Luna.
De volgende ochtend heb ik gelukkig vrij. Ik besluit niet samen met Autumn en Katie te eten. Dus ik ga maar in mijn eentje naar een café twee minuten verderop. Ik heb mijn laptop meegenomen zodat ik ondertussen aan een werkstuk kan werken.
Wanneer ik druk aan het typen ben krijg ik een aantal berichten. Eentje daarvan is van Katie en eentje van Connor. Eerlijk gezegd heb ik nog geen zin om sociaal te zijn, dus ik klik het weg.
Na een paar minuten drink ik mijn thee op en eet ik rustig de croissants op. Ik kijk naar buiten en zie dan Autumn het café in lopen. Ze komt met een blij gezicht bij me aan tafel zitten.
'Katie wou dat ik aan je vroeg of je boos was. Oh, en ik ben hier omdat ik honger heb,' zegt ze waarna ze een gek gezicht trekt. Ik lach even en antwoord dan op het eerste wat ze gezegd heeft.
'Tuurlijk ben ik niet boos op haar. Ik was gisteravond wat geïrriteerd, maar niet boos.'
'Mooi. Dus ik kan haar appen dat je niet boos bent?' Ik knik en vraag of één van de werknemers kan komen. Autumn bestelt wat te eten en als ze klaar is gaan we samen weer terug naar het appartement.
Katie zit op de bank noedels te eten als we binnenkomen. Ik geef haar de koffie die we voor haar hebben meegenomen en ik plof naast haar neer.
'Zo zien we je niet vaak zitten,' zeg ik wat bezorgd.
Ze laat een diepe zucht horen en zet haar noedels neer. 'Ik begon gevoelens te krijgen voor een jongen en blablabla.'
Ik denk na wat ik daarop moet zeggen. Autumn zegt wat dingen en dan kom ik op met iets.
'Van feestjes wordt je altijd blij. Die ene gast Nick geeft als het goed is eentje vanavond. Zullen we gaan?'
Het ziet eruit alsof ze nadenkt. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. 'Daar kan ik geen nee tegen zeggen,' antwoord ze.
De laatste tijd gaan we best vaak naar feestjes. Misschien komt het ook wel doordat we volgende week alweer een week vakantie hebben.
JE LEEST
Ruin my life
RomanceLuna is een 18 jarige meid die studeert. Ze is nooit echt een feestbeest geweest en toch weten haar vrienden haar altijd over te halen mee te gaan. Zo ontmoet ze Connor, de jongen die niet in relaties geloofd. Connor krijgt een dare die hij maar met...