je eigen schuld.' Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Dat gaat hij niet, geloof me.' Ze haalt haar schouders op. 'Als jij het zegt. Trouwens, Jace is nog langs geweest en hij zegt dat er iets ernstigs is. Waarschijnlijk komt hij zo wel weer langs.'
'Wat...'
JE LEEST
Ruin my life
RomanceLuna is een 18 jarige meid die studeert. Ze is nooit echt een feestbeest geweest en toch weten haar vrienden haar altijd over te halen mee te gaan. Zo ontmoet ze Connor, de jongen die niet in relaties geloofd. Connor krijgt een dare die hij maar met...