13

316 6 0
                                    

Luna.

Ik pak de bierfles uit Autumn haar handen en drink hem op. 'Wow, rustig Luna,' zegt ze grinnikend. 'Ik ben zo klaar met jongens deze avond,' zeg ik waarna ik nog een bierfles op drink.

'Niet zeuren als je morgen een kater hebt,' zegt Katie glimlachend. 'Mij hoor je zeker niet zeuren,' zeg ik terwijl ik ze beiden mee sleep naar een plek waar we vervolgens gaan dansen.

Connor.

'Waarom heb je Zoë nou weggestuurd?' 'Wie?' Zeg ik terwijl ik afwezig naar Luna kijk.

'Die meid van zonet. Waar kijk je überhaupt naar?' Vraagt Nick terwijl hij probeert te kijken waar ik naar kijk. Ik kijk hem aan en grijns.

'Naar een paar meiden,' antwoord ik. 'Hij keek gewoon naar Luna volgens mij,' zegt Chase grappend terwijl hij bij ons komt staan. 'Ja haha,' zeg ik op een wat domme manier.

Beiden zeggen ze dat ze wat gaan doen en lopen ze weg. Ik leun tegen de muur aan en kijk naar Luna die mij ook even aan kijkt.

Ik wil wel met haar dansen, maar ze is nu met haar vriendinnen. Weet je wat. Wat boeit mij dat wat.

Ik loop recht op haar af. Er verschijnt een frons op haar gezicht, maar het kan me helemaal niks schelen wat ze er over denkt. Misschien wel een klein beetje...

Ze loopt een paar meter weg van Autumn en Katie die met een paar jongens staan te dansen. Ik ga voor haar staan en leg mijn handen op haar heupen. Ze glimlacht er lichtjes door en legt haar handen in mijn nek.

Ik duw haar tegen me aan en zo beginnen we te dansen. Ze draait zich om en legt haar hoofd in mijn nek en haar handen grijpen de mijne waarna ze die dichterbij elkaar brengt, waardoor we in een soort knuffel positie dansen.

Ik plaats een kus in haar nek en er komt een tevreden zucht uit haar mond. Dus ik ga door en geef haar zo een aantal zuigzoenen. Als ik dat gedaan heb dansen we weer verder. Nick en Chase kijken me met opgetrokken wenkbrauwen aan wat verderop. Ik kijk ze even aan en stop dan met dansen.

Luna draait zich fronsend om en kijkt me aan. Net wanneer ze iets wil zeggen druk ik mijn lippen op de hare.

Verrast zoent ze me terug. 'Kunnen we hier weg?' Fluistert ze tegen mijn lippen. Ik stop de zoen en knik. 'We kunnen naar mijn plek.' En zo vertrekken we naar mijn huis.

Ruin my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu