10

339 5 0
                                    

Connor.

Ik word wakker zonder dat Luna naast me ligt. Dan hoor ik de douche die aan staat. We hebben letterlijk niets anders gedaan dan elkaar zoenen. Ze wou niets. Misschien gaat dat maand dingetje wat lastiger worden dan ik dacht. Eerlijk gezegd voel ik me er wat lullig bij, maar als ik het nu niet doe dan gaan mijn vrienden dingen denken.

Ik pak mijn telefoon erbij en zie dat de jongens me redelijk vaak geappt hebben.

3:06

Dus gast? Is het al gelukt😏

10:23

Nee nog niet

10:23

Maar het gaat zeker lukken

Net wanneer Nick aan het typen is komt Luna de badkamer uit lopen. 'Hoe vroeg was je wakker?'

Ze haalt haar schouders op. 'Rond negen uur.' 'Moet je een trui van me hebben? Het is hier best koud namelijk.'

Ze heeft de jurk van gisteravond weer aan en die is niet bepaald voor koud weer. Ze knikt simpel en gaat zitten op bed. Op mijn gemak sta ik op en gooi ik een schone trui naar haar toe. Ze trekt hem aan en doet de capuchon op.

Ik lach even en we besluiten een film te kijken.

De tijd vliegt voorbij, want voor dat ik het weet breng ik haar naar haar huis. Ik heb alweer nieuwe plannen en heb afgesproken met de jongens in een club.

Wanneer ik daar aankom kunnen we meteen naar binnen. We doen een rondje shots en dan vind ik al een meisje.

Ik dans wat met haar en aan het einde van de avond lig ik met haar in bed.

Luna.

Wanneer er wordt aangebeld moet ik weer eens de deur open doen. 'De volgende keer doen jullie het maar!' Zeg ik tegen Katie en Autumn terwijl ik richting de deur loop.

Onze pizza's zijn er. Ik betaal de meid en sluit dan de deur weer. Ik gooi de pizza dozen neer op tafel, we kijken welke van wie is en gaan ze dan op de bank eten.

Toen ik thuis kwam moest ik helemaal uitleggen waar ik was en waarom ik niet op school was. Ik heb gelogen. Ze zouden toch weer gaan zeggen dat ik echt moet stoppen met hem om te gaan. Ik had simpelweg gezegd dat ik me niet goed voelde en bij een meid die ik had ontmoet op de bank heb geslapen.

Ze vonden het maar prima. Autumn was er zelfs niet bij. Katie heeft me hoogstwaarschijnlijk wel met Connor naar boven zien gaan.

Je had haar gezicht moeten zien toen ik loog.

Als Autumn haar pizza op heeft gaat ze naar de wc. Wanneer ze weg is kijkt Katie me meteen aan.

'Waarom loog je Luna? We weten allebei waar je echt was.'

'Omdat jullie toch weer hetzelfde zouden zeggen,' zeg ik met een zucht.

'Dat is omdat we het beste voor je willen en dat zie je blijkbaar niet.'

Ik glimlach wat geïrriteerd en schud mijn hoofd. 'Ik heb hier nu geen zin in.'

Ik grijp mijn telefoon en loop mijn kamer in. Het laatste wat ik van ze hoor is Autumn die vraagt waar ik ben, want daarna doe ik mijn koptelefoon op en ga ik muziek luisteren.

Ruin my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu